Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریمی از خرید کشتی کروز برای به کارگیری در سواحل استان گلستان توسط یک سرمایه‌گذار خبر داد و گفت: برای جذب مسافر و گردشگر در استان باید طلسم سواحل دریایی استان شکسته شود و سرمایه‎گذاری در این بخش انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «ابراهیم کریمی» امروز پنجشنبه (۳ مرداد) در جلسه شورای برنامه‎ریزی و توسعه استان گلستان اظهار کرد: گردشگری دریایی یکی از موضوعاتی است که استان‎های شمالی به آن خوب پرداخته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی گلستان ادامه داد: 5 میلیون مسافر در دو روز وارد استان‎های گیلان و مازندران می‎شوند و از سویی در استان خراسان رضوی و شمالی نیز برای بهره گیری از سواحل دو استان شمالی همجوار ما از استان عبور می‎کنند.

 

کریمی یادآور شد: برای جذب مسافر و گردشگر در استان باید طلسم سواحل دریایی استان شکسته شود و سرمایه‎گذاری در این بخش انجام شود.

 

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذار زیادی در بخش سواحل استان گلستان نداریم، تاکید کرد: امکان شنا در سواحل استان گلستان وجود ندارد و گردشگری که به سواحل استان گلستان می‎آید باید از امکان شنا داشته باشد.

 

مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی گلستان متذکر شد: آب‎های سواحل گمیشان بسیار زیباست و از سویی ما هنوز حمل و نقل در حوزه دریایی در استان گلستان نداریم.

 

کریمی خاطرنشان کرد: با موانع متعدد محیط‎ زیستی روبرو هستیم و از طرفی، پتانسیل ایران در گردشگری مشخص است و باید بستر برای سرمایه‎گذاری در بخش گردشگری به وجود بیاید.

 

وی با تاکید بر اینکه سرمایه‌گذاری برای خرید یک کشتی کروز در استان گلستان وجود دارد، متذکر شد: 700 کیلومتر ساحل و همچنین 131 کیلومتر نوار ساحلی داریم که 20 درصد نوار ساحلی کشور را به خود اختصاص داده است.

 

مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی گلستان بیان کرد: قطار گردشگری از خلیج فارس تا دریای خزر (گرگان) راه‎اندازی شود و مذاکراتی با مدیرکل راه‎آهن داشتیم و گزارش آن را نیز به استانداری ارائه کردیم و همچنین آمادگی چارتر شدن این قطار گردشگری توسط شرکت‎های بخش خصوصی وجود دارد.

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد شیراز آیت الله اعرافی بیرجند روزنامه قم فضای مجازی خراسان جنوبي معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری توسعه گردشگری گردشگری کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۴۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرفه فرهنگ و هنر با موضوع خلیج فارس در سیریک راه‌اندازی شد

ایسنا/هرمزگان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک از راه‌اندازی غرفه فرهنگ و هنر و برگزاری مسابقه طراحی و نقاشی با موضوع خلیج فارس در این شهرستان خبر داد.

محمد پیشان شامگاه ۱۱ اردیبهشت در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در هرمزگان اظهار کرد: خلیج فارس هویت ملی ماست و نامگذاری ۱۰ اردیبهشت به نام روز ملی خلیج فارس فرصتی ارزشمند است تا با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در سراسر کشور و به ویژه در سواحل خلیج فارس این نماد هویت ملی را پاسداری نماییم.

وی عنوان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک با همراهی انجمن هنرهای تجسمی شهرستان با هدف پاسداشت روز ملی خلیج فارس مسابقه طراحی و نقاشی با موضوع خلیج فارس در سطح شهرستان سیریک برگزار نمود، در این مسابقه هنرمندان شهرستان نقاشی های مختلفی با موضوع خلیج فارس ترسیم کردند و این روز بزرگ را گرامی داشتند. آثار هنرمندان شرکت کننده در غرفه فرهنگ و هنر شهرستان جهت بازدید عموم مردم به نمایش گذاشته شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک تصریح کرد: در پایان این مسابقه از فاطمه ملاحی، زینب جمالدینی و زهرا ملاحی به عنوان سه نفر برتر مسابقه طراحی و نقاشی با هدای لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
 

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۱درصدی تولید نفت ایران در خلیج فارس
  • تأسیس بانک ذخایر دریایی ایران به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • بانک ذخایر دریایی افتتاح شد
  • خلیج‌فارس؛ نامی به بلندای تاریخ و شکوه ایران است
  • غرفه فرهنگ و هنر با موضوع خلیج فارس در سیریک راه‌اندازی شد
  • جزایر ایرانی به سمت مسکونی شدن خواهند رفت
  • باید به سواحل خلیج فارس به صورت یکپارچه نگریست
  • نخستین مرکز رشد حوزه تخصصی دریایی راه‌اندازی می‌شود/ بررسی ۴۲ پارامتر در اطلس اقیانوس‌شناسی
  • اولین مرکز رشد حوزه تخصصی دریایی راه‌اندازی می‌شود/ بررسی ۴۲ پارامتر در اطلس اقیانوس شناسی
  • نمونه‌های دریایی ایران در مرکز ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران ذخیره می‌شود