Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت عظیم گسترش هرمز روز پنجشنبه در این باره گفت: این بزرگترین شناوری است که در حوض تعمیرات این شیپ یارد قابل از آب گرفتن است و با پذیرش این شناور به ظرفیت نهایی حوض تعمیرات رسیدیم.

اسماعیل صادقی افزود: سوپر نفت‌کش دُر که جهت انجام تعمیرات دوره‌ای به مجتمع ایزوایکو مراجعه کرده، دارای ۳۳۳ متر طول، ۶۰ متر عرض و ۳۰ متر و نیم ارتفاع و در تملک شرکت ملی تفت‌کش ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت عظیم گسترش هرمز اضافه کرد: تعمیرات موتورهای اصلی، رنگ و سند بلاست بدنه، تعویض نقاط آسیب‌دیده بدنه اصلی و تعمیر سیل (آب‌بند) شفت و پروانه از جمله تعمیرات اساسی است که روی این شناور انجام شد.

صادقی با اشاره به سرویس تجهیزات تخصصی که برای اولین بار در کشور انجام‌شده است، افزود: سرویس PV ولوو، تنک کلینیگ ماشین و تعمیر و راه‌اندازی سیستم ICCP نیز برای نخستین بار در کشور انجام شد.

وی با اشاره به اهمیت اشتغال‌زایی در کشور، اضافه کرد: تعمیرات این شناور به طور مستقیم برای ۲۵۰ نفر و به شکل غیرمستقیم برای ۵۰۰ نفر تولید شغل کرد و تداوم اینگونه تعمیرات می تواند منجر به ایجاد اشتغال پایدار در منطقه شود.

مدیرعامل شرکت عظیم گسترش هرمز درباره برنامه‌های آتی شرکت عظیم گسترش هرمز گفت: حوض دیگری هم در مجموعه عظیم گسترش وجود دارد که از حوض تعمیرات بزرگتر است و باهدف نوسازی شناورها احداث شده و و درصدد هستیم با توسعه تأسیساتی این حوض را نیز به تعمیرات شناورهای شرکت ملی نفتکش اختصاص دهیم.

مدیرعامل شرکت عظیم گسترش هرمز اظهار امیدواری کرد: تا پایان سال ۹۸، در حدود ۲۴ کشتی در این شیپ یارد تعمیر شود که از این تعداد ۱۲ فروند از تانکرهای شرکت ملی نفتکش است.

۶۰۴۸/۲۰۹۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نفتکش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۱۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه نهضت ملی مسکن از مرز ۲میلیون و۵۴۰ هزار واحد گذشت

بذرپاش در مراسم افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد به اتمام رسیده نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی اظهار کرد: رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم که اگر شبکه بانکی کمک کند سرعت پیشرفت افزایش می‌یابد.

وی افزود: افتتاح پروژه‌های امروز نهضت ملی مسکن نتیجه زحمات و تلاش بخش‌های مختلف در کشور است که تامین مالی و زمین را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: امروز همچنین عملیات اجرایی ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد نهصت ملی مسکن در شهر‌های سهند، مراغه، میانه، آذرشهر و سراب نیز آغاز می‌شود که امیدواریم هرچه سریعتر تقدیم متقاضیان شود.

بذرپاش با بیان اینکه عزم دولت در حل مشکل مسکن جدی است و یکی از کار‌های اصلی دولت تامین مسکن برای مردم است اعلام کرد: آمار‌های مراجع مختلف کشور از رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته خبر می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • شروع طوفانی معاملات برق؛ جهش ۶۸۴ میلیارد ریالی در بورس انرژی
  • درآمد تعمیرات برد الکترونیکی چقدر است
  • صرفه جویی ۸۰۰ هزار متر مکعب آب با انجام اقدامات حفاظتی در بافق و بهاباد 
  • صرفه جویی آب در شهرستان بافق و بهاباد
  • پروژه نهضت ملی مسکن از مرز ۲میلیون و۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • نیروگاه‌های برق به استقبال روزهای اوج مصرف تابستان می روند | وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد
  • آماده‌سازی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری برق در تابستان
  • شبکه تولید برق آماده ورود به روز‌های اوج مصرف
  • وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد
  • تولید محصول دانش‌بنیان نیروگاهی باهدف جلوگیری از خروج ارز