Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر زنجان با اشاره به پنجم مرداد ۵۸ سالروز برگزاری اولین نماز جمعه به امامت مرحوم آیت‌الله طالقانی، اظهار داشت: امام خمینی(ره)  و رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره راهنمایی، تاکید و مطالباتی نسبت به حضور مردم در نماز جمعه داشته‌اند.
وی خاطرنشان کرد: مردم، رکن رکین و پایه اساسی انقلاب و ۴۰ سال بقای ان بوده و در تمام صحنه‌ها ی جنگ، فتنه و توطئه ایستاده و مقاومت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خاتمی با اشاره به سالروز آغاز عملیات غرورآفرین مرصاد، گفت: دنیا در سال ۶۷ پس از مدت‌ها مقاومت و ایستادگی ملت ایران به این نتیجه رسید که ایران از بین رفتنی نیست.
وی اظهار داشت: به‌رغم اینکه قطعنامه‌های فراوانی بر علیه ایران صادر شد اما مقاومت ملت ایران نتیجه داد و قطعنامه ۵۹۸ به‌گونه‌ای صادر شد که بسیاری از خواسته‌های ایران از جمله آغازگر بودن عراق و خسارت‌های وارده توسط این کشور مورد قبول مجامع بین‌المللی قرار گرفت.
امام جمعه زنجان افزود: با وجود اینکه آرامش ظاهری پس از این قطعنامه در جبهه‌ها احساس می‌شد اما صدام تصمیم گرفت در میز مذاکره، دست برتر شود و چهار هزار نفر را که به وی پناه برده بودند را تجهیز کرد تا در تهران جشن بگیرند اما با فرمان امام(ره) و حضور تمام نیروهای نظامی، انتظامی، سپاه و بسیج و جهاد سازندکی، در منطقه‌ای که امروز به نام مرصاد نامگذاری شده در مقابل آن‌ها ایستادند و منافقین به درک واصل شدند.
وی تصریح کرد: مشکلات وجو دارد و جنگ، چنگ اراده‌ها است اما ۴۰ سال مقاومت کرده‌ایم و این انقلاب مسیر خود را با صلابت و قدرت ادامه داده و به صاحب اصلی آن یعنی امام زمان (عج) می‌رسد.
خاتمی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه فلسطین مساله اصلی جهان اسلام است، گفت: این مساله قطعا با فرمول مقاومت حل شده و آمریکا و کشورهای مرتجع غرب به هدف خود در این مساله دست نخواهند یافت.
امام جمعه زنجان  گفت: به برکت فرمان امام خمینی امروز نماز جمعه در بیش از ۹۰۰ نقطه کشور اقامه می‌شود.
۹۵۵۶/۸۰۶۸

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال انقلاب جهان اسلام خطبه های نماز جمعه نماز جمعه آمریکا قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۳۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است

آفتاب‌‌نیوز :

اولین جلسه دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه در سال جدید برگزار و پیرامون موضوع سیاست خارجی و مباحث مربوط به تقابل نظامی بازدارنده ایران در برابر اسرائیل تبادل نظر و گفتگو شکل گرفت.

علی جنتی رئیس هیأت اجرایی حزب اعتدال و توسعه در این جلسه گفت: متأسفانه افرادی که خودی محسوب می‌شوند، هرگونه تخلف آنان نادیده گرفته می‌شود، ولی کسانی که غیر خودی نامبرده میشود کمترین تخلف مطبوعاتی آنان نیز موجب احضارشان به دادسرا می‌شود.

 جنتی در ادامه گفت: اتفاقات اخیر در مورد امام جمعه تهران و نادیده گرفتن تخلفات ایشان که نوعی دهن کجی به مردم یکی از این موارد است و ده‌ها مورد دیگر نیز از تخلفات و موارد غیر قانونی وجود دارد که با آن برخوردی صورت نگرفته است.

وی افزود: متأسفانه فساد در کشور به صورت نهادینه و سیستماتیک در آمده و از نظر شفافیت ایران در رتبه آخرین کشور‌های عضو سازمان ملل متحد قرار دارد.

جنتی خاطرنشان کرد: ناکارآمدی و بی توجهی به مشکلات اساسی مردم از جمله وجود تورم افسار گسیخته موجبات نارضایتی اقشار مختلف مردم را پدید آورده است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • اعتراض به شهردار استانبول در مترو برای تروریستی خواندن حماس
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از تریبون نماز جمعه /مشاوران شما بیت هایی بهتر از شاهنامه را می توانستند پیدا کنند
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی
  • امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفایش چه گفت؟
  • امام جمعه اهواز: طرح «نور» محله به محله اجرا شود
  • توصیه تاریخی پادشاه عربستان به صدام حسین درباره جنگ با ایرانی‌ها (فیلم)
  • استان بوشهر در عزای امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست
  • جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است