Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@21:46:07 GMT

پروژه‌های نیمه‌کاره دغدغه مهم شهر خرمدره است

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۳۶۴۸۰

پروژه‌های نیمه‌کاره دغدغه مهم شهر خرمدره است

به گزارش خبرنگار مهر، امیرهوشنگ نوری‌آرا ظهر پنج شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان خرم‌دره که با حضور استاندار زنجان برگزار شد، با بیان اینکه متأسفانه خرم‌دره جزو شهرهایی است که به لحاظ برخورداری از فضای سبز شهری، از سرانه کمتری برخوردار بوده و در این زمینه با استانداردهای تعریف شده، فاصله دارد، افزود: امیدواری بتوانیم در این زمینه گام‌های بلندی برداشته و به استانداردها نزدیک شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی دغدغه دیگر این شهر را نبود دیوار حفاظتی به طول شش کیلومتر برای رودخانه‌ای که از داخل شهر خرم‌دره عبور کرده است، دانست و تصریح کرد: نباید به سادگی از کنار مسئله‌ای به این مهمی عبور کنیم؛ چراکه نبود دیوار حفاظتی برای رودخانه‌ای که مسیر عبور آن از داخل شهر است، باعث می‌شود تا در حوادث طبیعی از جمله سیل، شاهد بروز خسارات جبران‌ناپذیری باشیم.

نوری آرا از وجود پروژه‌های نیمه‌تمام به‌عنوان یکی دیگر از مشکلات حوزه شهری این منطقه یاد کرد و ادامه داد: متأسفانه علی‌رغم اینکه ۸۵ درصد از جمعیت خرم‌دره را ساکنانی تشکیل می‌دهند که در بافت شهری این منطقه ساکن هستند اما در این شهر، پروژه‌های نیمه‌تمامی داریم که قدمت آن‌ها به دو دهه رسیده و به صورت نیمه‌کاره رها شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان نیز در ادامه این جلسه، با اشاره به اینکه یکی از نارضایتی‌های مردم خرم‌دره در خصوص قرار دادن این شهر در اقلیم ۲ به لحاظ تعرفه مصرف گاز است، اظهار کرد: در حال حاضر و با توجه به آخرین تصمیمی که پژوهشکده سازمان هواشناسی انجام داده، خرم‌دره به عنوان شهری که در اقلیم ۲ قرار دارد، به این شرکت معرفی شده است.

موسی احمدلو با یادآوری اینکه رایزنی‌های زیادی در خصوص تغییر این اقلیم با سازمان هواشناسی انجام شده که متأسفانه تا به امروز نتیجه‌بخش نبوده است، خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد تغییر در این زمینه اعمال شود، تنها مرجعی که می‌تواند این تغییر را اعمال کند، پژوهشکده سازمان هواشناسی است که این مهم تا به امروز اعمال نشده و کماکان شهر خرم‌دره در اقلیم ۲ تعرفه مصرف گاز قرار دارد.

کد خبر 4676188

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان خرمدره طرح عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۶۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد ناظم رضوی درباره آخرین وضعیت پروژه مرمت خانه وثوق‌الدوله گفت: بالغ بر ۵۰ درصد مرمت خانه وثوق‌الدوله که در منطقه ۱۴ قرار دارد، انجام شده است. به احتمال بسیار قوی این پروژه تا نیمه اول سال به افتتاح و بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه بخش زیادی از مرمت سازه‌ای خانه فروغ فرخزاد که در منطقه ۱۱ تهران قرار دارد، انجام شده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه این خانه ثبت میراث ملی است، برای مرمت آن نیاز بود که تغییرات سازه‌ای و مرمتی در کمیته تخصصی میراث فرهنگی تصویب شود؛ به همین علت مرمت خانه فروغ فرخزاد کمی کندتر پیش می‌رود.

وی گفت: با این حال به احتمال بسیار قوی این خانه نیز تا نیمه دوم سال افتتاح خواهد شد.

کد خبر 6091940

دیگر خبرها

  • همه پروژه های عمرانی شورای ششم کرج پیوست زیست محیطی دارند
  • نیمه کاره رها شدن پروژه گازرسانی در بخش کوهنانی از زبان اهالی
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • ساختمان نیمه کاره‌ای که محل تجمع سگ‌های ولگرد شد
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد، دغدغه شورای ششم است
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود
  • بیش از ۱۳ درصد مساحت شهرها، محدوده هدف بازآفرینی شهری است