Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@03:03:49 GMT

کشف انبار مکمل‌های ورزشی غیر مجاز و تقلبی در شیراز

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۴۴۵۴۴

کشف انبار مکمل‌های ورزشی غیر مجاز و تقلبی در شیراز

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از کشف انبار حاوی مکمل‌های ورزشی غیرمجاز و تقلبی در شیراز خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، محمدجواد خشنود با اعلام این خبر گفت: در بازرسی هوشمندانه کارشناسان معاونت غذا و داروی دانشگاه از محل نگهداری مکمل های غیر مجاز در یک واحد آپارتمان مسکونی در سطح شیراز، مقداری مکمل های تغذیه ای ورزشی غیر مجاز، تقلبی و قاچاق کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:با هماهنگی مقامات قضایی به ویژه رئیس دادسرای انقلاب شیراز، محل نگهداری کالاهای آسیب‌رسان به سلامت تعطیل شد.

خشنود با اشاره به عوارض خطرناک و غیر قابل جبران مصرف مکمل های ورزشی تقلبی به ویژه برای جوانان، توصیه کرد: مکمل های مجاز را زیر نظر متخصصان تغذیه، طب ورزشی و داروساز ها مصرف کنند، همچنین طبق قانون تنها محل مجاز عرضه مکمل های تغذیه ای، داروخانه ها هستند و با نظارت های بسیاری که بر این مراکز وجود دارد، احتمال عرضه فرآورده غیر مجاز در این محل ها بسیار کم است.

معاون غذا و داروی دانشگاه ادامه داد: با توجه به افزایش تمایل جامعه جوان کشور به استفاده از مکمل های ورزشی، یکی از راه های مقابله جدی با عرضه فرآورده های تقلبی غیر مجاز، تسهیل فرآیند تولید مکمل های با کیفیت از سوی سرمایه گذاران و تولید کنندگان داخلی است.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال جامعه دانشگاه علوم پزشکی روابط عمومی سرمایه گذاران قاچاق قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۴۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس

سید ابوالفضل هاشمی اصل گفت: اولویت تیم مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از ابتدا، رسیدگی ویژه به پرداخت مطالبات و مسائل رفاهی کارکنان مجموعه تحت پوشش دانشگاه بوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به تلاش شبانه‌روزی کارکنان حوزه سلامت در خدمت‌رسانی به جامعه افزود: اگر چه بی شک این خدمات با پشتوانه انگیزه معنوی صورت می‌گیرد، اما دانشگاه نیز خود را در برابر این تلاش‌ها مسئول می‌داند و با تلاش و پیگیری‌های انجام شده، موفق به پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات اساتید، پزشکان و کارکنان دانشگاه در سال ۱۴۰۲ شدیم.

به گفته او، در سال ۱۴۰۲، ۱۱ ماه از مطالبات پزشکان متخصص، ۱۲ ماه از مطالبات پزشکان عمومی استخدامی و مشارکتی و ۱۲ ماه از مطالبات درمانگاه‌ها پرداخت شده است.

هاشمی اصل ادامه داد: همچنین پرداخت ۱۳ ماه اضافه کار شبکه‌های بهداشت و درمان و ۱۱ ماه از معوقات کارکنان سایر مراکز تحت پوشش، از دیگر موارد انجام شده در سال ۱۴۰۲ بوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به ابلاغ دستورالعمل پرداخت تعرفه خدمات پرستاری از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در همین راستا طی سال گذشته، ۱۴ماه از مطالبات تعرفه خدمات پرستاری پرستاران شاغل در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مبلغ بیش از ۳ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • کشاورزان بوشهری مراقب عرضه مواد کودی تقلبی باشند
  • ‌اعلام حداکثر سرعت مجاز در معابر شهری شیراز
  • مجازات ۸۴۰ میلیون ریالی برای عرضه دارو‌های دامی تقلبی در اشنویه
  • آمادگی دانشگاه شیراز برای جذب دانشجویان خارجی
  • آمادگی دانشگاه شیراز برای جذب دانشجویان اخراجی خارجی
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان، از امروز
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • حداکثر سرعت مجاز در معابر شیراز بازبینی شد
  • مکمل خارجی و وارداتی نداریم | بیشترین تقلب در این مکمل‌هاست | روش‌ های تشخیص مکمل اصل از تقلبی 
  • گردآوری دانشنامه شیراز در هفت جلد