Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@20:34:54 GMT

مهلت اصلاح سفارش اینترنتی کتب درسی

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۳۱۰۵۱

مهلت اصلاح سفارش اینترنتی کتب درسی

بازه زمانی تعیین شده برای اصلاح ثبت سفارش اینترنتی کتب درسی که از سه شنبه، اول مرداد آغاز شده تا ۱۶ شهریور ادامه دارد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، دانش آموزان و مدارس می‌توانند در صورت نیاز سفارش اینترنتی کتب درسی خود را در پایه‌های اول تا ششم دوره ابتدایی، پایه دهم، یازدهم و دوازدهم دوره دوم متوسطه و همچنین پایه هشتم و نهم کتاب‌های درسی تکمیلی دوره اول متوسطه ویژه دانش‌آموزان استعدادهای درخشان اصلاح کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامانه http://www.irtextbook.com و یا www.irtextbook.ir برای این منظور درنظر گرفته شده است.

تقویم زمانی ثبت سفارش و توزیع کتاب های درسی سال تحصیلی ۹۹-۹۸ دوره‌های تحصیلی ابتدایی و متوسطه دوم (نظری، فنی و حرفه ای و کاردانش) و کتاب‌های درسی تکمیلی دوره اول متوسطه ویژه استعدادهای درخشان از طریق سامانه مربوط و برابر جدول تقویم زمانی زیر انجام می شود. لازم است مدارس ضمن اطلاع رسانی به دانش‌آموزان به شرح جدول تقویم زمانی زیر نسبت به ثبت سفارش کتاب های درسی سال تحصیلی ۹۹-۹۸ با فرض قبولی دانش‌آموز در سال تحصیلی جاری اقدام کنند. در صورت عدم موفقیت دانش‌آموز در پایه فعلی در زمان اصلاح سفارش امکان تغییر پایه وجود خواهد داشت:

به گزارش ایسنا، برای ورود به سامانه کد ملی دانش‌آموز، نام کاربری و شش رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش‌آموز، "رمز عبور" ورود به سامانه است.

کتاب‌های درسی دانش‌آموزان دوره‌های تحصیلی آموزش ابتدایی، متوسطه دوم شاخه‌های فنی و حرفه‌ای، کاردانش، رشته معارف اسلامی و کتاب‌های درسی تکمیلی دوره اول متوسطه ویژه دانش‌آموزان استعدادهای درخشان، از طریق مدرسه محل تحصیل آنان که در سفارش دانش‌آموز قید شده است، توزیع می‌شود.

دانش‌آموز یا اولیای دانش‌آموز صرفاً موظف به پرداخت هزینه کتاب درسی برابر با قیمت پشت جلد (ثبت شده در سامانه) هستند و دریافت هرگونه وجه اضافی ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

به گزارش ایسنا، همچنین کتاب‌های درسی دوره اول متوسطه برای پایه‌های هفتم، هشتم و نهم از کتاب‌فروشی‌های مجاز قابل تهیه بوده و زمان دریافت کتاب‌ها، شهریورماه ۱۳۹۸ خواهد بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کتب درسی دانش آموزان ثبت نام سفارش اصلاح سفارش مهلت سکه ثامن کریمی قدوسی مزدک میرزایی استخراج بیت کوین کارت سوخت معصومه ابتکار مدیران دو تابعیتی بوریس جانسون محسن پهلوان علیرضا خمسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۱۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروخانه در توزیع اینترنتی دارو مسوول است

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین اللهی، در پاسخ به سوالی درباره اینکه با فروش اینترنتی دارو موجب ایجاد مافیا نمی‌شود، افزود: هدف از ابلاغ آئین نامه این طرح آن بود که مردم راحت تر به دارو دسترسی داشته باشند، همانطور که مردم مواد غذایی را به راحتی بر بستر اینترنت سفارش می‌گذارند و تهیه می‌کنند.

وی ادامه داد: افراد می‌توانند داروی خود را از داروخانه مدنظرشان تهیه کنند، سپس انتقال دارو با شماره پیگیری انجام می‌شود و پیک اطلاعی از داروها ندارد. در این روش انتقال داروها در بسته بندی‌هایی قرار دارد که محتویات آنها مشخص نیست و مسئولیت دارو و محتویات آن به عهده داروساز مسئول فنی داروخانه است، پیک مربوط به سکو اینترنتی هم با شماره پیگیری داروها را بسته بندی شده تحویل می‌گیرد و تحویل بیماری که دارو را سفارش داده قرار می‌دهد.

کد خبر 6094731 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از فردا
  • هشدار درباره افت درسی و ترک تحصیل دانش‌آموزان
  • سبک بازی‌محور؛ افقی نو در حوزه آموزش دانش‌آموزان
  • شرکت ۴۴هزار دانش‌آموز در امتحانات نهایی در چهارمحال وبختیاری
  • یک روزنامه: سختگیری دهه 60 در مدارس در حال تکرار است/ هنوز «آینه» ممنوع است! دانش‌آموزان دوره متوسطه می‌گویند در مدرسه کیف‌هایشان را می‌گردند و مسئولان مدرسه برخوردهای خشن و توهین‌آمیز دارند
  • داروخانه در توزیع اینترنتی دارو مسوول است
  • تمدید مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی تمدید شد
  • جذب ۲۴ هزار و ۸۸۰  نفر  دبیر و هنرآموز/ برگزاری آزمون استخدامی ۲۸ اردیبهشت
  • اعلام زمان امتحانات نوبت دوم متوسطه اول