Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@18:14:16 GMT

اشتغال پایدار در روستاهای قم توسعه می‌یابد

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۳۵۷۰۴

اشتغال پایدار در روستاهای قم توسعه می‌یابد

محمود نوربخش روز پنجشنبه در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری قم ادامه داد: باید از فرصت ایجادشده ازجمله بسته‌های حمایتی به نحو شایسته‌ای استفاده شود.

وی با اشاره به اعتبارات اشتغال پایدار روستایی اظهار کرد: سهم استان در بخش اشتغال پایدار روستایی 216 میلیارد تومان بوده که  این اعتبارات در دو بخش حمایتی و غیر حمایتی تخصیص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت آمار دقیق و قابل‌اتکا گفت: دستگاه‌های استانی در ارائه گزارش‌های اقتصادی توجه کافی داشته باشند.

وی تصریح کرد: طبق آیین‌نامه جدید شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، کارگروه‌های ذیل شورای برنامه‌ریزی با ادغامی بر مبنای احکام دائمی به چهار کارگروه تقلیل پیداکرده است.

وی همچنین بیان کرد: آمار نهایی اشتغال استان در سال ۹۷ و چهار ماه نخست امسال در جلسه بعدی کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استخراج و بیان خواهد شد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به گزارش سامانه کارا گفت: وجود تعارضات و مغایرت‌های مختلف در این سامانه نکته مثبتی بوده که باید نسبت به‌راستی آزمایی در آن توجه شود.
احمد امیرآبادی فراهانی بیان کرد: سامانه کارا باید به‌عنوان مرجع اصلی و نخست آمارگیری کشور و استان تبدیل شود.

کمیته امداد ۲۰۵ فقره تسهیلات اشتغال پایدار روستایی پرداخت کرد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در ادامه این جلسه، گفتت: سهم بسته حمایتی کمیته امداد استان از صندوق توسعه ملی برای ایجاد اشتغال پایدار روستایی ۲۱ میلیارد تومان است.

اکبر میرشکار اضافه کرد: تاکنون برای ۲۰۵ تن تسهیلات پرداخت‌شده و پرونده ۱۰۰ تن نیز دست بررسی، جذب و پرداخت قرار دارد.

وی تصریح کرد: در وضعیت کنونی برای تولید دام مجوزی از سوی صندوق توسعه ملی برای پرداخت تسهیلات صادر نشده درحالی‌که روستاهای استان ظرفیت ویژه‌ای در این زمینه‌دارند.

۱۱ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال خانگی در قم پرداخت می‌شود

همچنین مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم اظهار کرد: سال گذشته در رابطه با ایجاد اشتغال در این استان، ۱۳۶ میلیارد تومان تسهیلات ابلاغ‌شده است.

مصطفی کاویانی ادامه داد: سال گذشته ۹۰ درصد از مصوبات کارگروه اشتغال استان به مرحله اجرا رسید و بقیه مصوبات نیز در دست پیگیری و اجراست.

وی همچنین تصریح کرد: در بخش مشاغل خانگی نیز ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات به قم اختصاص‌یافته است.
۷۴۰۳ / ۱۱۷۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم تسهیلات اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۵۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: پارسال ۹۰۶ هزار و ۹۶۸ نفر متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج بودند که هشتاد و شش درصد تسهیلات خود را دریافت کردند و ۱۴ درصد باقیمانده در نوبت دریافت هستند.

حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر عصر دیروز در گرگان گفت : سال گذشته یکصد و شصت هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از سوی بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوان اظهار امیدواری کرد با تدبیر بانک مرکزی، امسال شاهد ایجاد صف‌های طولانی برای دریافت وام ازدواج در کشور نباشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • طرح‌های اقتصادی در سواحل توسعه می‌یابد/ ایجاد شهرهای مولد کشاورزی
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور