Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، علی‌حسن مظاهری، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، دوم مردادماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به منظور اجرای برنامه پنج ساله ششم کمیته امداد و با هدف اعتمادسازی عمومی و کاهش تصدی‌گری کمیته امداد، بخشی از وظایف این نهاد به شبکه‌های مردمی نیکوکاری و مكسسات خیریه واجد شرایط که ارتباط ملموس‌تری با نیکوکاران و نیازمندان دارند، واگذار می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در سال جاری 50 درصد تخلیه صندوق‌های صدقات خانگی کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد به مراکز نیکوکاری، شبکه‌های مردمی و مؤسسات خیریه واجد شرایط واگذار می‌شود.
رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 75 هزار صندوق صدقه خانگی در کهگیلویه و بویراحمد فعال است و صدقات مردمی از طریق این صندوق‌ها جمع‌آوری می‌شود، بیان کرد: روند نظارت کمیته امداد بر تخلیه صندوق‌ها، توسط شبکه‌ها و مؤسسات خیریه نظام‌مند و تعریف شده و همچنین نظارت بر سیستم توزیع خدمات نیز انجام می‌گیرد.
مظاهری تصریح کرد: مردم خیر و نیکوکار کهگیلویه و بویراحمد سال گذشته بیش از دو میلیارد و 700 میلیون تومان صدقه پرداخت کردند که این مبلغ در سرفصل‌هایی مانند جهیزیه، مسکن، امور درمانی، خدمات فرهنگی، کمک بلاعوض و سایر خدمات برای مددجویان کمیته امداد استان هزینه شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد فرهنگی صندوق های صدقات شبکه های نیکوکاری قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۵۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین آب شرب، صنعت و کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد/سدها پر شد

به گزارش خبرنگار مهر، آرش مصلح ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در استان، بیشترین بارش در ایستگاه‌های باران سنجی طسوج در شهرستان چرام به میزان ۱۳۳۰ میلی متر گزارش شد.

وی با بیان اینکه در ایستگاه دشت روم بویراحمد نیز ۱۲۰۰ میلی متر بارش به ثبت رسید، گفت: میانگین بارش استان به حدود ۶۴۰ میلی متر در سال آبی جاری رسید.

مصلح تصریح کرد: در خصوص سدهای استان نیز، سد کوثر ۱۰۰ درصد پر و سرریز شد، سد چم شیر ۷۰۰ میلیون متر مکعب گنجایش دارد و از ابتدای سال ۱۴۰۳ تا کنون بیش از ۳۰۰ میلیون متر مکعب سیلاب را مهار کرده است.

وی افزود: سد شاه قاسم یاسوج نیز با ظرفیت ۹ میلیون متر مکعبی در حال تکمیل شدن است و در همین هفته سر ریز خواهد شد.

مصلح اظهار داشت: میانگین بارش استان ۵.۶ درصد افزایش بارش را نسبت به گذشته داشته و در سد چم شیر نیز حجم آب سد به ۷۰۰ میلیون متر مکعب رسیده است.

کد خبر 6087553

دیگر خبرها

  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • شرکت بیش از ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • شرکت ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • آغاز بزرگترین رقابت علمی کشور
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی شهرستان بهمئی
  • خودروهای میلیاردی متهم پرونده صندوق سرمایه‌گذاری بهمئی به مزایده گذاشته می‌شود+ جزئیات
  • تامین آب شرب، صنعت و کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد/سدها پر شد