Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@03:18:59 GMT

کشف یک انبار مکمل‌های غذایی تقلبی در شیراز

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۴۳۱۳۹

کشف یک انبار مکمل‌های غذایی تقلبی در شیراز

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: کارشناسان این معاونت یک انبار حاوی مکمل‌های تغذیه ‌ ای ورزشی غیر مجاز و تقلبی در شیراز کشف کردند.

به گزارش ایسنا منطقه فارس، به نقل از وبدا شیراز دکتر محمدجواد خشنود جمعه 4 مرداد گفت: در بازرسی هوشمندانه کارشناسان معاونت غذا و داروی دانشگاه از یک واحد آپارتمان مسکونی در شیراز، مقداری مکمل‌های تغذیه ای ورزشی غیر مجاز، تقلبی و قاچاق کشف شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با هماهنگی مقامات قضایی به ویژه رییس دادسرای انقلاب شیراز، محل نگهداری کالاهای آسیب رسان به سلامت تعطیل شد .

خشنود با اشاره به عوارض خطرناک و غیر قابل جبران مصرف مکمل های ورزشی تقلبی به ویژه برای جوانان، توصیه کرد که استفاده از این مکمل‌ها حتما زیر نظر متخصص انجام شود.

وی گفت: تجویز مصرف مکمل حتما باید با نظارت متخصصان تغذیه، طب ورزشی و داروسازها مصرف شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: طبق قانون داروخانه تنها محل مجاز عرضه مکمل‌های تغذیه ‌ ای است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: با توجه به افزایش تمایل جوانان به استفاده از مکمل‌های ورزشی، یکی از راه های مقابله با عرضه فرآورده‌های تقلبی غیر مجاز، تسهیل فرآیند تولید این محصولات توسط سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان داخلی است.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال انقلاب دانشگاه علوم پزشکی سرمایه گذاران طب قاچاق قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۳۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی با حمایت دستگاه قضا

علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران از خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور با حمایت‌ها و پیگیری‌های قضایی پس از شش سال خبر داد و گفت: این واحد تولیدی با موضوع فعالیت تولید کربنات کلسیم از سنگ‌های آهکی برای مصرف دام و طیور به‌عنوان مکمل غذایی در شهرستان ساوه از سال ۱۳۹۶ به‌طور کامل تعطیل و در معرض فروپاشی و ورشکستگی قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: این شرکت بر اساس نوسانات نرخ ارز، عدم رقابت با تولیدکنندگان بزرگ، دریافت تسهیلات بانکی و معوق شدن اقساط بانکی و عدم پرداخت به موقع مطالبات سازمان امور مالیاتی و سازمان تامین اجتماعی ورشکسته شناخته شد که با ورود اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری کل استان تهران همزمان با پیشبرد امر تصفیه، جلسات متعددی با بستانکاران عمده اعم از بانک، سازمان امور مالیاتی و سازمان تامین اجتماعی تشکیل گردید و رفع موانع موجود در مسیر فعالیت این واحد تولیدی در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با پیگیری‌های صورت‌گرفته در نهایت صد در صد مطالبات بستانکاران به صورت نقدی پرداخت و این شرکت از ورشکستگی خارج گردید، اذعان کرد: این واحد تولیدی در حال حاضر با اشتغال ۳۱ نفر نیروی کار به‌صورت مستقیم به چرخه تولید بازگشت و به طور کامل تحویل مالکین و سهامداران گردید.

القاصی در پایان با اشاره به ایجاد بستر جدید توسعه در واحد تولیدی مذکور و افزایش تولید تا هزار تن در روز خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمامی مطالبات اعم از حقوق و مزایای کارگری، هزینه‌های جاری از جمله حق بیمه، مالیات، برق و گاز پرداخت شد و با خروج از ورشکستگی، این واحد تولیدی در روزجاری تحویل مالکین و سهامداران شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • چه موادی علائم بیماری آسم را تشدید می‌کنند؟
  • خطر ابتلا به سنگ کلیه با انجام این ۸ مورد
  • سیستم ایمنی بدن خود را با این ماده غذایی تقویت کنید
  • نقش تغذیه مناسب را در کنترل آسم جدی بگیرید
  • پیشگیری از بیماری‌های قلبی عروقی با تغذیه مناسب
  • افزایش ابتلا به آسم با مصرف این مواد غذایی
  • مکمل خارجی و وارداتی نداریم | بیشترین تقلب در این مکمل‌هاست | روش‌ های تشخیص مکمل اصل از تقلبی 
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی با حمایت دستگاه قضا
  • خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور