Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@21:23:48 GMT

قاتل درختان جنگلی بلوط در خرم آباد دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۴۱۵۹۵

قاتل درختان جنگلی بلوط در خرم آباد دستگیر شد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: متخلف قطع درختان جنگلی بلوط در منطقه دادآباد خرم آباد دستگیر شد .

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، شیرزاد نجفی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد : فرد متخلف مدت های طولانی به جرم قطع درختان ارزشمند بلوط تحت تعقیب است .

وی گفت: با رصد دقیق منطقه و در عملیاتی غافلگیر کننده، شب هنگام نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی استان موفق شدند تا این فرد متخلف را دستگیر و ارّه موتوری و درختان قطع شده را کشف و ضبط کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: با کسب مجوز از دادستان مرکز استان، فرد متخلف تحویل پاسگاه انتظامی شد و در بازداشت به سر می‌برد و پرونده متخلف برای اجرای عدالت تحویل محاکم قضایی داده خواهد شد.

نجفی ادامه داد: ارزش زیست محیطی یک درخت بلوط با عمر حداقل ۵۰۰ ساله حدود ۲۰۰ هزار دلار است و انتظار می‌رود که دستگاه قضا شدیدترین مجازات را برای این فرد در نظر گیرد.

او افزود: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی استان به صورت شبانه‌روزی در مناطق جنگلی و غیرجنگلی حضور محسوس و غیر محسوس دارند و با متخلفان این حوزه برخورد قانونی خواهند کرد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: مردم در صورت دیدن هر گونه تخلف در عرصه های ملی مراتب را با شماره 1504 به یگان امداد جنگل و مرتع اطلاع دهند.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال جنگل زیست محیطی کشف و ضبط منابع طبیعی منابع طبیعی و آبخیزداری قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۱۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالرضا رخشان امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل بر اثر تیرخوردگی فردی جوان در شهر خرم‌آباد، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: باتوجه‌به نامشخص بودن قاتل، مأموران پس از انجام تحقیقات و اقدامات شبانه‌روزی پلیس قاتل را شناسایی، با هماهنگی قضائی و طی یک عملیات ضربتی قاتل به همراه یک قبضه سلاح کلت کمری دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شد.

رئیس پلیس آگاهی لرستان، بیان داشت: متهم پس از اعتراف به قتل، علت و انگیزه را اختلافات خانوادگی بیان داشت.

سرهنگ رخشان، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کد خبر 6095043

دیگر خبرها

  • آزادسازی ۱۵ هزارمترمربع اراضی جنگلی در توسکستان/ ۳ اعیانی غیرمجاز تخریب شد
  • مبارزه با طرح آفت جوانه خوار درختان بلوط در فلارد
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • مبارزه با طرح آفت جوانه خوار درختان بلوط در شهرستان فلارد
  • توقیف خودروی تخلیه نخاله روی تپه تاریخی فرخ آباد
  • آزاد سازی اراضی ملی در منطقه بندپی شرقی شهرستان بابل
  • ثبت ۵ اثر طبیعی شهرستان سپیدان در فهرست آثار طبیعی ملی
  • رفع تصرف و خلع ید ۱۰۲۹۷ مترمربع اراضی ملی در شهرستان ساری
  • عملیات مبارزه با آفات در ۷۰ هکتار از جنگل‌های کامیاران
  • اشتغال‌زایی جوامع محلی با فرآوری محصولات بلوط