Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رژیم آل خلیفه در حالی ۳ تن از انقلابیون را اعدام کرد که این اقدام با واکنش سازمان‌ها و جوامع حقوق بشری مواجه شده و مردم بحرین علیه این اقدام به خیابان‎ها رفتند. تاریخ انتشار: 09:38 - 05 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۶۴۳۷ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ در پی اعدام ۳ تن از انقلابیون بحرینی توسط رژیم آل خلیفه درگیری شدیدی میان مردم و نیرو‌های دولتی در بحرین آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  خبرگزاری دولتی بحرین روز شنبه نقل از دادستانی این کشور مدعی شد که افراد اعدام شده متهم به ارتباط با تروریسم و قتل یک نفر شدند.      
جنبش تیار الوفاء الاسلامی بحرین می‎گوید ۲ جوان به نام‌های «علی العرب» و «احمد الملالی» از فعالان سیاسی بحرین در میان افراد اعدام شده قرار دارند.   حکم یک فعال سیاسی بحرینی دیگر نیز که براساس پرونده جداگانه‌ای محکوم به اعدام شده بود، صبح امروز اجرا شده است.      
این حکم در حالی اجرا شد که سازمان عفو بین الملل، دیده بان حقوق بشر و کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل خواستار توقف فوری این احکام شده بودند.   سازمان عفو بین الملل با اشاره به این که خبر‌های وحشتناکی از احتمال اعدام قریب الوقوع «علی العرب» و «احمد الملالی» منتشر شده، اعلام کرده بود این ۲ نفر با محاکمه‌ای ظالمانه و با استناد به اعترافات اجباری به اعدام محکوم شدند.    
در پی انتشار خبر اعدام این افراد که به رغم مخالفت‌ها و هشدار‌های بین المللی انجام شد، شهر‌های مختلف بحرین به عرصه درگیری‌های مخالفان و نظامیان بحرینی تبدیل شده است.    
مردم انقلابی بحرین با حضور در خیابان‌های شهر‌های «المالکیه»، «سماهیج»، «کرزکان»، «الدراز» و «سهله» اعتراض‌های گسترده‌ای را آغاز کرده‎اند.
معترضان از روز جمعه با حضور در خیابان‌های شهر‌های مختلف خواستار لغو حکم اعدام این ۲ جوان شده بودند.        
مخالفان همچنین روز جمعه با حضور در مقابل سفارت بحرین در «لندن» و «برلین» با تلاش برای افشاگری در مورد جنایات رژیم بحرین قصد داشتند، با کمک خواستن از جامعه بین المللی مانع اعدام این ۲ جوان شوند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
جمعیت الوفاق با تایید خبر اعدام این ۲ جوان، اقدام دولت بحرین را محکوم کرد.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بحرین اعدام فعال سیاسی جوان درگیری شدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۸۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییسی: دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است

رئیس جمهور گفت: دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است و در عرصه اقتصادی هم ناکام خواهد ماند.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در جشنواره ملی امتنان از کارگران گروه‌های کار و واحد‌های نمونه که صبح امروز برگزار شد گفت: تولیدات کارگران عزیز ما علی رغم همه تهدید‌ها و تحریم‌ها برای کشور نقش آفرین است.

وی‌افزود: همان طور که رهبری بر آن تاکید فرمودند، تلاش‌ها و اقدامات کارگران ما باید امید آفرین باشد و همان طور که در شعار امروز این جشنواره آمده است، «ما پای کار ایران هستیم» و این شعار نشان از روحیه جهادی و ارزشمند کارگران، مدیران و کارفرمایان ماست.

رئیس جمهور اظهار کرد: دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است و در عرصه اقتصادی هم ناکام خواهد ماند و تلاش و فعالیت‌های کارگران ایرانی به عنوان محور همه تلاش‌ها در عرصه تولید محسوب می‌شود و نقش کارگران در آن بی بدیل است، لذا باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر صورت بگیرد.

در حال تکمیل ...

دیگر خبرها

  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • درگیری شدید دولت و مجلس بر سر گزارش‌های مرکز پژوهش‌ها
  • فیلم لحظه حمله و درگیری خونین گردشگر ترکیه‌ای با یک اسرائیلی
  • رییسی: دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است
  • دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است
  • سفیر چین: روابط پکن و کابل در بهترین حالت قرار دارد
  • وزارتخانه‌های نیرو، ارتباطات و سازمان انرژی اتمی پیشتاز صدور به موقع مجوز‌ها
  • سرمایه گذاری اوقاف در حوزه دانش بنیان‌ها موجب ایجاد انگیزه می شود
  • صنعت نیروگاهی ایران خودکفا شد
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد