Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت سوئد درخواست ترامپ برای آزاد شدن یک خواننده آمریکایی در این کشور را رد کرد و عنوان کرد در این کشور دولت در امور قضایی دخالت نمی‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، دولت سوئد درخواست «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سوئد برای آزاد کردن یک خواننده آمریکایی را رد کرد و اعلام کرد رویه قضایی این کشور مستقل از مداخلات سیاسی پیش می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، سخنگوی دولت سوئد روز جمعه اعلام کرد دولت در این پرونده وارد نخواهد شد. او گفت: «سوئد و نخست‌وزیر لوفن در صحبت با کاخ سفید و مستقیماً با رئیس‌جمهور بسیار روشن صحبت کرد که در سوئد همه در برابر قانون برابر هستند و دولت نمی‌تواند در رویه‌های قضایی مداخله کند».

دونالد ترامپ که هفته گذشته در اظهاراتی گفته بود برای آزادی «راکیم مایرز» خواننده سیاه پوست معروف آمریکایی معروف به «اِیسَپ راکی» در سوئد با «استفان لوفن» نخست‌وزیر این کشور صحبت کرده است، امروز جمعه در حسای شخصی توئیتر خود از سوئدی‌ها به دلیل آزاد نکردن این هنرپیشه آمریکایی به شدت انتقاد کرد.

با وجود اظهار بی‌گناهی از سوی ایسپ و بیان این‌که او و دو همراه دیگرش توسط مضروب تحریک شده بودند، دستگاه قضایی سوئد او را به جرم ضرب و شتم مورد بازداشت قرار داد. اگر حکم او نهایی شود، ممکن است با دو سال زندان مواجه شود.

ترامپ درحالی مدعی شد حاضر است برای ایسپ وثیقه بگذارد که در سوئد سیستمی برای قبول وثیقه وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دولت سوئد خواننده آمریکایی دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۵۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات قوه قضائیه در بندرعباس

مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضائیه با شماری از شهروندان بندرعباسی دیدار و مشکلات حقوقی آنان را پیگیری کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سیدعلی اصغر رفاهی درباره دیدار مردمی که در مسجد کوفه بندرعباس برگزار شد گفت: هدف از این دیدارها، پیگیری مشکلات و درخواست‌های قضایی مردم است.

وی گفت: امروز حدود چهل درخواست و پرونده قضایی مردم از نزدیک بررسی شد.

رفاهی افزود: درخواست‌های دریافت شده تا دو روز آینده ثبت و پیامک آن برای افراد فرستاده می‌شود.

وی گفت: نتیجه بررسی و پیگیری این درخواست‌ها نیز تا دو هفته آینده به متقاضیان اعلام می‌شود.

مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضائیه افزود: دیدار مردمی در سفر‌های استانی بویژه با محوریت مساجد و بقاع متبرکه، از تاکیدات رئیس قوه قضائیه است.

رفاهی افزود: در صورت نیاز، پرونده افراد متقاضی با حضور اعضای شورای عالی قضایی، معاونان قوه و یا حتی در دیدار با خود رئیس قوه قضائیه بررسی می‌شود.

انتهای پیام /864

دیگر خبرها

  • دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات قوه قضائیه در بندرعباس
  • دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در بندرعباس
  • درخواست اجرایی شدن معافیت تولیدکنندگان از پرداخت ارزش افزوده در منطقه آزاد ارس
  • قاضی آمریکایی ترامپ را برای توهین به دادگاه جریمه کرد
  • آزادی ۵ نفر از صیادان ایرانی در کشور سیشل
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در حمایت از خیرش اساتید و دانشجویان آمریکایی و اروپایی
  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • کمک خواننده معروف برای آزادی زندانیان قزوین
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند