Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@22:09:49 GMT

توضیح وزیر ورزش درباره تأخیر در آغاز لیگ

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۳۴۷۴۷

توضیح وزیر ورزش درباره تأخیر در آغاز لیگ

وزیر ورزش و جوانان در خصوص تأخیر در آغاز لیگ فوتبال و وضعیت ورزشگاه‌ها گفت: این اقدام در راستای تکیمل مراحل حرفه‌ای شدن فوتبال است و فدراسیون هم با جدیت این موضوع را دنبال می‌کند.

به گزارش مشرق، مسعود سلطانی فر در حاشیه بازدید و افتتاح هشت پروژه ورزشی در استان البرز در جمع خبرنگاران گفت: بخشی از پروژه‌هایی که امروز در البرز افتتاح شد با سرمایه دولتی و بخشی هم با سرمایه گذاری بخش خصوصی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلطانی فر افزود: یکی از سیاست های مهم دولت این است که بخش زیادی از پروژه‌هایی نیمه تمامی که وجود دارد با مشارکت بخش خصوصی تکمیل شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه وزارت ورزش و جوانان در زمینه استفاده از مشارکت بخش خصوصی دستگاهی برتر است و فکر می‌کنیم با همین رویکرد می‌توانیم از ۳۸۰۰ پروژه نیمه تمام ظرف یک تا دو سال آینده بخش زیادی را تکمیل کنیم.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه استان البرز با تلاشی که مسئولان استان دارند روز به روز وضعیت بهتری پیدا می‌کند گفت: این بهبود وضعیت هم در زمینه تکمیل اماکن ورزشی و هم ورزش همگانی، بانوان و قهرمانی است و فکر می‌کنم در رویدادهای بین‌المللی قهرمانان خوبی از البرز داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: اشتیاق مردم البرز به ورزش بسیار بالاست و قهرمانان نامداری از البرز داریم و وضعیت در آینده بهتر خواهد شد.

وی در خصوص سالن ۶ هزاز نفری کرج هم گفت: این سالن جزو ۱۱ سالنی است که در کل کشور در حال ساخت است و بنا داریم تمام این سالن‌ها که بین ۴۵۰۰ تا ۶ هزار نفر ظرفیت دارد را تا پایان دولت یازدهم به بهره‌برداری برسانیم.

وزیر ورزش و جوانان افزود: بسیاری از این پروژه‌ها بین ۱۶ تا ۲۰ سال گذشته شروع و با ۲۰ تا ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی رها شده بود. خوشبختانه از دو سال قبل همه این پروژه‌ها شروع شد اما سالن کرج براساس زمانبندی پیش نرفته و عقب است.

وی ادامه داد: با پیمانکار پروژه اتمام حجت کردیم تا با تأخیری چهار ماهه به بهره‌برداری برسد.

سلطانی فر در خصوص تأخیر لیگ و وضعیت ورزشگاه‌ها هم گفت: این اقدام در راستای تکمیل مراحل حرفه‌ای شدن فوتبال است، فدراسیون هم با جدیت این را دنبال می‌کند.

وی افزود: امیدواریم استانداردهای AFC و فیفا در ورزشگاه ‌ها ایجاد شود تا لیگ امسال در شرایط بهتری برگزار شود.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به اینکه ممکن است برخی استان‌ها میزبانی لیگ را از دست دهندT گفت: نمی‌دانم.

منبع: مشرق

کلیدواژه: دادگاه نجفی بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی وزیر ورزش لیگ برتر مسعود سلطانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۴۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی

در رویدادی که نگاه‌ها را به خود جلب کرده است، بیمه البرز به عنوان حامی اصلی، برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام بین‌المللی جهان پهلوان تختی را عهده‌دار شده است.

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه البرز، این دوره از مسابقات کشتی فرنگی با حضور بیش از ۲۰۰ کشتی گیر مدعی قهرمانی و با حضور کشتی گیرانی از کشورمان و همچنین چهار کشور برزیل، ارمنستان، عراق و سوریه در محل سالن مسابقات مجموعه ورزشی نفت اهواز از ۶ تا ۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

این مسابقات بصورت زنده از شبکه‌های سه سیما، ورزش و شبکه استانی خوزستان و با گزارش مستقیم هادی عامل روی آنتن می‌رود.

خاطرنشان می‌شود فضای تبلیغاتی سالن برگزاری این دوره از مسابقات در اختیار بیمه البرز است.

دیگر خبرها

  • انتقاد از اطلاع رسانی تعطیلی مدارس وادارات خوزستان/همه سرکار بودند
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • بازدید وزیر نیرو از پروژه‌های برقی البرز + تصا‌ویر
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • وزیر ورزش و جوانان مهمان ویژه فینال فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا