Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،به نقل از روابط عمومی سپاه آمل ، طرح پایش سلامت و ورزش در قالب طرح جوادالائمه با همکاری کمیته پزشکی تربیت بدنی سپاه کربلا مازندران در مناطق محروم شهرستان آمل  اجرایی شد.

دکتر رمضانی مسئول کمیته پزشکی تربیت بدنی سپاه کربلا در گفتگو با خبرنگار افتخاری بسیج با بیان اینکه در این طرح قرار است 720 نفر در استان مازندران پایش سلامت شوند  ، اظهار داشت: در آمل چهار منطقه بایرون ،اسپیاری ،امت آباد رضوان 38 مورد شناسایی و  بنابراین شد  ماهانه این مناطق مورد پایش قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این طرح کشوری در استان مازندران ، اولین بار در آمل اجرایی شده است ، اظهار کرد: در این طرح مشکلات حرکتی وفیزیولوژیکی افراد مورد بررسی قرار گرفته و اگر فرد دچار بیماری بود، به مراکز درمانی سپاه جهت ادامه درمان بصورت رایگان معرفی می شوند.

سرهنگ عسگری فرمانده سپاه آمل هم در این رابطه گفت: طرح پایش سلامت علاوه براینکه موجب گسترش و اشاعه فرهنگ بسیجی می شود ، میتواند در خدمت رسانی به مناطق محروم نقش خوبی ایفا کند.

 

انتهای پیام/

 

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: پایش و سلامت سپاه کربلا بسیج مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۰۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهپیمایی کارکنان سپاه شهدای آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، همزمان با هفته سلامت، کارکنان سپاه شهدا و رده‌های تابعه در ارومیه، مسیر سیرداغی تا حیدرلو را کوهپیمایی کردند.

این برنامه با همت بسیج جامعه پزشکی و معاونت های سلامت و دفاع زیستی و تربیت بدنی سپاه شهدا آذربایجان غربی و با شعار هفته سلامت «اصلاح‌ سبک زندگی برای پیشگیری از بیماری‌های دیابت، فشار خون، سرطان و بیماری های قلب عروقی» برگزار شد.

دیگر خبرها

  • کوهپیمایی کارکنان سپاه شهدای آذربایجان غربی
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • پایش سلامت روان در کشور؛ دومین اختلال روانی درمیان ایرانیان چیست؟
  • پایش سلامت روان ایرانی ها/ رتبه افسردگی در کشور
  • اعلام نتایج پایش سلامت روان ایرانی ها/ رتبه افسردگی در کشور
  • اعلام نتایج پایش سلامت روان ایرانی ها/ وضعیت افسردگی در کشور
  • کیوسک‌های دیجیتال نخستین اپراتور سلامت کشور رونمایی و نصب شد
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • افزایش پایش تصویری مناطق جرم‌خیز اهواز