Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در این مسابقات که با حضور ۳۰ تیم از استان‌های کشور در سه دسته لیگ برتر، دسته یک و دسته دوم پیش ازظهر جمعه در مجتمع فرهنگی تفریحی شهید عظیمی بهزیستی بابلسر درحال برگزاری است، تیم مازندران در نخستین دیدار با نتیجه ۱۳ بر ۳ تیم مرکزی را شکست داد و گام نخست را محکم برداشت.

شاگردان یداله توکلی در تیم مازندران در دسته دوم این رقابت‌ها با تیم‌های یزد، آذربایجان غربی و مرکزی در گروه دوم همگروه است و روز جمعه در نوبت صبح وعصر با تیم‌های آذربایجان غربی و یزد دیدار خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو تیم برتر هر گروه به مرحله دوم صعود و در نهایت دو تیم اول ودوم این مسابقات جواز حضور در مسابقات فصل آینده لیگ دسته یک گلبال قهرمانی کشور را کسب خواهند کرد. در مسابقات لیگ دسته یک و دوم گلبان قهرمانی مردان کشور ۱۶ تیم و دسته سه ۱۴ تیم حضور دارند.

تیم مازندران با هدایت" یداله توکلی " از مربیان خوش فکر وآینده دار این استان با برگزاری چندین اردوی آماده سازی و انجام بازی‌های تدارکاتی یکی از شانس‌های اصلی صعود به لیگ دسته یک محسوب می‌شود.

مجتمع تفریحی و رفاهی شهید عظیمی بابلسر به واسطه داشتن امکانات مناسب در طول سال میزبان مسابقات قهرمانی کشور واردی تیم‌های ملی در رشته‌های مختلف است.

کد خبر 4676542

منبع: مهر

کلیدواژه: مسابقات گلبال بابلسر مسابقات قهرمانی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۱۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی‌پوش مازندرانی تیراندازی، قهرمان کشور شد

ایسنا/مازندران مرحله دوم مسابقات آزاد اهداف پروازی سال جاری با قهرمانی تیرانداز مازندرانی پایان یافت.

رئیس هیات تیراندازی مازندران در این ارتباط به خبرنگاران گفت: دومین مرحله مسابقات آزاد اهداف پروازی در بخش اِسکیت در سایت اهداف پروازی ورزشی آزادی برگزار شد و علی دوستی تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی به مقام نخست دست یافت.

دکتر بهروز اسکندرنیا با اشاره به اینکه دومین دوره مسابقات آزاد اهداف پروازی و رنکینگ شش‌ماهه نخست سال ۱۴۰۳ در سایت اهداف پروازی با معرفی نفرات برتر در رشته‌های تراپ و اِسکیت به پایان رسید، افزود: در رشته اِسکیت علی دوستی با غلبه بر رقبایی از تهران و گلستان بر سکوی نخست ایستاد.

وی یادآور شد: علی دوستی ملی‌پوش مازندرانی اهداف پروازی بوده که به تازگی از مسابقات جهانی انتخابی المپیک دوحه قطر بازگشته است.

گفتنی است: مراسم اهدای مدال با حضور ناصر رسولی دبیرکل فدراسیون تیراندازی برگزار شد.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۰ مدال برای مازندران در مسابقات شنای کم بینایان و نابینایان کشور
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • گلبالیست های اردبیلی فاتح لیگ یک کشور
  • قهرمانی اندیشه زرین اردبیل در لیگ یک گلبال کشور
  • کلارآباد میزبان مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان و جوانان
  • قهرمانی تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی در کشور
  • مسابقات سوارکاری استانهای شمال کشور در ساری
  • فریدونکنار قهرمانی مسابقات پرس سینه مازندران
  • تیم گلبال اردبیل فاتح لیگ دسته یک کشور شد
  • ملی‌پوش مازندرانی تیراندازی، قهرمان کشور شد