Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@20:26:32 GMT

۶۷ دستگاه انواع گوشی قاچاق خارجی در مهاباد کشف شد

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۳۴۴۴۵

۶۷ دستگاه انواع گوشی قاچاق خارجی در مهاباد کشف شد

سرهنگ رضا ظهیریان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای طرح تشدید مبارزه با کالای قاچاق، عوامل این انتظامی حین کنترل محورهای مواصلاتی و گشت‌زنی به یک دستگاه خودرو سواری که در حال تردد در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان بود، مشکوک شده و آن را توقیف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۶۷ دستگاه گوشی تلفن همراه خارجی قاچاق با مارک‌های مختلف کشف و ضبط شد، اظهار داشت: در این ارتباط یک دستگاه خودرو سواری توقیف و یک نفر نیز بازداشت که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ ظهیریان با تاکید بر مبارزه با پدیده قاچاق و تحقق شعار سال گفت: شهروندان در صورت مشاهده فعالیت اخلالگران اقتصادی، مراتب را به سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

سالانه افزون بر ده‌ها میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در مبادی ورودی و خروجی این شهرستان کشف و ضبط می‌شود.

مهاباد یکی از محل‌های مهم گذر کالاهای قاچاق از مناطق مرزی جنوب آذربایجان‌غربی و استان کردستان به شهرهای عمقی کشور به شمار می‌رود.

۹۹۰۳/‏۶۱۸۵/‏

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۴۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد

مرتضی امینی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پرونده قاچاق خودرو سواری تویوتا که اقدام به تردد در معابر خارج از محدوده قانونی نموده بود در شعبه اول بدوی قاچاق کالا و ارز یکی از ادارات تعزیرات حکومتی استان گیلان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان افزود: شعبه پس از بررسی پرونده و نداشتن مدارک معتبر گمرکی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط خودرو، متهم را به پرداخت بیش از ۸۱ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

امینی گفت: ماموران پلیس آگاهی دایره مبارزه با قاچاق کالا وارز خودرو قاچاق را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6093027

دیگر خبرها

  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • توقیف تویوتا قاچاق ۱۲۰ میلیاردی در چابهار
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران