Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیوکلاس په په به زودی باشگاه لیل را ترک خواهد کرد.

طرفداری- وینگر ساحل عاجی تیم لیل پس از درخشش در فصل گذشته، به یکی از گزینه های جذاب نقل و انتقالات تبدیل شده بود و حالا به نظر می رسد جدایی او به زودی اتفاق خواهد افتاد.

اکیپ مدعی شده است که 4 باشگاه آرسنال، لیورپول، اینتر و ناپولی با 80 میلیون یورو درحال رقابت برای خرید نیوکلاس په په هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این هم خبرهای مبنی بر علاقه باشگاه ناپولی، آرسنال و پاری سن ژرمن به این بازیکن وجود داشت.

مدیر باشگاه لیل، جرارد لوپز در گفتگو با توتواسپورت این موضوع را تایید کرده است:

برای پپه 4 پیشنهاد قابل قبول از 4 باشگاه بزرگ دریافت کردیم. ناپولی هم در بین آن ها وجود دارد و حاضر است 80 میلیون یورو بابت پپه به ما پرداخت کند.

او همچنین اضافه می کند:

با توجه به اینکه 4 باشگاه حاضر هستند این رقم را پرداخت کنند، بازیکن تصمیم خواهد گرفت که مقصد بعدی خود کجا خواهد بود. پپه دوشنبه از تعطیلات بازخواهد گشت و فکر می کنم تا اواسط هفته در این مورد تصمیم گیری خواهد کرد.

او همچنین در مورد علاقه مندی پاری سن ژرمن به وی می گوید:

نمی دانم این موضوع صحت دارد یا نه ولی به نظرم او احتیاج دارد ماجراجویی خود را در خارج از فرانسه دنبال کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۲۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در صورت دریافت پیشنهاد مناسب؛ آمادگی آرسنال برای فروش گابریل ژسوس

ممکن است شاهد آخرین روزهای حضور ژسوس در ترکیب توپچی‌ها باشیم

طرفداری | به گزارش اتلتیک، آرسنال آماده‌است تا در صورت دریافت پیشنهادی مناسب، گابریل ژسوس را در تابستان ۲۰۲۴ به فروش برساند. نمایش‌های خوب کای هاورتس در نوک حمله و همچنین عملکرد نوسانی ژسوس در فصل جاری، از مهم‌ترین دلایل این تصمیم عنوان شده‌اند.

گابریل ژسوس که در تابستان ۲۰۲۲ با مبلغی در حدود 52 میلیون یورو از منچسترسیتی به آرسنال پیوست، در فصل جاری 33 بازی برای تیمش انجام داده و آمار 8 گل و ۷ پاس گل را به ثبت رسانده‌است. این مهاجم برزیلی تا سال ۲۰۲۷ با آرسنال قرارداد دارد و ارزش تقریبی او با استناد به سایت ترنسفرمارکت، 70 میلیون یورو تخمین زده شده‌است.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!
  • اینزاگی در اینتر ماندگار است
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • در صورت دریافت پیشنهاد مناسب؛ آمادگی آرسنال برای فروش گابریل ژسوس
  • تمایل آرسنال و جورجینیو به ادامه همکاری با یکدیگر
  • صلاح در فهرست فروش لیورپول
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت
  • پائولو دیبالا موثرترین بازیکن سری آ در تقویم سال ۲۰۲۴
  • یک هیولای دیگر در انتظار رودیگر