Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-27@01:34:49 GMT

علی علیپور از پرسپولیس جدا می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۳۶۱۳۵

علی علیپور از پرسپولیس جدا می‌شود؟

به گزارش وانانیوز، 

علی علیپور، مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس تهران که در ۲ سال گذشته در این تیم عملکرد خوبی داشت و آقای گل تیمش بود، درصدد بود تا در نقل و انتقالات تابستانی از جمع سرخپوشان جدا شود، اما در این تیم ماند و به ترکیه رفت.

گفته می‌شود تیم‌های خواستار جذب این بازیکن حاضر به پرداخت مبلغ آزاد سازی او نشده بودند و به همین دلیل حضور در بلژیک و یونان به این دلیل منتفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته شنیده می‌شود در روز‌های اخیر باشگاه اوفای روسیه خواستار به خدمت گرفتن علیپور شده و  حاضر است برای این انتقال ۸۰۰ هزار دلار هزینه کند که شنیده می‌شود به این دلیل پرسپولیسی‌ها وسوسه شده اند.

البته درحال حاضر به جز علیپور، سرخپوشان مهاجمانی همچون مهدی شریفی، سعید کریمی، امیر روستایی و ... دارند که به نظر می‌رسد کالدرون به آن‌ها اعتقادی ندارد و مهاجم خارجی می‌خواهد. به هرحال با فروش علیپور، هواداران فشار زیادی به مدیریت باشگاه وارد خواهند کرد و به  همین پرسپولیسی‌ها ابتدا می‌خواهند مهاجمان خارجی شان را جذب و سپس درباره علیپور تصمیم گیری کنند.

اوفا درحال حاضر ۳ - ۴ مهاجم دارد که یکی از آن‌ها نیجریه است و لازم به ذکر است، این تیم در ۲ بازی نخست لیگ روسیه، ۴ گل زده، اما مقابل اورال و کراسنودار شکست خورد تا قعرنشین باشد.

به هرحال کالدرون، سرمربی آرژانتینی پرسپولیس در این باره بیان کرده از جدایی بیرانوند و علیپور اطلاعی ندارم.

در پایان گفتنی است، پس از پایان لیگ هجدهم علیپور مُصِر بود تا به اروپا برود و باید دید این اتفاق رخ خواهد یا خیر؟

منبع: وانا

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۶۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارلوس توز در بیمارستان بستری شد

مهاجم سابق تیم ملی آرژانتین با مشکلات قلبی درگیر است

طرفداری | کارلوس توز، مهاجم سابق باشگاه‌های منچستریونایتد، منچسترسیتی و یوونتوس که این روزها هدایت باشگاه ایندپندینته در آرژانتین را به عهده دارد، روز گذشته به دلیل احساس درد در ناحیه قفسه سینه، به بیمارستان منتقل و بستری شد.

توز از بیماری فشار خون بالا رنج می‌برد و دلیل انتقال او به بیمارستان نیز مشکلات ناشی از استرس بالا عنوان شده‌است. نتایج حاصل از معاینات اولیه رضایت بخش بوده‌اند اما اطلاع دقیق از وضعیت توز، نیازمند انجام آزمایشات بیشتر است.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • شب کم فروغ علیپور برای ژیل ویسنته مقابل اروکا
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس
  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!
  • رضا علیپور: برای میرزازاده خوشحالم
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد