Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-08@03:17:36 GMT

همتی برنامه‌های آتی اقتصاد ایران را اعلام کرد

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۴۱۳۵۹

به گزارش اکوفارس، عبدالناصر همتی در یادداشتی به مناسب یکسالگی حضور خود در بانک مرکزی به عنوان سیاست‌گذار و رئیس کل این بانک، نوشت:"

یک سال از زمانی که فعالیت خود را در بانک مرکزی شروع کردم گذشت. آن ایام تلخ، روزهای سختی برای تمام آحاد اقتصادی بود. همزمان با تنگ‌تر شدن حلقه فشار اقتصادی و رشد شتابان نرخ ارز، با درک شرایط بسیار خطیر کشور، این مسئولیت سنگین را پذیرفته و با خدای خود عهد بستم که تمام توانم را برای خنثی‌سازی فشارها و بهبود شرایط اقتصادی مردم به‌کار گیرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطف خدا، دعای مردم، حمایت قاطع مقام معظم رهبری و پشتیبانی ریاست محترم جمهور، به همراه تکیه بر آموزه‌های اقتصادی موجب شد مهمترین هدف دشمنان که به اعتراف خودشان، نابودی پول ملی به عنوان مقدمه فروپاشی کشور بود، محقق نشود.

امروز بنده و همکارانم در بانک مرکزی از اینکه در یکی از حساس‌ترین مقاطع تاریخ کشور، توانستیم سهم کوچکی در مقاومت همه‌جانبه و پیروزی مردم ایران در این توطئه بزرگ داشته باشیم، بر خود می‌بالیم. ثبات نسبی حاکم بر بازارها از آشکار شدن آغاز شکست تلاش دشمنان ایران حکایت می‌کند. اما با تمام وجود می‌پذیرم که به خاطر شوک ایجاد شده در بازارها و تورم ناشی از آن زندگی اقتصادی بخش وسیعی از هموطنان در تنگنا قرار گرفته است.

طبیعی بود که تمام تلاش حقیر و همکارانم در این مدت صرف جلوگیری از انتشار بیشتر شوکها در اقتصاد و کنترل شاخص‌های کلان باشد. در ادامه مسیر، حفظ و تقویت ارزش پول ملی، مهار تورم، کمک به رونق تولید و رشد اقتصادی و اصلاح نظام بانکی؛ برنامه‌های بعدی خدمتگزاران شما مردم عزیز در بانک مرکزی است".

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۱۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه‌ ساخت برج ایفل را مردم کدام کشور پرداختند؟

طبق این مقاله، بانکی که تأمین مالی برج ایفل در فرانسه را بر عهده داشته، میلیون‌ها دلار از هائیتی خارج کرده است.

 در سال ۱۹۱۴، نظامیان نیروی دریایی آمریکا با ورود به بانک مرکزی هائیتی، ۵۰۰,۰۰۰ دلار طلا از شعبه‌‌ی اصلی بانک مرکزی هائیتی غارت کردند.

 همچنین هائیتی تنها کشوری است که مجبور شد معادل ۵۶۰ میلیون دلارِ امروز به حکمرانان قدیم‌اش یعنی فرانسه پرداخت کند.

دیگر خبرها

  • هزینه‌ ساخت برج ایفل را مردم کدام کشور پرداختند؟
  • جنجال هوخشتره و چاپ پول؛ شاخص محرمانه تورم را چه عددی حساب کرد؟
  • جنجال تصویر گردشگر روس با یک بغل اسکناس ایرانی/ کارت‌های گردشگری چه نقشی دارند؟
  • جایگزین اسکناس کیلویی
  • «همتی» برای چاپ پول نیست! | آمارهای واقعی از وضعیت پولی کشور
  • وزیر اقتصاد: رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • آحاد مردم در نظارت و مدیریت اقتصادی مشارکت خواهند داشت
  • رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • اطمینان خاطر فعالان اقتصادی با ابزار‌های موثر بانک مرکزی
  • نگاهی به مسایل اقتصادی کشور، در برنامه گفتگوی اقتصادی