Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@18:24:33 GMT

تعاون روستایی برای فروش خرما تلاش کند

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۴۳۸۸۷

تعاون روستایی برای فروش خرما تلاش کند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حجت الاسلام ایرانژاد امام جمعه نرماشیر باتبریک ۵مردادماه سالروز اقامه اولین نمازجمعه در کشور گفت:ثمره مبارزات برعلیه حکومت شاهنشاهی توسط مردم انقلابی اقامه نماز جمعه است و ۵مرداد ماه سالروز نماز جمعه را گرامی می داریم واین ثمره خون شهدای انقلاب می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: خوشبختانه هم اکنون این نماز پر خیر و برکت در همه‌ی شهر‌های کوچک و بزرگ در حال برگزاری است وهیچ نمازی مثل نمازجمعه دقیق نیست چرا که اتحاد و همبستگی در بین مردم و یکی از ستون‌های انقلاب و میعادگاه مومنان و مردم انقلابی ایران نمازجمعه است که دشمنان از برگزاری و اتحاد مردم ایران به خشم می‌آیند و در کشور‌های مثل فلسطین و یمن در روز برگزاری نماز تعدادی را زخمی وشهید می‌کنند چرا که می دانند اگر نماز جمعه آن‌ها مثل ایران شکل بگیرد کسی دیگر جلوگیر مردم متحد نیست.

امام جمعه نرماشیر در ادامه با اشاره به توقیف کشتی نفتکش انگلیسی توسط سپاه گفت:کشتی انگلیسی با مغروریت تمام به آب‌های ایران تجاوز و مرتکب خلاف می شود و دلاورمردان سپاه ایران دستور ایست و توقیف می دهند که این اقتدار نظام جمهوری اسلامی است این ابرقدرت‌ها فقط قصد ترساندن مردم ایران را دارند، اما این مردم پشت ولایت فقیه ۴۰سال ایستادگی کردند و آمریکا هم هیچ غلطی نمی تواند بکند.

وی افزود: پهباد۲۰۰میلیون دلاری آمریکایی هم به دام افتاد باز هم ترامپ یاوه گوی کرد و گفت: انتقام می گیریم بازهم هیچ غلطی با همدستانشان نکردند و از خجالت اعلام کردند که ما پهباد ایرانی را گرفتیم، ولی اعلام مستند توسط سپاه که شما هیچ پهبادی از ایران نگرفتید که دروغگویی آمریکایی‌ها را برای جهان ثابت کرد و این از توانایی و هوش جوانان ایرانی است که پهباد آمریکایی را به بدون هیچ مشکلی به زمین می‌نشانند وپهباد ایرانی از تمام امکانات کشتی‌ها آن‌ها تصویر می‌گیرد و آن‌ها هیچ غلطی نمی کنند.

حجت الاسلام ایرانژاد در ادامه باتشکر از مسئولین شهرستان و شرق استان گفت: نمازجمعه محل رفع مشکلات واعلام اقدامات مثبت ومنفی نظام جمهوری اسلامی است و ما هم انتقاد و هم نکات مثبت را اعلام می‌کنیم.

وی با انتقاد از باقی ماندن محصول سال گذشته کشاورزان شهرستان نرماشیر و شرق استاندر سردخانه ها گفت:  اگر قیمت محصول خرما کم و زیاد شده بر اثر نرخ ارز بوده و جلوگیری از صادرات خرما بزرگترین ضربه به کشاورزان بود و باید قبل از رسیدن فصل خرما باقی مانده محصول از سردخانه‌ها خارج شود واین تلاش سازمان جهادکشاورزی و تعاون روستایی را می طلبد که در این تورم‌ها و گرانی‌ها به کمک کشاورزان بیایند تا مشکل مردم رفع شودو مسئولین استانی وکشوری بخصوص استاندار باید به این مسئله ورود پیدا کند تا کشاورزان با توجه به هزینه‌های گزاف کشاورزی بیشتر متضرر نشوند.

انتهای پیام/ی

خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر نرماشیر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه اخبار سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۳۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت کار بدنبال بهبود امنیت شغلی کارگران است

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: وزارت کار در سال جاری با اجرای برنامه هایی تلاش خواهد کرد دغدغه جامعه کارگری درباره امنیت شغلی را رفع کند.

خلیل‌احمد سلامی امروز سه شنبه در جشن روز کارگر که به میزبانی تشکیلات خانه کارگر استان برگزار شد، اظهار کرد: قشر پر تلاش کارگری در خط مقدم مقابله با جنگ اقتصادی و تحقق شعار سال قرار دارد.

وی افزود: در این جنگ نابرابر که بواسطه تحریم‌های ظالمانه به ایران عزیز تحمیل شده است، کارگران و کارفرمایان همت و تلاش خود را برای خودکفایی کشور بکار گرفته اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به جایگاه کارگران در دین مبین اسلام اشاره و ادامه داد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طبق وظایف ذاتی خود و راهبری منویات مقام معظم رهبری، ارتقای وضعیت معیشتی و تأمین امنیت شغلی قشر کارگری را امسال دنبال می کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزارت کار بدنبال بهبود امنیت شغلی کارگران است
  • بیش از یک میلیون نفر روستایی و کشاورز در این دولت بیمه شدند
  • ثبت نام بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تمدید شد
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • وزیر تعاون: کارگر از منظر اسلام ابزار نیست
  • تورم نقطه به نقطه ایران در فروردین ماه به کانال ۲۹ رسید
  • تورم نقطه به نقطه ایران در فروردین ماه ‌به کانال ۲۹ رسید
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • مسوولان مشکلات قشر کارگری را احصا و رفع کنند
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی