Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه های نماز جمعه امروز با عنوان این مطلب افزود: آیت الله طالقانی تجسم آغازین نماز جمعه انقلابی و ولایی است.

وی از امام جمعه های گذشته گنبدکاووس از جمله مرحوم حجت الاسلام سبحانی به نیکی یاد کرد و با اشاره با گذشت 3 سال از مسئولیت امامت جمعه در گنبدکاووس ابراز امیدواری کرد هر روز این نماز باشکوهتر برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام ترابی همچنین گفت: اعتقاد ما این است که همه نمازگزاران عضو ستاد نمازجمعه هستند و اگر این احساس در همه باشد اجتماع منسجم تری شکل می گیرد و با این انسجام دشمن خلع سلاح و فرصت توطئه از آن گرفته می شود.

وی تصریح کرد: بالاترین فریادها نماز است و اگر انسجام در برپایی نماز به ویژه نماز جمعه مدنظرقرار گیرد و ناامنی ، بداخلاقی و خشونت از جامعه برداشته می شود.

ترابی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دیدار اعضای جنبش حماس با مقام معظم رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار اهداف انقلابی حکومت اسلامی را بیان کردند و مطرح شدن خواندن نماز در قدس از سوی شیخ حسن نصرالله را یک امید واقعی و قابل دسترس دانستند.

امام جمعه گنبدکاووس افزود: در سرزمین های اشغالی توسط اسرائیل، 5 میلیون آدم تحت سلطه ظلم و وابسته با استکبار جهانی زندگی می کنند و مطرود حق هستند و چون از جای جای جهان آمده اند در یکجا جمع نخواهند شد و اگر جمع شوند انسجامی نخواهند داشت.

وی همچنین به برخی تحرکات اخیر انگلیس از جمله توقیف نفتکش اشاره کرد و گفت: هر چند پاسخ این حرکت را نیز گرفت اما امروز پایان توهم انگلیس است.

خطیب جمعه گنبدکاووس بخشی از تاریخ خباثت و استعمارگری انگلیس از جمله جدایی هرات از ایران و همچنین بحرین را یادآور شد و افزود: تاریخ این خباثت به بیش از 200 سال می رسد.

قانون تنباکو ، کشتن امیرکبیر و روی کار آوردن رضا خان، و کشتار مردم ایران به دلیل قحطی تحمیلی ازدیگر خباثت های روباه پیر است که امام جمعه گنبدکاووس به آن اشاره کرد.

وی ادامه داد: امروز دیگر چیزی از این انگلیس نمانده و دوران آن تمام شده است. حتی ترامپ هم آن را در جریان کشتی توقیف شده اش تنها گذاشته و حمایتی نکرده است.

امام جمعه گنبدکاووس خاطرنشان کرد امروز ریلی که می خواستند ایران و نظام اسلامی را تغییر دهند به سمت عزت و سربلندی این نظام و اسلام و امت حرکت کرده است و روز آغاز ذلت استکبار و حکومت خودکامگان و ظالمان بر زمین است.

حجت الاسلام محمود ترابی در بخش دیگری از سخنانش دستگیری 17 جاسوس سیا از سوی سربازان گمنام امام زمان و پخش فیلم آن را نشانی از عزت و افتخار ایران اسلامی است و توفق و امنیت ما در دنیای امنیتی باشد.

وی به برخی مناسبت ها از جمله سالگرد عملیات مرصاد و ارتحال آیت الله مشکینی نیز اشاره کرد.

 

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۵۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی حضور یافتند.

در این مراسم سیداحمد خمینی پسر سیدحسن خمینی و حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی نوه امام خمینی(س) نیز حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • آغاز بارش رحمت الهی در خوزستان
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • بیان ساده مفاهیم قرآن از نوآوری‌های برنامه «محفل» بود
  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند
  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم