Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@06:37:33 GMT

دردسر شعر ناصرخسرو در ورزش و مردم

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۴۴۲۳۵

دردسر شعر ناصرخسرو در ورزش و مردم

برنامه ورزش و مردم در دوره جدید با اجرای پیمان یوسفی جمعه ها ازحوالی ظهر روی آنتن شبکه یک می رود.

به گزارش "ورزش سه" ، برنامه امروز بیشتر به والیبال اختصاص داشت و بحث کارشناسی درباره سرمربی تیم والیبال و انتقادهای احیر بعد از نمایش موفق ایران در لیگ ملتها.برنامه امروز همچنین یکی دو بحث کارشناسی و حاشیه ای وگزارشی از حمیده عباسعلی کاراته کای طلایی داشت تا به لحظات پایانی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی که پیمان یوسفی اعلام کرد برنامه را با شعری از ناصرخسرو به اتمام می برد:


گرد غربت نشود شسته ز دیدار غریب /گرچه هر روز سر و روی بشوید به گلاب


هر درختی که ز جایش به دگر جای برند/بشود زو همه آن رونق و آن زینت و آب


انتخاب این شعر بدون شک به خبر مهم ای روزها مهاجرت مزدک میرزایی گزارشگر تلویزیون ایران مرتبط بود. مزدک دوست نزدیک پیمان یوسفی بوده و در ده سال گذشته این دو بارها در تهیه برنامه ها با هم مشارکت داشته اند. با این حال مصرع آخر به نوعی طعنه آمیز به نظر می رسید که این مسئله در تضاد با ارتباط مناسب مزدک و پیمان بود.


این مسئله به سرعت در توییتر محل بحث شده و نظرات محتلفی درباره آن مطرح شده است ، ازجمله این توضیح احسان محمدی نویسنده و روزنامه نگار:” تشبیه به درخت و عنوان اینکه آن را ببرند جای دیگر رونق، زینت و آب آن (همه با بار مثبت) ممکن است از بین برود طعنه است یا همدلی و نگرانی؟”

پیمان یوسفی شبکه سه صدا و سیما

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پیمان یوسفی شبکه سه صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۴۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا شامگاه پنج‌شنبه در دیدار با مربیان کردستانی تیم ملی والیبال دانش‌آموزی که توانسته بودند بر بام والیبال جهان قهرمانی کسب کنند؛ اظهار کرد: حضور دو نماینده کردستانی در قالب تیم ملی والیبال دانش آموزی باعث افتخار است.

وی با بیان این مهم که ورزش نشاط اجتماعی را به همراه دارد، عنوان کرد: برای رسیدن به قله‌های افتخار سختی‌های زیادی باید کشید و امروزه مربیان کردستانی توانستند به این مهم دست پیدا کنند و نشان دهند که ورزش کردستان رو به توسعه است.

زارعی کوشا گفت: استان کردستان به دلیل نداشتن صنایع بزرگ با مشکل حامی ورزش رو به رو است که با رایزنی‌های که انجام شده است امید داریم این مهم با راه اندازی صندوق از حمایت ورزشی حل شود.

استاندار کردستان ابراز امیدواری کرد: صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای با کمک گرفتن از معادن تا حدی می‌تواند به حمایت از ورزش کمک کند.

زارعی کوشا گفت: مجموعه استانداری با تمام توان در خدمت ورزش استان است و تا کنون نیز با توجه به ظرفیت‌هایی که داشته است به تیم‌های ورزشی کمک کرده است.

استاندار کردستان در پایان با اشاره به اینکه امروزه والیبال کشور در جامعه جهانی شناخته شده است، یادآور شد: امروزه والیبال کردستان باتوجه به این افتخار باعث شده که این رشته در بین خانواده از جایگاه خاصی برخوردار باشد و این مهم می‌طلبد که توجه و برنامه ریزی دقیق‌تری انجام گیرد

کد خبر 6095334

دیگر خبرها

  • ببینید | انتقاد پیمان یوسفی از روند برکناری علی خطیر و خوشحالی مربی استقلال از این خبر روی آنتن زنده تلویزیون!
  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه اندازی می شود
  • ۲۳ یادمان و حرم شهید گمنام در سطح دانشگاه‌های استان کرمان وجود دارد
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان
  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه‌اندازی می‌شود
  • ایجاد «ایستگاه ورزش همگانی قائمیه» در مجموعه دفاع مقدس سمنان
  • افتخارآفرینان کردستانی والیبال دانش آموزی وارد سنندج شدند
  • گفتگو با مجری و کارشناس ورزشی در خصوص زنده یاد مسعود اسکویی
  • رادیو انعکاس‌دهنده صدای مردم است