Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه زنجان گفت: تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس پروژه به دلیل حفظ هویت و تاریخ کشور از اهمیت زیادی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، آیت الله«علی خاتمی» شب گذشته ۲ مرذادماه در جلسه هیات امنای مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس و شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اظهار کرد: به منظورانتقال جانفشانی های شهدای دوران دفاع مقدس راه اندازی موزه دفاع مقدس یک ضرورت مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس پروژه به دلیل حفظ هویت و تاریخ کشور از اهمیت زیادی برخوردار است.

 

وی خواستار عزم جدی دستگاه های متولی در تکمیل موزه دفاع مقدس شد و گفت: هر یک از دستگاه‌ها و بخش‌ها باید به فراخور وظایفی که دارند در راستای  تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان تلاش کنند.

 

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه نباید در ارائه پیشنهادات برای تکمیل موزه به دنبال مقصر باشیم، گفت: این موزه ظرفیت مناسبی برای انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان است.

 

در ادامه استاندار زنجان هم خطاب به متولیان خواستار عزم جدی برای تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس شد.

 

«فتح اله حقیقی» با بیان اینکه موزه دفاع مقدس و مرکز فرهنگی در 2 هزار مترمربع در سال 89 کلنگ زنی شده است، گفت: به جهت نبود اعتبار علیرغم گذشت 9 سال این پروژه 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

وی خواستار تشکیل کمیته ای با دستگاه های اجرایی مرتبط برای پیگیری روند ساخت این مجموعه شد و گفت: این کمیته می تواند متشکل از مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، راه و شهرسازی، راهداری، بنیاد مسکن و شهرداری، ارتش، معاونت عمرانی استانداری، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و سایر دستگاه‌های مرتبط باشد.

 

استاندار زنجان با تاکید براینکه کمیته مربوطه در طول یک هفته آینده تشکیل شود، گفت: می توان از ظرفیت بخش خصوصی در به سرانجام رسیدن این پروژه استفاده کرد.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: اوقات فراغت شیراز کانون های فرهنگی هنری مساجد روزنامه خراسان جنوبي بیرجند نماز جمعه آیت الله اعرافی خبرگزاری شبستان موزه دفاع مقدس امام جمعه زنجان استاندار زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۱۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود

حجت الاسلام والمسلمین احمد لقمان پور،مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در گفتگو با خبرنگاران گفت: به مناسبت شهادت امام صادق علیه‌السلام، دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس میهمان شهر قم خواهند بود.

وی بیان کرد: یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم افزود: پیکر‌های مطهر این دو شهید گمنام روز جمعه هفته جاری از ساعت ۱۶:۴۰ از میدان آل یاسین به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع خواهند شد.

وی ادامه داد: این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن اصلی مسجد مقدس جمکرا ن خاکسپاری می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود