Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مراکز آموزش فنی و حرفه ای به عنوان یکی از متولیان اصلی آموزش مهارت ها در تربیت نیروی کار ماهر و متخصص در بخش های مختلف صنعت ، خدمات و کشاورزی و ارتقای مهارت های حرفه ای شاغلان و فارغ التحصیلان دانشگاهی و کارجویان شهری و روستایی نقش بسزایی دارد و خواهد اشت که بی تردید، ایجاد اشتغال و پیشرفت دو پیامد ارزشمند آن خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان هفته ملی مهارت و روز آموزش های فنی و حرفه ای را تبریک گفت. یوسفی در بخشی از پیام خود آورده است: مهارت آموزی یکی از عوامل اصلی برای اشتغال محسوب میشود ، آموزش به طور کلی ایجاد تغییر در رفتار فرد است اما اجرای برنامه های آموزشی علاوه بر تغییرات مثبت رفتاری، مزایای دیگری از جمله افزایش بهره وری و کارایی تحرک اجتماعی ، پیشرفت شغلی ، گسترش خلاقیت و نوآوری را در پی خواهد داشت.

یوسفی با اشاره به این که یکی از راههای مهم برون رفت از معضل بیکاری ، کارآفرینی و افزایش سطح مهارت است گفت: فقدان مهارت لازم برای ورود به بازار کار از موانع مهم بهبود وضعیت اشتغال است.

اینجانب ضمن تبریک و تهنیت روز ملی مهارت ، کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای از همه جوانانی که کار را با اخلاق عجین کرده و کارآفرینی را شیوه زندگی و کار خود قرار داده اند تشکر می کنم و امیدوارم در پرتو آرمانهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی ( ره ) و با بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری( مدظله العالی ) و هم افزایی توانمندی های کارآفرینان در سال رونق تولید بتوانیم در این مسیر افتخار آفرین با گامهایی استوار حرکت نمائیم

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روابط عمومی هفته ملی مهارت روز آموزش های فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۹۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم خوزستان درمسابقات فوتسال سازمان آمورش فنی و حرفه‌ای کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به میزبانی کرج برگزار شد که تیم خوزستان دربازی فینال رشته ورزشی فوتسال با نتیجه ۲ برصفر تیم مازندران را شکست داد و جام قهرمانی را برای استان به ارمغان آورد.

علی محمد غیبی و مجتبی محمدیان از تیم خوزستان با به ثمر رساندن ۶ گل به صورت مشترک آقای گل مسابقات شدند.

محمدباقر پویانفر بازیکن خوش تکنیک و خلاق تیم فوتسال اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان به عنوان بهترین بازیکن مسابقات جام شهدای مهارت شناخته شد.

علی مجمد غیبی، محمد رشیدی، رحیم محمودی، مجتبی محمدیان، حسین رضاگاه، محمدباقر پویانفر، ماشاللله حیاتیان نسب، رضا رایگان، عبدالله حاجت، تورج احمدی و احسان اکبرزاده نفرات تسکیل دهنده تیم فوتسال اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان بودند.

مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در ۶ رشته فوتسال، والیبال، شنا، دارت، شطرنج و تنیس روی میز برگزار شد.

۳۶۰ ورزشکار در ۲ بخش بانوان وآقایان مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه کشور به رقابت پرداختند.

دیگر خبرها

  • ارائه بیش ۲۰ میلیون نفرساعت آموزش مهارتی در خوزستان
  • تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ طی ۴ روز آینده
  • دولت به فروشندگان کالابرگ چقدر بدهی دارد؟ | اعلام زمان تسویه نهایی با فروشندگان
  • قهرمانی تیم خوزستان درمسابقات فوتسال سازمان آمورش فنی و حرفه‌ای کشور
  • تردد روزانه بیش از ۱۰۰۰۰ نفر از مرز مهران
  • رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است
  • بیش از ۵ هزار نفر در خوزستان آموزش‌های مهارتی را در محیط کار واقعی فرا گرفتند
  • مردم خراسان جنوبی هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در طرح فجرانه خرید کردند
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • مهارت‌آموزی در دسترس‌تر از همیشه در سیستان و بلوچستان