Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع پیشین قرمزها معتقد است که این تیم در حال حاضر در بهترین وضعیتش در 30 سال گذشته قرار دارد. 

طرفداری - جیمی کرگر مدافع پیشین لیورپول، عنوان کرد که دوست دارد فیلیپه کوتینیو را بار دیگر در آنفیلد ببیند. هافبک برزیلی بارسلونا در ژانویه 2018 با مبلغ 142 میلیون پوند، آنفیلد را به مقصد نیوکمپ ترک کرد، اما دوران حضورش در اسپانیا، تا به حال چندان موفق نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش Goal، کرگر معتقد است که بازگشت کوتینیو به لیورپول، فاکتور خلاقیت را در خط میانی قرمزها، تقویت می کند. او در گفت و گویی عنوان کرد: 

فکر می کنم که لیورپول به یک بازیکن خلاق در خط میانی، نیاز دارد. قبلا هم گفتم که اگر بازگشت کوتینیو به لیورپول ممکن باشد، دوست دارم بار دیگر او را در آنفیلد ببینم. طبیعتا او دوران حضور موفقی در بارسلونا نداشته است و می تواند خرید بسیار خوبی برای لیورپول باشد. باشگاه آدام لالانا و ژردان شکیری را در پست کوتینیو در اختیار دارد، اما همه می دانیم که هیچ کدام از این دو بازیکن، در سطح او نیستند. 

رقابت لیورپول و منچسترسیتی در فصل گذشته لیگ برتر، به اوج خود رسیده بود و قرمزها با 97 امتیاز و یک امتیاز کمتر نسبت به سیتیزن ها از قهرمانی در این رقابت ها باز ماندند. کرگر اما، از این موضوع آگاه است که متوقف کردن سیتیزن ها در فصل آینده نیز، هدف سختی برای تیم سابقش خواهد بود. او اظهار داشت: 

لیورپول در فصل گذشته 97 امتیاز به دست آورد که دستاورد بسیار بزرگی محسوب می شود. با این حال، اگر شاگردان کلوپ در فصل آینده 90 امتیاز نیز به دست بیاورند، نمی توان گفت که دچار افت شده اند، چرا که تکرار موفقیت فصل گذشته، بسیار دشوار است.

مدافع پیشین قرمزها معتقد است که این تیم، در حال حاضر توانایی مالی لازم برای رقابت با تیم های متمول لیگ برتر را دارد. او اذعان داشت: 

در حال حاضر همه در باشگاه اعتماد به نفس لازم را دارند و می دانند که باید چه کاری انجام دهند و لیورپولی واقعی را شاهد هستیم. باشگاه یکی از بهترین مربیان دنیا و ترکیب بسیار خوبی را در اختیار دارد. احتمالا وضعیت فعلی لیورپول، بهترین وضعیت تیم در طی 30 سال گذشته است.

 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۵۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نعیمه نظام‌دوست: دوست دارم با مهران مدیری ازدواج کنم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • صحبت های جیمی کرگر در مورد آینده محمد صلاح در دوران جدید لیورپول / فیلم
  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • ۴۵ معلم نمونه لرستان با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • سفیر ازبکستان: از داروسازان ایرانی استقبال می‌کنیم
  • ذوق خانم بازیگر برای ازدواج با مهران مدیری!
  • ذوق خانم بازیگر برای ازدواج به مهران مدیری!
  • (ویدئو) نعیمه نظام‌دوست: دوست دارم با مهران مدیری ازدواج کنم
  • صلاح در لیورپول می ماند
  • علت افزایش قیمت برنج ایرانی مشخص شد
  • صلاح در لیورپول می‌‌ماند