Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@07:30:48 GMT

ارثیه ایرانی در تئاتر شهر

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۳۹۸۰۳

ارثیه ایرانی در تئاتر شهر

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ نمایشنامه‌خوانی «ارثیه ایرانی» به کارگردانی پریا طاهری و نویسندگی اکبر رادی جمعه ۴ مرداد در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار می شود.

کریم بیانی، خشایار شمشیرگران، مهیار اسلامی، معصوم احمدزاده، رزمریم کاظمی، پریا طاهری، مریم علی نیا، فریدون فارغ، بنیامین خادمی از نقش خوانان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این نمایشنامه تاکنون جوایز: اثر برگزیده نخستین جشنواره تیاتر اکبر رادی، لوح سپاس و تقدیر کارگردانی، تندیس جایزه اول بازیگری زن، تندیس جایزه اول بازیگری مرد، لوح سپاس و تقدیر جایزه دوم بازیگری زن، کاندیدای جایزه بازیگری زن را گرفته است.

در خلاصه آن آمده است: این متن از جذابترین متن‌های آقای رادی برای خوانش (به لحاظ ریتم بالای دیالوگ‌گویی، رنگارنگی کاراکترها، بازی‌های جذاب و موضوع شیرین در عین حال دردآور می‌باشد. داستان روایت اتفاقاتی بین ساکنین دو خانه در یکی از محله‌های قدیم تهران است. هر کدام از کاراکترها حکایتی دارند جذاب و تکان‌دهنده که در طول اجرا با آنها آشنا می‌شویم.

صحنه خوان: الهه اصغری، موسیقی: سعید محمد شاهی، ساخت تیزر: هادی احمدی، الهه اصغری، ساخت افکت، صدابردار و صدا گذار: حامد حسین زاده
پخش افکت: پرستو ایمانی، نور: خسرو شهریاری، عکاس و فیلمبردار: شبنم اکبرزاده، آرش شمشیر گران از سایر عوامل هستند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تئاتر نمایش نمایشنامه خوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۹۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنسرسیوم ساخت کشتی تمام ایرانی تشکیل می‌شود

طی مراسمی با حضور مدیران عامل ۳ شرکت کشتی‌سازی داخلی تفاهمنامه ایجاد کنسرسیوم ساخت کشتی تمام ایرانی امضا شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، طی مراسمی با حضور مدیران عامل 3 شرکت کشتی‌سازی داخلی تفاهمنامه ایجاد کنسرسیوم ساخت کشتی تمام ایرانی امضا شد.

بر این اساس قرار است با مشارکت کشتی‌سازی صدرا، ایزو ایکو و دریابندر و هولدینگ لجستیک غدیر، کنسرسیوم ساخت کشتی‌های تمام ایرانی ایجاد شود.

مدیر عامل صدرا در حاشیه امضای این تفاهمنامه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: با تشکیل کنسرسیوم زیرساخت‌های کشور در حوزه نرم‌افزار و سخت‌افزار ساخت کشتی به صورت حداکثری مورد استفاده قرار خواهد گرفت. یکی از برکات تشکیل این کنسرسیوم این است که با تجمیع ظرفیت‌ها، نیازمندی‌های کشور را برطرف خواهیم کرد.

علیپور افزود: بر این اساس از بهره‌برداران انتظار داریم از ظرفیت کنسرسیوم مذکور حداکثر استفاده را داشته باشند.

وی در پاسخ به سوال تسنیم مبنی بر اینکه صدرا با کشتیرانی و شرکت ملی نفتکش قراردادی دارد گفت: در حال حاضر با کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران قراردادی برای ساخت 4 کشتی با ظرفیت 3500 و 5000 تن را داریم.

مدیر عامل کشتی‌سازی صدرا ادامه داد: کشتی‌های 5 هزار تنی از نوع شناورهای رورو هستند که تلاش می‌کنیم تا پایان امسال دو فروند را به آنها تحویل بدهیم.

علیپور یادآور شد: شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و مدیرعامل آن به ما قول دادند که در صورت تحویل اولین کشتی بلافاصله قرارداد سفارش دو فروند کشتی دیگر را امضا کنیم.

وی در خصوص شرکت ملی نفتکش نیز گفت: تاکنون موفق نشده‌ایم با این شرکت قراردادی امضا کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جانبازانِ «نون‌ خ» و سرگذشت تلخ یک بازیگر
  • فراخوان سی‌ودومین جایزه جهانی کتاب سال منتشر شد
  • نشان دادن کولبرها، «نون خ ۵» را جذاب کرد/تصمیمی برای ساخت فصل بعد وجود ندارد
  • جایزه نوبل ایرانی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟
  • شصت و دومین جایزه نوبل ایرانی ۶۲ منتخب خواهد داشت/ جایزه البرز(جایزه نوبل ایرانی) قدیمی‌ترین جایزه علمی کشور است
  • مسافران تعطیلات آخر هفته مراقب باشند/ بارندگی در این مناطق شدید خواهد بود
  • جایزه‌ای به نام اکبر زنجانپور اهدا شود/آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • کوبا مشتری کشتی‌های ایرانی شد
  • کنسرسیوم ساخت کشتی تمام ایرانی تشکیل می‌شود