Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@12:10:43 GMT

قتل دختر و همسر با تبر در تهران

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۴۷۵۹۴

قتل دختر و همسر از سوی مردی که پس از انجام قتل، خود را حلق‌آویز کرده بود، ظهر امروز (جمعه) به پلیس اعلام شد.

به گزارش ایسنا، حوالی ساعت ۱۴:۰۰ امروز مأموران کلانتری شهید مصطفی خمینی در جریان وقوع قتلی در محله مرتضی‌گرد قرار گرفتند، بنابراین رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده و به سرعت خود را به صحنه جرم رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مأموران با حضور در محل حادثه با دو جسد مواجه شدند؛ یکی از اجساد مربوط به زنی ۴۲ ساله بود که با ضربه تبر به گردنش در حمام خانه به قتل رسیده و جسد دیگر نیز متعلق به مردی ۵۷ ساله بود که در طبقه اول منزل قرار داشت.

عوامل پلیس در تحقیقات ابتدایی متوجه شدند مرد میانسال پس از قتل همسر و حمله به دخترش در حمام خانه، خود را با پارچه از چارچوب در آویزان کرده و به زندگی‌اش پایان داده است. دختر ٢٠ ساله خانواده نیز در اثر حمله پدرش دچار جراحات بسیار شده که به بیمارستان منتقل شده بود.

مأموران در گام بعدی تحقیقات سراغ پسر ۱۷ ساله قاتل رفتند؛ این پسر در اظهاراتش گفت که وی و خانواده‌اش از اتباع افغانستان هستند و از مدتی پیش در محل وقوع حادثه سکونت داشته‌اند. وی مدعی شد که طبقه زیرزمین کارگاه مبلی وجود دارد و او در آنجا مشغول کار بوده که برادر پنج‌ساله‌اش وارد شده و خبر داده که پدر و مادرشان در حال مشاجره هستند. وی به سرعت به طبقه اول رفته و با جسد بی‌جان و حلق‌آویز شده پدرش مواجه شده است. این پسر مدعی بود که، پدرش سال‌ها مشکل اعصاب و روان داشته و همیشه با مادرش درگیر بوده و او را تهدید به قتل می‌کرده است.

مأموران پلیس طی گام بعدی تحقیقات به سراغ دیگر فرزند این خانواده که پسری ۱۰ ساله بود، رفتند. او نیز در اظهاراتش گفت که مادرش حین درگیری به سمت حمام فرار کرده، خواهر ۲۰ ساله‌اش هم آن زمان در حال استحمام بوده، اما پدرش با تبر به سمت حمام رفته و پس از قتل مادرش به سمت خواهرش حمله‌ور شده است.

بررسی‌های درباره این پرونده ادامه داشت که حوالی ساعت ١٧ و ۴۵ دقیقه بیمارستان اعلام کرد دختر ٢٠ ساله نیز به دلیل ضربات وارد شده به کمر، کتف و شانه جان خود را از دست داده است.

در دیگر تحقیقات صورت گرفته از اعضای این خانواده مشخص شد که قرار بوده مراسم عروسی دختر جوان این خانواده چند روز دیگر برگزار شود و حتی کارت عروسی نیز پخش شده بود.

سرگرد رضا اسلام‌نژاد رئیس کلانتری شهید مصطفی خمینی با تأیید وقوع این حادثه گفت: قاتل و همسرش حدود ۲۲ سال با یکدیگر زندگی مشترک داشتند و این خانواده هفت عضو دارد.

به گفته وی، مراتب پرونده به مقام قضایی اعلام شده و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قتل دختر همسر تبر تهران استخراج بیت کوین کارت سوخت مدیران دو تابعیتی بوریس جانسون محسن پهلوان جرمی هانت شورایاری ها اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۷۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله

آفتاب‌‌نیوز :

ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۹ اردیبهشت گم‌شدن یک دختر ۴ ساله در زمین‌های کشاورزی روستای یلی بدراق کلاله از سوی بخشداری به هلال‌احمر گزارش شد.

تیم‌های هلال احمر بلافاصله به منطقه اعزام شدند و با کمک اعضای خانه هلال روستای یلی بدراق و نیرو‌های مردمی جست‌وجو‌ها آغاز شد، اما تاکنون هیچ اثری از این کودک یافت نشده است.

در همین راستا فرهاد شیبک فرماندار کلاله اظهارکرد: طی رایزنی و پیگیری‌های صورت گرفته تا ساعاتی دیگر نیرو‌های کمکی از استان و شهرستان‌های گنبد، مینودشت و مراوه تپه به همراه سگ‌های زنده یاب، هلی شات، پاراموتور جهت جستوجوی کودک کلاله‌ای در منطقه حاضر می‌شوند.

وی افزود: طی تماس تلفنی با مدیر عامل هلال احمر استان، بالگرد شناسایی سمنان نیز قبل از ظهر جهت گشت زنی به منطقه اعزام می‌شود.

وی گفت: تلاش‌ها برای پیدا کردن کودک گمشده با تمام ظرفیت ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • لیفت وزنه 210 کیلویی توسط دختر 13 ساله
  • همسر ابراهیم رئیسی و انسیه خرعلی از یکجا پُست جدید گرفتند
  • همسر رئیسی پُست جدید گرفت
  • حکم رئیس دانشگاه تهران برای جمیله علم‌الهدی، همسر ابراهیم رئیسی
  • همسر ابراهیم رئیسی پُست جدید گرفت+جزئیات
  • اختلافات مالی در یک خانواده مشهدی منجر به قتل شد
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد!
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد
  • وارسی گوشی موبایل همسر باعث قتل شد