Web Analytics Made Easy - Statcounter

موهبتی با بیان اینکه ۱۳ محور ارتباطی استان سیستان و بلوچستان در بارندگی‌های اخیر و سیلابی شدن رودخانه‌ها آسیب دید، گفت: همه آنها بازگشایی شده اند البته در برخی راه‌های روستایی، مشکلاتی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار دولت خبرگزاری شبستان، برنامه شب گذشته (پنجشنبه 3 مرداد) گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما به پیگیری آخرین اقدامات انجام شده برای بازسازی مناطق سیل زده کشور اختصاص داشت که در این برنامه استانداران استان های سیل زده کشور با تماس تلفنی آخرین اقدامات انجام شده در استان خود برای انجام بازسازی ها را تشریح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنابراین گزارش، استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این برنامه با اشاره به اینکه از یک میلیارد و ۹۶۷ میلیون متر مکعب ظرفیت مخازن سد‌های این استان یک میلیارد و ۵۵۸ میلیون متر مکعب آبگیری شده است، گفت: سد پیشین در مقایسه با سال گذشته که ۲۵ میلیون متر مکعب آب داشت اکنون با ۷ برابر افزایش، ۱۷۵ میلیون متر مکعب آب دارد و ۹۵ درصد ظرفیت آن هم تکمیل است.

 

«احمدعلی موهبتی» با بیان اینکه ۱۳ محور ارتباطی استان سیستان و بلوچستان در بارندگی‌های اخیر و سیلابی شدن رودخانه‌ها آسیب دید، گفت: همه آنها بازگشایی شده اند البته در برخی راه‌های روستایی، مشکلاتی وجود دارد.

 

وی درباره دیگر خسارات وارده به این استان از سیل امسال گفت: در سیلاب‌های اخیر این استان، ۴۴ روستای ۵ شهرستان آسیب دیدند که ۶۳۲ خانوار اسکان داده شده اند.

 

موهبتی با اشاره به اینکه ۷۴۰ پرونده مربوط به خسارت سیل ابتدای امسال در استان سیستان و بلوچستان تشکیل شد ه است، گفت: ۴۴۰ پرونده مربوط به واحد‌های تخریبی و ۳۰۰ پرونده مربوط به واحد‌های تعمیری بود.

 

استاندار سیستان و بلوچستان همچنین درباره کمک های غیرنقدی اراده شده به آسیب دیدگان از سیل در این استان گفت: توزیع اقلام ضروری میان این خانواده‌ها انجام شده است.

 

موهبتی در پایان با ابراز تاسف از اینکه به علت سیلاب‌های اخیر 2 نفر در ایرانشهر جان خود را از دست دادند به ساکنان این استان هشدار داد که با توجه به ادامه بارندگی ها، مردم در حاشیه رودخانه‌های این استان توقف نکنند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد اوقات فراغت نماز جمعه اردبیل قم بیرجند خراسان رضوی مجلس خراسان جنوبي خسارت سیل سیل سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۰۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان

دریافت 11 MB

دیگر خبرها

  • بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان
  • استقرار ناوگان امور اجرایی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم
  • بازدید استاندار گیلان از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم
  • امسال برای اشتغال فارغ‌التحصیلان برنامه ریزی شده است
  • کارگران نمونه و کارفرمایان سلامت محور سیستان و بلوچستان تجلیل شدند
  • روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه پرتصادف محور‌های مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم
  • فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان