Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@22:57:26 GMT

چرا بدون هیچ دلیلی چاق می شویم؟

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۳۹۲۴۵

چرا بدون هیچ دلیلی چاق می شویم؟

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ کمبود ویتامین D در بدن روی تمام سلول‌های بدن تاثیر منفی دارد از جمله آنکه روی تجمع  چربی در ناحیه شکم می‌شود؛ سعی کنید اگر خانه یا محل کارتان آفتاب گیر نیست در آفتاب نیم ساعت راه بروید و  اگر خیلی در خانه هستید و آفتاب گیر هم نیست در خانه قرص ویتامین D بخورید.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ویتامین برنا تجمع دلیلی چاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۹۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه تقریبی شیخ بهایی، وجه امتیاز او به شمار می‌رفت

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، «شیخ محب الله منعمی» اندیشمند و عالمی هندی در وبینار بین‌المللی «شیخ بهایی، معمار تمدن‌ساز» که از سوی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار شد، تصریح کرد: شیخ بھایی، یک شخصیت برجسته و معروف در مسلک شیعه به شمار می‌رود۔

وی در این باره اظهار داشت: معمولا انسان در یکی از شعبه‌ھا می‌تواند تبحر پیدا کند؛ اما وقتی زندگی شیخ را می‌بینم، متوجه می‌شویم که وی در علوم مختلفی مهارت داشت.

منعمی افزود: معمولا بین علوم، فرق قایل ھستیم، مثلا می‌گوییم این علم دینی و آن علم دنیایی است، مثلا اگر کسی علم حدیث بخواند یا علم فقه بخواند می‌گوییم او علوم دینی را خواندہ است؛ اما وقتی کسی مھندسی یا ریاضی یا علوم دیگری بخواند مردم می‌گویند که او علوم اکادمیک خواندہ است؛ اما اگر به قرآن و روایات رجوع کنیم متوجه می‌شویم که ھر علمی که ما را به خدا برساند، علم الہی تلقی می‌شود.

وی ادامه داد: وقتی در زندگی شیخ بھایی جست‌وجو می‌کنیم، متوجه می‌شویم که شیخ این تفکیک را از بین بردہ است و ھمراہ کسب علوم دینی، ھنر ساخت و ساز را ھم یاد گرفت.

این اندیشمند هندی با بیان این که شیخ بهایی در مسلک شیعه، شخصیت محترمی است و شیعیان به دیده احترام به وی می‌نگرند، گفت: شیخ بهایی در کارھای رفاہ مردم ھم دست داشت و کار ھای تبلیغی و ارشادی را ھم انجام داد و در تمام عمر در حال کار و تلاش بود و به دلیل این تبحر در علوم بود که وی را بر منصب «شیخ الاسلام» نشاندہ بودند.

وی با تاکید بر این که شیخ بھایی غیر از شیعیان با عالمان اھل سنت ھم مراودہ داشت و نه تنها با آنها ملاقات می‌کرد بلکه برای آموختن نکات جدید شرح صدر نشان می‌داد،  گفت: این روش شیخ، او را از دیگران ممتاز می‌کرد.
 

دیگر خبرها

  • واکنش علی مطهری به ماجرای خانم دف‌زن در مراسم شهید مطهری/بدون مشورت با من این خانم را با یک آقا جایگزین کردند /خانم‌های معترض از او دلجویی کردند
  • از تأثیر معلمان بر لوح سفید کودکان نباید غافل شویم
  • نگاه تقریبی شیخ بهایی، وجه امتیاز او به شمار می‌رفت
  • سد معبر عمومی و اشغال پیاده‌روها به هر دلیلی ممنوع است
  • چگونه به فاسیولا مبتلا می شویم؟
  • پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم
  • اوزونیدیس: فرودگاه شهر را فقط برای رقیب باز کردند
  • اتهام‌زنی آمریکا به ما درباره حمله سایبری به اروپا دروغ است
  • کشف بقایای اجساد انسان‌ها در مقر هیتلر در لهستان
  • محبی: با مسعود شجاعی می‌توانیم قهرمان حذفی شویم