Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیران باشگاه منچستریونایتد برای اینتری‌ها در زمینه جذب روملو لوکاکو ضرب‌الاجل تعیین کردند. تاریخ انتشار: 11:01 - 03 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۶۰۱۱

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، روزنامه انگلیسی «میرر» اعلام کرد باشگاه منچستریونایتد به اینتر هفت روز فرصت داده تا رقم مورد نظر این باشگاه را برای خرید روملو لوکاکو تأمین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این اینتری‌ها چند پیشنهاد برای خرید لوکاکو ارائه کرده‌اند که اگرچه از نظر مبلغ نزدیک به رقم درخواستی منچستریونایتد بوده، اما شیوه پرداخت اقساطی آنها مورد مخالفت باشگاه انگلیسی قرار گرفته است.

پایان فرصت نقل‌وانتقالات در فوتبال انگلیس روز هشتم آگوست (۱۷ مرداد) است و به همین دلیل شیاطین سرخ برای خرید مهاجم جدید نیاز دارند که در ابتدا تکلیف مهاجم خود را مشخص کنند.

منچستری‌ها اعلام کرده‌اند که اگر تا یک هفته دیگر پیشنهادی ۷۵ میلیون پوندی از سوی اینتر ارائه نشود، ماجرای انتقال لوکاکو منتفی خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لوکاکو اینتر منچستریونایتد میزان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۲۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سردار به حضور طارمی در اینتر | من اینجا چیزی زیادی نمی دانم اما...

به گزارش همشهری آنلاین سردار آزمون ستاره تیم رم که در سری‌آ ایتالیا بازی می‌کند اعتقاد دارد که حضور مهدی طارمی در اینتر به فوتبال او کمک می‌کند و ستاره تیم ملی ایران می‌تواند در این لیگ درخشان ظاهر شود.

سردار در صحبت‌های خود عنوان کرد: من خیلی سال نیست که در اینجا حضور دارم و نزدیک یک سال است که در سری‌ آ به میدان می‌روم و چیز خاصی در مورد لیگ این کشور نمی‌دانم اما مهدی طارمی بازیکن خوبی است و اینتر هم یک تیم قدرتمند و فوق‌العاده است.

سردار ادامه داد: با شناختی که از مهدی طارمی دارم او بهترین انتخاب را انجام می‌دهد و با آمادگی و توانایی که دارد مطمئن هستم که در اینتر موفق می‌شود.

سردار آزمون و مهدی طارمی زوج رویایی تیم ملی هستند که در سال‌های اخیر با درخششی که داشتند خط حمله فوق‌العاده‌ای را برای ایران تشکیل داده‌اند و حضور این دو بازیکن سری‌آ اتفاقی جالب برای تیم ملی خواهد بود و همچنین به مخاطبان ایرانی لیگ ایتالیا اضافه خواهد کرد و با جدیت بیشتری سری‌آ را دنبال خواهند کرد.

کد خبر 850257 برچسب‌ها مهدی طارمی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • آئوسیلیو: خرید طارمی و زیلینسکی فرصتی طلایی برای اینتر بود
  • پیش بینی سردار از سرنوشت طارمی در اینتر
  • واکنش سردار به حضور طارمی در اینتر | من اینجا چیزی زیادی نمی دانم اما...
  • سردار: طارمی در اینتر موفق می‌شود
  • اسکولز: تن هاخ فرصت زیادی ندارد؛ باخت به کریستال پالاس تقریبا ضربه آخر بود
  • خالکوبی فدریکو دی مارکو به مناسبت بیستمین قهرمانی اینتر در سری آ / عکس
  • ناپولی رقیب تیم‌های اینتر و یوونتوس در مسیر جذب آلبرت گودموندسون
  • برچسب قیمتی چلسی روی روملو لوکاکو
  • کنایه تن هاخ به مورینیو؛ کدام سرمربی حمایت بیشتری داشته‌ است؟
  • استقبال دنزل دومفریز از پیوستن به منچستریونایتد