Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با بیان اینکه شهرستان رودان سابقه‌ طولانی در ارادت به اهل بیت(ع) دارد، گفت: رودان با توجه به مقیاس جمعیتیش، در جریان حضور در میدان دفاع مقدس و تقدیم شهید در استان هرمزگان در رتبه نخست قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین « محمد عبادی زاده » در دیدار امام جمعه، فرماندار، مسولان و اعضای شورای اداری، اعضای شوراها و دهیاری ها، معتمدین و جامعه روحانیت شهرستان رودان خاطرنشان کرد: به عنوان فردی از شهرستان رودان توفیق آن را پیدا کردم که خادم استان هرمزگان باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: همان طور که مقام معظم رهبری به بنده دستور فرمودند با رویی گشاده، دستی مهربان و با نگاهی عدالت محور به عنوان فرزند استان هرمزگان به همه اقشار استان اعم از شیعه و سنی و همه شهروندان در این استان چه بومی و چه مهاجر، بپردازم و خادم آنها باشم، عمل خواهم کرد.

 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان تصریح کرد: ماموریت من در گام دوم انقلاب تنها خواندن نماز جمعه نیست بلکه پیگیری مطالبات بیانیه گام دوم انقلاب است و از خداوند می خواهم من را نزد رهبر انقلاب و امام زمان(عج) رو سفید بگرداند.

 

وی با اذعان به اینکه ملت ایران ملت بصیر، خبیر و آگاهی است، یادآور شد: به خاطر دارم که در دهه 60 و در ایام موشک باران دشمن بعثی در شهر تهران بودم؛ دشمن تهدید کرد که در نماز جمعه موشک می زند اما مردم پرشورتر حضور پیدا کردند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با بیان اینکه اکنون می بینید فشار دشمن نتوانسته قدرت مردم را در هم بشکند و دشمن سر درگم شده است، تصریح کرد: مردم این دوره، از مردم دوران امام علی(ع) خبیرتر و آگاه تر هستند زیرا بصیرتر از آنها هستند.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهرستان رودان سابقه‌ طولانی در ارادت به اهل بیت(ع) دارد، افزود: من به خود می بالم که شهرستان رودان با توجه به مقیاس جمعیتی خود، در جریان حضور در میدان دفاع مقدس و تقدیم شهید در استان هرمزگان رتبه اول استان هرمزگان را دارد.

 

امام جمعه بندرعباس با ذکر این نکته که مردم شهرستان رودان ولایت مدار و عاشق رهبری و انقلاب هستند و هر کجا که نظام نیاز پیدا کرده وارد میدان شده‌اند و مقلد حضرت آقا هستند، گفت: من از فداکاری ها و مجاهدت ها و حضور در صحنه شما عزیزان به خود می بالم.

 

وی تصریح کرد: امروز من فرزند استان هرمزگان هستم و همان نگاهی را که به شما دارم به سایرین نیز خواهم داشت.

 

عبادی زاده با بیان اینکه مسئولیت بزرگی بر دوش من نهاده شده و به منظور طی کردن با سرعت گام دوم انقلاب و استفاده از جوانان انقلابی دست نیاز به سوی شما دراز می کنم، تاکید کرد: جوان انقلابی حزب اللهی نباید به کنار گذاشته شود، نباید بگذاریم آنها که دل در گرو این انقلاب دارند کنار گذاشته شوند.

 

وی با اشاره به اینکه شروع کار من با ایام ولادت امام رضا(ع) همراه بود، افزود: خدا را شکر می کنم و این انشاالله نوید بخش مدد حضرت رضا(ع) خواهد بود زیرا این کشور متعلق به امام رضا(ع) است.

 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان از حضور اهالی شهرستان رودان تشکر کرد و با بیان اینکه پیگیر مشکلات شما در شهرستان خواهم بود، افزود: در رابطه با برپایی نماز جمعه در بخش رودخانه پیگیری های لازم انجام خواهد شد.

عبادی زاده از امام جمعه و فرماندار بخش رودان خواست تا مشکلات و آفت‌های اجتماعی شهرستان رودان را در شورای فرهنگ عمومی استان با جدیت پیگری کنند.

 

وی با ذکر این نکته که با برنامه عهده دار این مسئولیت شده ام و در راستای گام دوم انقلاب مطالبه گری خواهم کرد، بیان داشت: امیدوارم کمیسیون هایی متشکل از جوانان برای پیدا کردن و گزارش مشکلات و آفت‌های اجتماعی تشکیل شود.

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد اوقات فراغت نماز جمعه اردبیل شیراز قم روزنامه بیرجند خراسان رضوی نماینده ولی فقیه در هرمزگان امام جمعه بندرعباس شهرستان رودان دیدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۹۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در متن پیام مسئولان اشکذر آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم 
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ». (سوره مبارکه آل‌عمران؛ آیه۱۶۹)
ذات اقدس الهی را شکرگزار هستیم که در این برهه از زمان به ما فرصت داد؛ تا در آئین استقبال، وداع، تشییع و تدفین پیکر مطهر #شهید_گمنام که فضای شهرمان را عطرآگین نمود شرکت کنیم.
بر هیچ کسی پوشیده نیست همان قدر که شهدا در میان خاکیان گمنام هستند در پیشگاه افلاکیان شناخته شده‌اند.
امروز در آیین تشییع پیکر شهید گمنام، به چشمِ دل دیدیم که شهدا زنده‌اند و در قهقهۀ مستانه‌شان عند ربهم یرزقون اند. نام و یاد آنها در دل‌ها برای همیشه جاویدان است و آحاد و اقشار مختلف مردمی با نام و یاد و مرام شان مأنوس هستند.
آفرین به مردم بصیر، ولایتمدار، شهید پرور و همیشه در صحنه شهرستان اشکذر و شهرستان‌های همجوار که به حق با حضور چشمگیرشان از این میهمان گرانقدر، میزبانیِ خوبی کردند و خالق عظمتی سترگ در صفحات کتاب قطور تاریخ انقلاب اسلامی شهرستان و حتی استان شده، موجبات یاس و ناامیدی نظام سلطه و دشمنان خارجی و فریب خوردگان داخلی و نیز شادمانی دلدادگان انقلاب و رهبری فراهم آوردند.
برخود لازم دانستیم از همۀ اقشار مختلف مردمی، ائمه جمعه و جماعات، موسسات قرآنی، هیأت امنای مساجد وحسینیه‌ها، هیأت‌های مذهبی، ادارات و نهاد‌ها، نیرو‌های نظامی و انتظامی و بسیحیان همیشه در صحنه، صاحبان صنایع و؛ که به نوعی در خلق این حماسۀ به یادماندنی سهیم بودند کمال تشکر را داشته و امیدواریم همواره در عمل به مکتب امام خمینی رحمت الله علیه، منویات رهبر معظم انقلاب و پیمودن مسیری که شهدا برایمان ترسیم نمودند پایدار باشیم.
انشاء الله 
محمد رضا طالبیان امام جمعه اشکذر
روح الله ردایی فرماندار شهرستان اشکذر
سرهنگ پاسدار حسین هاتفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر

دیگر خبرها

  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • برگزاری یادواره ۴۰۰ شهید کارگر و فرهنگی آران و بیدگل
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) و تشییع شهید دفاع مقدس در بوشهر
  • تشییع پیکر چند شهید دفاع مقدس در مشهد و تهران
  • تشییع پیکر شهید دوران دفاع مقدس در بوشهر+ تصاویر
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون در مشهدالرضا