Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدی گفت: دولت الکترونیک برای افزایش کیفیت و سرعت خدمات به مردم در نظر گرفته شده و باید به آن اهتمام داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمد حمیدی» امروز(پنجشنبه ۳ مرداد) در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان اظهار کرد: آذر ماه اجلاسیه نماز را در سطح ملی در استان گلستان میزبانی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


فرماندار گرگان به تحریم‌های اقتصادی آمریکا اشاره کرد و ادامه داد: اگر تنها به مذاکره دلخوش باشیم و از مذاکره به نتیجه نرسیم مشکلات بیشتری در کشور ایجاد می‌شود و مقام معظم رهبری و مسئولان سه قوه درست تشخیص دادند و باید با مقابله با استکبار ضربه شصتی به دشمنان نشان دهیم.

 


حمیدی گفت: اگر مستکبران دست از پا خطا کنند جمهوری اسلامی در دفاع از تمامیت ارضی با هیچ کشوری تعارف ندارد.

 


وی بیان کرد: در انتهای سال انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم و وزارت کشور از ۱۶ خرداد وارد فاز اجرایی انتخابات شده است.

 


فرماندار گرگان تاکید کرد: اگر بنا است مقاومت کنیم باید مقاومت را از روش درست انجام دهیم و مقاومت تنها در حوزه اقتصاد نیست و مقاومت در جمع مدیران این است که اعتماد مردم به دولت افزایش دهیم و نباید اجازه دهیم اعتماد مردم به دستگاه‌های اجرایی کم شود.

 


حمیدی متذکر شد: امسال شرکت گسترده مردم در انتخابات میزان و معیار جنگ ما با دشمنان است.

 


وی افزود: برای حضور اقشار مختلف مردم در پای صندوق‌های رای باید درست کار کنیم و مردم ما هرجایی نیاز بوده که به خیابان‌ها بیایند و از انقلاب دفاع کنند حضور داشتند و باید ایجاد آرامش و اعتماد در جامعه را گسترش دهیم.

 


فرماندار گرگان با بیان اینکه در ۶ ماهه دوم سال با توجه به سال انتخاب نارضایتی مردم از دستگاه‌های اجرایی پذیرفتنی نیست، افزود: مشکلات و محدودیت‌های زیادی در انجام کار داریم و مدیران جهادی باید با تنگناها کار کنیم.

 


حمیدی گفت: کمیته تکریم از ارباب رجوع در جلسه شورای یرنامه‌ریزی تعریف خواهیم کرد و عملکرد دستگاه‌های اجرایی را در  تکریم از ارباب رجوع ارزیابی کنند.

 


وی افزود: دولت الکترونیک برای افزایش کیفیت و سرعت خدمات به مردم در نظر گرفته شده و باید به آن اهتمام داشته باشیم.

 


فرماندار گرگان با بیان اینکه دولت الکترونیک موضوع پیچیده نیست و باید این مهم اتفاق بیفتد، افزود: بنیاد مسکن از سال گذشته تا کنون، تعزیرات حکومتی، فرآورده های نفتی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، تعاون روستایی، انبوه سازان مسکن، نماینده استان قدس رضوی، اداره گاز شهرستان، اداره غله، اداره زندان‌ها، کانون پرورش  فکری کودکان و نوجوانان، ورزش و جوانان شهرستان، راه و شهرسازی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان، بمیه سلامت، دخانیات، اداره اوقاف، فنی حرفه شماره ۲، تامین اجتماعی شماره ۲، دانشگاه پیام نور و ... از بست دولت الکترونیک در شهرستان به خوبی بهره نمی‌گیرند.

 

حمیدی گفت: تا ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه بر اساس مصوبه شورای اداری شهرستان گرگان باید همه کولرها خاموش شود.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه اردبیل مناطق سیل زده خبرگزاری شبستان آیت الله سعیدی شیراز کانون های مساجد فرماندار گرگان حمیدی دولت الکترونیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۲۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۶۰ میلیون ایرانی در کالابرگ الکترونیک فجرانه

به گزارش خبرنگار مهر، جت‌الاسلام صحبت‌الله رحمانی ظهر شنبه در دومین جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران که با حضور ملکی مدیرکل استان‌های وزارت تعاون، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران و مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار شد اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا مطالبات رهبر معظم انقلاب در حوزه تولید پیگیری و مشکلات تولید رفع شود.

وی با اعلام اینکه جلسات شورای هماهنگی باید خروجی داشته باشد و برای مردم ملموس باشد، تصریح کرد: زمینه‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال ویژه پیگیری شود.

معاون امور حقوقی و مجلس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه اقدامات مهمی در استان مازندران انجام شده و باید بیشتر تقویت شود، ادامه داد: باید به سمت تفاهم‌نامه‌های بین‌بخشی برویم و توسعه دهیم.

این مسئول با تاکید بر اهداف دولت سیزدهم، خاطرنشان کرد: دولت، دولتِ کار و کرامت است و همه دست به دست هم داده‌اند تا امروز شاهد کاهش نرخ بیکاری باشیم.

رحمانی با اشاره به اینکه چرخه تولید را در استان‌ها تکمیل کنیم، افزود: سالانه هزار میلیارد تومان به خانه‌دار شدن مددجویان بهزیستی از محل شرکت‌های زیرمجموعه تأمین اجتماعی اختصاص می‌یابد.

وی از مشارکت ۶۰ میلیون نفر (۲۰ میلیون خانوار) در طرح کالابرگ و فجرانه خبر داد و گفت: باید شرایط را بهبود ببخشیم و کمک کنیم وضعیت مردم بهتر از این شود چراکه شایسته بهترین خدمت‌ها هستند.

معاون امور حقوقی و مجلس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام اینکه دشمن در جنگ اقتصادی بیکار ننشسته است، خاطرنشان کرد: با هدایت رهبری از گردنه‌های سخت عبور کردیم و جهاد تبیین در این بخش در اولویت قرار گیرد.

این مسئول ادامه داد: از جمله نکات مهم رهبری توجه به تعاونی است و مشارکت مردم را در تحقق شعار سال تقویت کنیم.

رحمانی با اعلام اینکه بانک‌ها تسهیلات را به سمت تولید سوق دهند تا در بخش تولید رونق ایجاد شود، گفت: برای ارتقای تولید و مشارکت نیازمند تعامل و هم‌افزایی دولت و مجلس هستیم.

لزوم انسجام و هم‌افزایی برای خدمت به مردم

مدیرکل استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این جلسه با قدردانی از تلاش مدیران در خدمت‌رسانی به مردم، گفت: از ظرفیت بسیج در وزارت کار و خدمت به مردم استفاده شود.

ملکی تصریح کرد: کارشناسان معین مشخص شده و به صورت میدانی در استان‌ها حضور و مسائل را رصد و احصا می‌کنند.

وی افزود: انسجام، هماهنگی و هم‌افزایی در انجام کارها به ما کمک می‌کند و در تحقق برنامه‌ها اثرگذار است.

کد خبر 6089896

دیگر خبرها

  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • کشف روزانه ١٢ سلاح غیر مجاز در استان کرمان
  • تکریم بیشتر ارباب رجوع و پیگیری برنامه‌های نظارتی بر محاکم در اولویت دیوان عالی کشور
  • شارژ کالابرگ الکترونیک یک ماه زودتر از یارانه نقدی است
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • مشارکت ۶۰ میلیون ایرانی در کالابرگ الکترونیک فجرانه
  • کشف ۴۴۱۱ سلاح گرم در استان کرمان