Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، دوره دانش‌افزایی به دنبال انعقاد تفاهم نامه میان دو دانشگاه جی سی یو لاهور پاکستان و دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) با حضور گروهی از دانشجویان و استادان رشته زبان و ادبیات فارسی دانشگاه جی. سی. یو لاهور - پاکستان برای گذراندن دوره تکمیلی زبان فارسی و دانش‌افزایی در مرکز آموزش زبان فارسی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این دوره آموزشی  ، استاتید و دانشجویان پاکستانی از مراکز تاریخی و فرهنگی قزوین از جمله موزه ، عمارت چهل ستون و مسجد جامع  بازدید کردند .

انتهای پیام/ک

دوره دانش‌افزایی در دانشگاه بین‌المللی با حضور  دانشجویان پاکستانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار علمی اخبار دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۷۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت داور خوزستانی در یک دوره بین‌المللی

ایسنا/خوزستان یک داور خوزستانی پس از یک دهه کاراته خوزستان را صاحب درجه داوری بین المللی کرد.

مسابقات کاراته آسیایی میانه در حال برگزاری است که در حاشیه آن دوره داوری آسیایی (بین المللی) نیز در حال برگزاری است. در جریان همین دوره حسین مقدم داور جوان خوزستانی موفق شد، درجه judge-B کاتا و judge-B کومیته را با نمره بالا کسب کند و دوره را با موفقیت پشت سر بگذارد.

به گزارش ایسنا، مقدم بدون هیچ حمایتی از سوی هیات کاراته استان و اداره کل ورزش استان خوزستان موفق به کسب این درجه داوری شد. این درجه پس از گذشت یک دهه برای خوزستان به ارمغان آمد.

مسابقات کاراته آسیا میانه نیز در شهر سمرقند تاشکند در حال برگزاری است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • موفقیت داور خوزستانی در یک دوره بین‌المللی
  • آمریکا در مقابل جنبش دانشجویان درون کشورش محکوم به شکست است/ هم افزایی و همراهی در مقابل خوی استکبار جهانی پیام ایستادگی به همراه دارد
  • اعلام آمادگی دانشگاه مطرح ایرانی برای آموزش زبان فارسی به دانشجویان اخراجی آمریکا
  • آموزش زبان فارسی در ارمنستان موجب تقویت تعاملات دو کشور می‌شود
  • توسعه ظرفیتهای آموزش زبان فارسی در جمهوری خودمختارنخجوان
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود
  • حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • نامه رئیس دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) به دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور