Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سی و ششمین دوره مسابقات قهرمانی دانش آموزان پسر کشور با حضور ۷۵۰ دانش آموز از روز گذشته به میزبانی استان گیلان آغاز شد.

در روز نخست این مسابقات ۷۵۰ دانش آموز پسر در رشته های بدمینتون، شطرنج و تنیس روی میز به رقابت پرداختند.

گفتنی است در این دوره از مسابقات ۳۱ تیم در رشته تنیس روی میز، ۲۱ تیم در رشته بدمینتون به صورت انفرادی، تیمی و دوبل و در رشته شطرنج نیز ۲۶ تیم به صورت گروهی با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی و ششمین دوره مسابقات قهرمانی دانش آموزان پسر کشور تا ششم مرداد ماه امسال به میزبانی استان گیلان برگزار می شود.

لازم به ذکر است این مسابقات به میزبانی پنج استان کشور برگزار می شود که گیلان میزبان شش دوره مسابقات ورزش دانش آموزی دختران و پسران در رشته های شطرنج، بدمینتون و تنیس روی میز را بر عهده دارد.

شناخت استعدادهای دانش آموزی در حوزه ورزش هدف برگزاری این مسابقات

در حاشیه برگزاری این رقابت‌های مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور نخبگان ورزش دانش آموزی در این رقابت‌ها، اظهار کرد: شناسایی توانمندی و استعدادهای دانش آموزی در رشته‌های مختلف ورزشی از جمله مهم‌ترین اهداف این برگزاری این رقابت‌ها در سطح دانش آموزی است.

نادر جهان آرای ارتقای روحیه همبستگی، آشنایی با آداب و رسوم استان های مختلف و تقویت رفاقت را از دیگر اهداف و شاخصه‌ها برگزاری رقابت‌های ورزشی عنوان کرد.

کد خبر 4675930

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش وپرورش گیلان ورزش دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۲۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی در هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ مدیر هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر غفاری آبادان گفت: برگزاری نمایشگاه دست سازه‌ها در راستای تعالی اهداف آموزشی دانش آموزان است و اینکه زحمت یک سال دانش آموزان در یکسال تحصیلی در معرض دید قرار گیرد تا مربیانِ دانش آموزان، اولیاء و مسئولان از حاصل تلاش و کوشش این دانش آموزان بازدید کنند و از توانایی‌های آنها مطلع می‌شوند.
حسین غلامی افزود: گل سر سبد این نمایشگاه تیم دانش آموزی شهید فخری زاده است که از خودرو ساخت خود رونمایی کردند.
وی هدف کار‌های دانش آموزان فنی و حرفه‌ای را به تولید رساندن این سازه ها دانست و گفت: اگر مسئولان حمایت کنند این تولیدات به تولید انبوه هم می‌رسد، زیرا این دانش آموزان یک استاد کار و یک سرمایه نهفته برای آینده هستند.

دیگر خبرها

  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • برپایی دوازدهمین دوره المپیاد «آماده دادرس» در فارس
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی در هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر آبادان
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌