Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-02@13:30:20 GMT

برگزاری لیگ‌برتر با دوش پر فشار حمام!

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۳۱۲۳۸

برگزاری لیگ‌برتر با دوش پر فشار حمام!

به گزارش جهان نيوز، وقتی از شرایط برگزاری یک مسابقه فوتبال حرف می زنیم منظور زیرساختهایی است که برای این ورزش در سطح جهان در نظر گرفته شده است.

ریزساختهایی که ما در ورزش مان داریم چه کیفیتی دارند؟ آیاغیر از استادیوم آزادی که آن هم هنوز عاری از مشکل نیست در بیشتر استادیوم هایمان شاهد نواقص زیادی نیستیم؟

اینکه تصور برخی مسئولان از زیرساختها تجهیز رختکن، نصب دوش پرفشار حمام و شیرآلات سرویس بهداشتی درجه یک است نیز معضل تازه ای در این وادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه استادیوم از نظر سازه و چمن در شرایط مطلوبی برای برگزاری یک مسابقه باشد خوب است ولی می بینیم مشکلات تنها محدود به مستطیل چمن و راهروی بین دو رختکن محدود نمی شود.

نحوه ساماندهی و استقرار تماشاگران در داخل استادیوم از جمله مهمترین معضلات دیگری است که در این سالها شاهدش هستیم. اینکه نیروهای امنیتی تحت دستور چه نهادی اقدام به ایجاد نظم و آرامش در فضای استادیوم ها کنند هنوز تعریف نشده است! برخی این را وظیفه باشگاه می دانند و برخی ایجاد امنیت را به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ربط می دهند و گروهی معتقدند وزارت ورزش باید در هر استان با استانداری و نیروهای انتظامی اش هماهنگ باشد تا نظم برقرار شود.

اینکه ماشین های امدادی را چه کسی هماهنگ کند و مسایلی از این دست نیز همواره در حاشیه بحث برگزاری مسابقات، یکی از موارد مهم بوده که همچون دست اندازی بر سر راه برگزاری رقابتها وجود داشته و هنوز هم کسی نمی داند مسئول اصلی ایجاد هماهنگی با این نهادها اعم از نیروی انتظامی، اورژانس تهران، آتش نشانی و سایر ارگان ها چه کسی یا چه گروهی هستند!

از اتفاقات مثبت این دوره این بوده که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال اعلام کرده اند یکبار برای همیشه این وضعیت را تغییر خواهند داد. البته باید صبر کرد و دید مهدی تاج و دیگر مدیران فعلی فوتبال تا کجا می توانند پای حرفشان بایستند! چرا که سابقه نشان داده هر بار پس از کمی مقاومت با چند تماس از بالا و پایین، باز هم لیگ به همان منوال قبلی برگزار شده است. آنچنان که هم اکنون ۱۸ دوره اش را با همان کیفیت غیراستاندارد پشت سر گذاشته ایم و باز هم فینال جام حذفی ۹۸-۹۷ فوتبالمان به جای ساعت ۲۱، با دو ساعت و خرده ای تأخیر سوت خورد تا برای نخستین بار در تاریخ فوتبال یک مصاف فوتبالی در دو روز برگزار شود!

منبع:مشرق کپی متن خبر برچسب ها: لیگ برتر مهدی تاج فوتبال

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: لیگ برتر مهدی تاج فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۱۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب شورای شهر محمدیه به‌عنوان شورای برتر استان قزوین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حسن فرخ، رییس شورای اسلامی شهر محمدیه با اعلام اینکه همدلی و انسجام در شهر محمدیه دستاورد های مهمی به ارمغان داشته است، تصریح کرد: براساس اعلام استانداری قزوین، شورای اسلامی شهر محمدیه علاوه بر کسب عنوان برتر در این استان، به عنوان برگزیده شهرستان‌های البرز نیز دست یافت.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری در کنار فعالیت های عمرانی ، خدماتی و فرهنگی توجه ویژه به امور اجتماعی و رفاهی شهر و شهروندان داشته است افزود: متاسفانه در بخش حمل و نقل کاستی های از قبل وجود داشت و همین موضوع باعث ایجاد نارضایتی عموم مردم در این حوزه شده بود.

فرخ یاد آورشد: با نگاه خوب و دلسوزانه شهردار محمدیه به حوزه حمل ‌و نقل خوشبختانه این بخش را در راستای ایجاد آسایش و رفاه حال شهروندان در الویت اصلی قرار داد و با یک برنامه ریزی دقیق و انتخاب مدیر با تجربه گام های موثری در جهت رضایتمندی شهروندان برداشته شد که گام اول رایگان کردن ناوگان اتوبوسرانی بود که مورد استقبال بی نظیر مردم قرار گرفت که خوشبختانه همین موضوع نقش بسزایی در انتخاب شورای برتر استان داشت.

وی همدلی و همبستگی بین اعضای مدیریت شهری را از عوامل مهم کسب این عنوان‌ها برشمرد و افزود: پاسخگویی و شفاف‌سازی عملکرد در حوزه مدیریت شهری وظیفه هر یک از اعضای شورای اسلامی شهر است.

رییس شورای اسلامی شهر محمدیه به تلاش اعضای شورای اسلامی در دوره ششم اشاره کرد و گفت: برگزاری بیش از یکصد و نود جلسه و حضور منسجم اعضای شورا در جلسات جهت حل مشکلات شهروندان طی این دوره از شورای اسلامی شهر در محمدیه بی نظیر بوده که ثبت شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901713

دیگر خبرها

  • برگزاری نمایشگاه نقاشی در حمام تاریخی شیخ سلماس
  • آسیب های بی خوابی و شب بیداری
  • نکونام: سر ما کلاه گذاشتند/ قهرمان لیگ برتر هفته آخر مشخص می شود
  • جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته ۲۵
  • انتخاب شورای شهر محمدیه به‌عنوان شورای برتر استان قزوین
  • ۵ مورد از معایب بی‌خوابی و شب‌بیداری را بدانید
  • سربازان وظیفه، تنها تماشاگران امشب فوتبال ایران
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی
  • سن‌سیرو میزبان فینال چمپیونزلیگ می‌شود
  • عجیب‌ترین استادیوم فوتبال جهان بر روی صخره‌های سنگی (فیلم)