Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@23:26:07 GMT

نماز جمعه از دستاوردهای معنوی انقلاب است

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۴۳۸۹۴

نماز جمعه از دستاوردهای معنوی انقلاب است

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر ابرکوه با اشاره به برپایی چهل سالگی نماز جمعه افزود: اثر بخشی نماز جمعه در صیانت از انقلاب بر همگان روشن است .

وی اظهارکرد: طی ۴۰ سال گذشته ، تریبون‌های  نماز جمعه ،توانست توطئه های پیدا و ناپیدای دشمن را در داخل و خارج برای مردم افشا و بازگو کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ابرکوه ادامه داد: در عرصه جهانی نیز بسیاری از مشکلات جهان اسلام در نماز جمعه به سمع مردم می رسد و به نوعی مردم در بستر نماز جمعه می‌توانند با دیگر مسلمانان جهان احساس همگرائی کنند .

حسینی بیان کرد:  نماز جمعه در بیداری اسلامی و هوشیاری مسلمانان نقش آفرین بوده ، چون دوست و دشمن دیده اند که مردم عموماً بعد از نمازهای جمعه با هدف حمایت از مسلمانان رنج کشیده در کشورهای مختلف اسلامی به خیابانها آمده اند .

۷۵۴۰/ ۶۱۹۷

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال انقلاب بیداری اسلامی جهان خطبه های نماز جمعه نماز جمعه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۳۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید نصیر حسینی بعدازظهر یکشنبه در نشست اجلاسیه شهدای روحانی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: شهدا تربیت یافته مکتب شیعه و دین بوده و در امنیت انقلاب اسلامی، عزت و اقتدار میهن نقش آفرین بودند.

وی بیان داشت: شهدای روحانی همیشه در صحنه بوده و در راه عزت و دفاع از مردم نقش آفرین بودند.

حسینی تصریح کرد: وظیفه امروز ما این است که از قهرمانانی که جان خود را در راه عزت ملی دادند، شهدای روحانی، ایثارگران و جانبازان دفاع کنیم.

وی افزود: امروز در مناطق مختلف دنیا شعار عدالت، مبارزه با ظلم و شعار عدالت طلبی را که شعار جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی است، سر می‌دهند.

امام جمعه یاسوج تصریح کرد: اکنون آوازه قدرت و اقتدار ایران و ظلم ستیزی در مناطق مختلف دنیا شنیده می‌شود و افراد خردمند و عقل ورز از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

کد خبر 6097564

دیگر خبرها

  • خسروپناه: دستاوردهای دانش‌آموزان سمپادی تمدن نوین اسلامی را محقق کرده است
  • دنیای اسلام در تصمیم‌گیری مشترک، خلاء بزرگ دارد | حج امسال به صورت ویژه حج برائت است | جمهوری اسلامی منتظر دیگران نمی‌ماند
  • حج امسال، حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند / یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • حج امسال حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • مسئله فلسطین، چالش مشترک جهان اسلام است
  • الزام سامان دادن یک نظام فراگیر اسلامی برای کنار زدن نظام سلطه
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • رسانه‌های جهان اسلام باید به خوبی خروش عواطف انسانی در حمایت از مردم غزه را به تصویر بکشند