Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-06@22:34:35 GMT

توضیح خداداد درباره همه جنجال‌هایش

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۳۵۶۵۱

توضیح خداداد درباره همه جنجال‌هایش

خداداد عزیزی، دیروز عصر در برنامه فرمول یک حاضر شد و درباره درگیری‌های خودش با مربیان تیم ملی، خبرنگاران و تماشاگران توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرآنلاین، خداداد در ابتدای صحبت‌های خود از اهمیت دادنش به قول و قرارهایش گفت: «یکی از دلایل درگیری‌های من بدقولی‌هاست. من به‌شدت روی قول و قرارم حساس هستنم و همیشه کمی زودتر در محل قرار حاضر هستم و بدقولی را نمی‌پذیرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی شده در بعضی جلسه‌ها به‌خاطر تاخیر مدیران شرکت نکردم و این برای بد تمام شده و به آینده من آسیب زده، اما من برای این موضوع اهمیت قائلم.»

او درباره درگیری‌اش با یک خبرنگار گفت: «آن خبرنگار را من نزدم و خدا زد (می‌خندد)، اما مصاحبه من در آرشیو موجود است و گفتم او فحش بد داد و عده‌ای از دوستانم او را را زدند و بالاخره هر چیزی تاوانی دارد.»

او درباره درگیری‌اش با بلاژویچ گفت: «رضا چلنگر شاهد زنده است و می‌توانید از او سوال کنید. من قبل از شروع مقدماتی جام جهانی ۲۰۰۲ با بلاژویچ رو در رو صحبت کردم و گفتم که من نمی‌توانم که با شما کار کنم، اما ایشان تاکید کردند که من تازه هافبک بازیسازم را پیدا کردم و به تو احتیاج دارم، ولی من گفتم اگر کار کنیم، دچار مشکل می‌شویم و ایشان با من دست داد و قضیه تمام شد و من به آنچه بعد‌ها در مطبوعات مطرح شد کاری ندارم.»

او درباره درگیری‌اش با علی پروین گفت: «من رابطه خیلی خوبی با علی‌آقا دارم و ایشان به من لطف دارند و حتی با اینکه در هیچ برنامه‌ای شرکت نمی‌کنند، در قسمت پایانی ستاره‌ساز شرکت کردند، اما درباره درگیری باید بگویم که من بعد از انجام دو بازی مقابل کامرون و اسپارتاک مسکو به اتاق آقای پروین رفتم و به ایشان گفتم که در نوزده سالگی نمی‌توانم با پیوس، مرفاوی، کرمانی و مدیرروستا رقابت کنم و حقم را بگیرم و بگذارید بروم و وقتی بهتر شدم، دعوتم کنید. علی‌آقا ابتدا گفت: بمان و تلاش کن، اما وقتی اصرار من را دید منصرف شد.»

او در پایان صحبت‌های گفت: «در فوتبال آلمان هم با کسی درگیری نشدم و در اصلا امکان این وجود ندارد که آن‌جا با کسی درگیر شوی.»

منبع: فرارو

کلیدواژه: خداداد عزیزی علی پروین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۵۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح آهنگران درباره ادعایش از نفوذ سرویس‌های جاسوسی بین بعضی هیئت‌ها و مداح‌ها + فیلم

صادق آهنگران در خصوص ادعایش از نفوذ سرویس‌های جاسوسی غربی میان بعضی هیئت‌ها و مداح‌ها به منظور تغییر روند فعالیت آنها توضیحاتی را ارائه داد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • داروین نونیز اعصاب ندارد؛ مهاجم لیورپول به خودی هم رحم نکرد! / عکس
  • پاسخ تند پرسپولیس به انتقاد مدیر سپاهان
  • توضیح آهنگران درباره ادعایش از نفوذ سرویس‌های جاسوسی بین بعضی هیئت‌ها و مداح‌ها + فیلم
  • عکس| پاسخ تند پرسپولیس به صحبت‌های مدیر تیم سپاهان
  • توضیح وزیر کشور درباره کشتی توقیف شده پرتغالی
  • مسکو از جنگ ایران و اسرائیل چه بهره‌ای برد؟ روسیه تمام تخم‌مرغ‌هایش را در سبد ایران نمی‌گذارد
  • عفو بین‌الملل جواب شوخی کلوپ را داد! (عکس)‏
  • «طاووس خانم و ازدواج‌هایش» روی صحنه می‌رود
  • علی ژکان یک نمایش کمدی به صحنه می‌برد
  • نابودی مک لارن 1.5 میلیون دلاری توسط یوتیوبر ایرانی