Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل نوسازی مدارس استان خوزستان گفت: در چند ماه اخیر بیش از ۷۰ میلیارد تومان تفاهم‌نامه با خیرین مدرسه‌ساز امضا و کار اجرایی انجام شده است. ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، علی قربانی در مراسم بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان خوزستان و اولین جشنواره مدرسه ای با رویکرد افزایش ایمنی مدارس با مشارکت خیرین اظهار داشت: امیداوریم فضاها آموزشی به دست پر توان خیرین ساخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: 547 پروژه آموزش در قالب دو هزار و 291 کلاس درس با اعتبار بالغ بر 350 میلیارد تومان در استان خوزستان در حد احداث است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان خوزستان خاطرنشان کرد: با کمک 112 پروژه در قالب 527 کلاس درس با اعتباری بالغ بر 105 میلیارد تومان تا مهرماه تحویل آموزش و پرورش می‌دهیم.

وی گفت: 249 پروژه در قالب یک هزار و 172 و اعتبار 234 میلیارد تومان تا پایان سال تحویل آموزش و پرورش استان خوزستان داده می‌شود.

تعمیر و احداث 7500 واحد آسیب‌دیده در سیل برعهده بنیاد مسکن استان مرکزی قرار گرفتسفر فرمانده کل سپاه ‌به خوزستان / بازدید شبانه سرلشکر ‌سلامی از مناطق سیل‌زده ‌‌سرپرست وزارت آموزش و پرورش از منطقه سیل‌زده بامدژ بازدید کرد ‌

قربانی خاطرنشان کرد: 113 مدرسه بر اثر سیل آسیب دیده که 35 مدرسه تخریب کامل شده و در قالب 121 کلاس درس و 30 میلیارد تومان هزینه احداث آنها است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان خوزستان اظهار داشت: 78 مدرسه در قالب 327 کلاس درس با اعتباری بالغ بر 31 میلیارد تومان باید تعمیر شوند.

وی با اشاره به این‌که در گام اول می‌بایست تامین اعتبار برای تعمیر و ساخت مدارس انجام می‌شد، گفت: کار شبانه‌روزی و جهادی قبل از تامین اعتبار انجام شده که بیش از 100 پروژه فعال درباره سیل وجود دارد.

قربانی بیان کرد: 15 میلیارد تومان تعمیر و 10 میلیارد تومان احداث به نوسازی مدارس استان خوزستان ابلاغ شده و در حساب اداره کل است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان خوزستان خاطرنشان کرد: درباره تعمیر و تجهیز مدارس آسیب دیده بر اثر سیل استان خوزستان با کمک استاندار استان و وزارت نفت بیش از 50‌ میلیارد تومان به این کار اختصاص پیدا کرده است.

وی اظهار داشت: در چند ماه اخیر بیش از 70 میلیارد تومان تفاهم‌نامه با خیرین مدرسه‌ساز امضا و کار اجرایی انجام شده است که تعمیرات و احداث تا پیش از مهر تحویل می‌دهیم.

قربانی بیان کرد: علاوه بر بازسازی مدارس قدیمی، یک مدرسه جدید در روستا احداث می‌شود‌ بیش از 40 پروژه در قالب 193 کلاس در مناطق سیل‌زده شده کردیم و وضعیت مدارس نسبت به قبل از آن تا اواسط بهمن‌ماه بسیار بهتر است.

انتهای پیام/ ع

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۴۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور

ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، گفت: طبق دستورالعمل ماده ۲۵ قانون جهش تولید و ساخت مسکن برای کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شهرهای بروجرد، خرم‌آباد، بندرعباس و شیراز توافقاتی انجام شد.

به گزارش مهر، معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تفاهم‌نامه وزارت راه و شهرسازی و ستاد کل نیروهای مسلح، تاکید کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر شده است که ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای تأمین مسکن نیروهای مسلح در کشور ساخته شود.

به گزارش مهر، پیش‌از این وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح خبر داده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • سربازان مرزبانی سیستان و بلوچستان آموزش‌های صنایع‌ دستی را فرا می‌گیرند
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • نامه‌ای که دردسرساز شده است؛ باشگاه استقلال به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات
  • آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم