Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@10:17:57 GMT

نگاه آينده نگرانه يگان ويژه به حوزه ورزش

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۴۱۷۸۵

نگاه آينده نگرانه يگان ويژه به حوزه ورزش

خبرگزاری آریا- فرمانده یگان‌های ویژه ناجا: نگاه پلیس ویژه به حوزه ورزش کاملا تخصصی و ‏حرفه‌ای است و فراهم کردن زیرساخت‌های آن از اولویت‌های مهم است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "حسن کرمی" در جمع کارکنان اعزامی یگان‌های ویژه ناجا به مسابقات "سیزم" (شورای بین المللی ورزش‌های نظامی)، یگان ویژه را پرچمدار و الگوی ورزش و آمادگی جسمانی در نیرو‌های مسلح دانست و اظهار داشت: شرکت در فعالیت‌های ورزشی حرفه‌ای باعث ایجاد فرصت خود ارزیابی، ارتباط و مقایسه با زبدگان و رقابت سالم می‌شود که به نوبه خود به رشد عزت نفس کارکنان هم کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه فعالیت‌های ورزشی لازمه زندگی امروز است و این اصل در یگان‌های ویژه در حال تقویت است، ادامه داد: با توجه به ماموریت‌های محوله در این یگان، یکی از ضروری‌ترین و اساسی‌ترین نیاز‌های ما حفظ و ارتقای آمادگی جسمانی است و برای دستیابی به این مهم، توجه به ورزش آن هم به صورت تخصصی گره گشا خواهد بود.
فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با بیان اینکه نگاه به ورزش در یگان ویژه، نگاهی مدیریتی و آینده نگر است، تصریح کرد: ارزش آفرینی و توجه ویژه فرماندهان به قهرمانان رشته‌های مختلف ورزشی باعث شده است یگان ویژه پا را فراتر از مرز‌های ایران اسلامی بگذارد و در سکو‌های جهانی و بین المللی پرچم مقدس کشور را به اهتزاز درآورد.
سردار کرمی پویایی و نشاط را از برجسته‌ترین ویژگی‌های کارکنان یگان ویژه برشمرد و اظهار داشت: سلامت روح و صلابت جسم نقش تعیین کننده‌ای در کسب موفقیت دارد، از این رو مردان سخت کوش و خستگی‌ناپذیر یگان ویژه به لحاظ دارا بودن خصوصیات ارزشی همواره در مأموریت‌های خطیر و سرنوشت ساز، پیروز میدان و الگویی تمام عیار در ورزش و آمادگی جسمانی در نیرو‌های مسلح هستند.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به کسب مقام اول مسابقات جهت‌یابی نیرو‌های مسلح توسط یگان ویژه و انتخابی ورزشکاران این نیرو برای اعزام به مسابقات "سیزم" گفت: یکی از مولفه‌های مهم اقتدار، توانمندی است؛ حضور در این مسابقات و ارزیابی میزان آمادگی جسمانی و مهارتی کارکنان، این امکان را می‌دهد که با نگرش به سطح کارآیی، مهارت و دانش تخصصی کارکنان از توانمندی آنان بهره ببریم.
فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با بیان اینکه هدف از آموزش و ورزش در یگان ویژه تبدیل مهارت به تخصص و حرفه‌ای گرایی است، گفت: رویکرد آموزش‌ها باید مهارت محور و تخصصی شود تا نیرو‌ها در هر لحظه آمادگی اجرای مأموریت‌های محوله را داشته باشند.
وی یگان ویژه را نماد اقتدار کشور عنوان کرد و گفت: با آمادگی جسمانی، بصیرتی، عملیاتی و تکیه بر نقاط قوت، برنامه آینده خود را تنظیم می‌کنیم تا همچون سال‌های گذشته با اقتدار توأم با رأفت برای برقراری نظم و امنیت گام برداریم.
سردار کرمی تصریح کرد: هر چه میزان آمادگی و توانمندی پلیس ویژه در ابعاد مختلف جسمی و روحی بالاتر باشد، به همان میزان نیز قادر به ورود مقتدرانه به موقعیت و ماموریت‌های بحرانی هستیم.

اعزام تیم حافظان نظم ناجا به مسابقات روسیه
معاون تربیت و آموزش ناجا از اعزام تیم حافظان نظم ناجا به مسابقات جهانی 2019 خبر داد.
سردار "امیرحسین یاوری" اظهار داشت: این تیم امروز صبح، سوم مرداد ماه برای شرکت در مسابقات نظامیان جهان عازم روسیه شد.
معاون تربیت و آموزش ناجا از اعزام تیم حافظان نظم ناجا به مسابقات جهانی 2019 خبر داد و گفت: با توجه به توانمندی و آمادگی بسیار بالای ورزشکاران امید به کسب قهرمانی در این مسابقات بسیار زیاد است.
وی ادامه داد: این مسابقات با حضور بیش از 45 کشور به میزبانی روسیه و همزمان در هند، قزاقستان، تاجیکستان، چین، ارمنستان و ایران برگزار می‌شود.
معاون تربیت و آموزش ناجا با بیان اینکه تیم حافظان نظم ناجا در سال 2018 موفق به کسب مقام دوم مسابقات شد، گفت:: امسال نیز این تیم به مدت 6 ماه در اردو‌های تمرینی و آماده سازی حضور داشت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نگاه آینده نگرانه یگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۱۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس آینده آمیخته‌ای از تجربه و نگاه‌ نو است

«محمد دهقان» معاون حقوقی رییس‌جمهور در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم اظهار کرد: امیدوارم مردم در دور دوم انتخابات با احساس مسوولیت شرکت کنند و انتخابات خوبی در این مرحله داشته باشیم و شاهد شروع با افتخار مجلس دوازدهم در هفتم خرداد ۱۴۰۳ باشیم.

وی افزود: خوشبختانه چهره‌های جدید به مجلس راه پیدا کرده‌اند که می‌توانند ایده‌های تازه‌ای به نمایش و اجرا بگذارند؛ این خاصیت انتخابات است که به صورت مداوم از کف جامعه، جوانان و متخصصین رویش کرده و بالا می‌آیند؛ آنان نظرات جدیدی برای حل مشکلات کشور ارایه می‌کنند و به تجربیاتی که در گذشته داشتیم، اضافه می‌کنند.

لزوم مسابقه بین شهرهای کشور برای «جذب سرمایه‌گذاری»

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما در دوره جدید مجلس، حدود ۱۰۰ نفر افراد و چهره‌های کاملاً جدید داریم؛ تعدادی از نمایندگان ادوار هم به مجلس دوازدهم راه یافته‌اند؛ همچنین نزدیک به ۱۱۰ نفر نمایندگان از مجلس یازدهم به دوره دوازدهم راه پیدا کرده‌اند؛ این آمارها نشان می‌دهد که آمیخته‌ای از تجربه و نگاه‌های نو به مجلس دوازدهم راه پیدا کرده‌اند.

دهقان با اشاره به شعار سال گفت: امیدواریم با توجه به اولویت کشور که مسایل اقتصادی است و به خصوص با توجه به شعار سال که «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده، نمایندگان مجلس آینده بتوانند نقشی ویژه در این زمینه ایفا کنند.

وی افزود: اگر بخواهیم مردم وارد صحنه شوند، طبیعتاً نمایندگان که به صورت روزانه با اقشار مختلف سر و کار دارند باید در جذب سرمایه‌گذاران مؤثر باشند؛ بین شهرهای کشور باید مسابقه برای جذب سرمایه‌گذاری ایجاد شود.

سرمایه بزرگ «۸ هزار هزار میلیارد تومان نقدینگی» برای کشور

عضو هیأت‌رییسه مجلس نهم با اشاره به فرصت نقدینگی بالا در کشور اظهار کرد: ما نزدیک ۸ هزار هزار میلیارد تومان نقدینگی در کشور داریم که سرمایه بزرگی است؛ بخشی از ایرانیان خارج از کشور هم سرمایه دارند و قطعاً حاضر هستند، در زادگاه خود آن را هزینه کنند و نامی نیک از خود به جا بگذارند.

معاون حقوقی رییس‌جمهور افزود: بنابراین اگر فرمانداران و نمایندگان مجلس از هر شهرستان، این افراد را شناسایی و از آن‌ها با احترام دعوت به کار و سرمایه‌گذاری کنند، دولت هم قطعاً از آن‌ها حمایت خواهد کرد.

دهقان با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری در کشور اظهار کرد: با توجه به نیاز کشور، توقع مردم و فرمایشات رهبر معظم انقلاب، وظیفه دولت حمایت از سرمایه‌گذاران است. بنابراین بهترین کسانی که می‌توانند در جذب سرمایه‌گذاران استانی و شهرستانی، نقش ایفا کنند، نمایندگان مجلس دوازدهم خواهند بود.

معاون حقوقی رییس‌جمهور گفت: من از نمایندگان مجلس دوازدهم دعوت می‌کنم تا کمک کنند و تقاضا دارم وارد میدان شوند؛ دولت این آمادگی را دارد که سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را برای کار در کشور جذب کند.

کد خبر 6090344

دیگر خبرها

  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • مجلس آینده آمیخته‌ای از تجربه و نگاه‌ نو است
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • پس از عملیات «وعده صادق» نگاه دنیا به ایران تغییر کرد
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود