Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-30@04:02:10 GMT

نماز جمعه یکی از اهداف بزرگ حکومت اسلامی است

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۴۹۶۲۳

نماز جمعه یکی از اهداف بزرگ حکومت اسلامی است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، در خطبه‌های جمعه این هفته سراسر کشور ائمه جمعه اهل سنت به بیان دیدگاه‌های مختلفی پرداختند که در ادامه می‌آید:

در همین زمینه امام جمعه پیرانشهر با اشاره به اینکه بیشتر مشکلات اقتصادی جامعه با کمک افراد سخاوتمند مرتفع می‌شود گفت: سخاوتمندی در آرامش جامعه نیز تاثیر فراوانی دارد بنابراین باید متحد بوده و مشکلات را حل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شرکت در نماز جمعه سبب تقویت وحدت می‌شود
امام جمعه اهل‌سنت ارومیه گفت: بی‌شک حضور مردم در صف‌های به هم فشرده نماز جمعه، سبب تقویت روحیه وحدت و اتحاد در بین مسلمانان می‌شود.


نماز جمعه از دستاوردهای انقلاب اسلامی است
امام جمعه ماکو، نماز جمعه را یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی اقامه‌ نماز جمعه به فرمان حضرت امام(ره) به صورت گسترده در تمامی شهرهای ایران اسلامی است.


توقیف کشتی انگلیسی توسط سپاه پاسخ قانونی در برابر تعدی آن بود
امام جمعه ارومیه گفت: توقیف کشتی انگلیسی توسط سپاه طبق آیات قرآن و احکام اسلامی بوده چرا که براساس این قوانین آمده که اگر کسی به شما تعدی کرد با قدرت در برابر آنها باید ایستاد.


حاکمان آمریکا در مقابله با ایران به بن‌بست رسیدند
امام جمعه خوی گفت:حاکمان آمریکا در مقابله با ایران اسلامی به بن‌بست رسیده‌اند.


نماز جمعه تجلی امامت و ولایت و مظهر وحدت و همبستگی در کشور است
امام‌جمعه اسفراین گفت: نماز جمعه تجلی امامت و ولایت و مظهر وحدت و همبستگی در کشور است و سبب خنثی شدن توطئه‌های مختلفی در کشور شده است.


نماز جمعه پایگاه تقوای سیاسی و عبادی است
امام جمعه زاهدان گفت: نماز جمعه یک تجمع سیاسی، عبادی، اجتماعی و میعادگاه مردم انقلابی است.


شناسایی جاسوسان آمریکایی افتخار بزرگی برای ملت ایران است
امام جمعه سنندج گفت: شناسایی 17 جاسوس آمریکایی توسط سربازان گمنام نشان از اشراف اطلاعاتی این بزرگواران و افتخار بزرگی برای ملت ایران است.

خشوع و خضوع از ویژگی‌های انسان‌های مسلمان است
امام جمعه سقز گفت: خشوع و خضوع در هنگام نماز را از ویژگی‌های انسان مسلمان دانست و افزود: بجای آوردن این فریضه مهم دینی انسان را در روز قیامت سربلند خواهد کرد.


آمریکا جرأت نگاه کج به ایران را ندارد

امام جمعه کرمانشاه گفت: آمریکا با دیدن حضور مردم در همه صحنه‌ها، جرأت نگاه کج کردن به ملت ایران را ندارد.


قدرت ضدجاسوسی ایران حرکت خزنده سازمان سیا را رسوا کرد
امام جمعه آزادشهر با اشاره به دستگیری ۱۷ جاسوس اطلاعاتی سیا گفت: قدرت ضدجاسوسی اطلاعات جمهوری اسلامی ایران حرکت خزنده سازمان سیا را در کشور رسوا کرد.

ملت ایران در اخلاق و معنویت الگوی کشورهای جهان باشد
امام جمعه بندرگز گفت: اخلاق و معنویت مهمترین نیاز جوامع بشری برای پیشرفت است و ملت مسلمان ایران باید در این زمینه الگو سایر کشورهای جهان باشد.


وجود 16 هزار حلقه چاه غیرمجاز خطری برای آینده گلستان
امام جمعه گرگان گفت: وجود ۱۶ هزار حلقه چاه غیرمجاز در گلستان خطر سختی برای آینده استان است و برداشت بی‎رویه آب‎های زیرزمینی مزارع گلستان را به شوره‎زار تبدیل می‎کند.


انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۴۹۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۵ پایگاه نماز جمعه شناسه‌ملی دریافت کردند

پریسا نجفی معاون اداره کل پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از ساماندهی و شناسه‌دار کردن پایگاه‌های نماز جمعه خبر داد و گفت: شناسایی و ساماندهی وضعیت هویتی و شناسه ملی انواع اشخاص حقوقی در اولویت این اداره کل قرار داشته به نحوی که در اواخر سال گذشته و در یک اقدام جهادی با هدف ساماندهی و شناسه دار کردن پایگاه‌های نماز جمعه در سراسر کشور، ۱۷۵ شناسه ملی به پایگاه‌های نماز جمعه تخصیص یافت.

نجفی در ادامه تأکید کرد: پایگاه­‌هایی که برای انجام امور مالی خود نیاز به شناسه ملی دارند باید اطلاعات خود را به اداره کل پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی سازمان ثبت ارائه کرده تا پس از بررسی و تایید مستندات، شناسه ملی به آن‌ها تخصیص یابد.

وی تصریح کرد: همچنین اشخاص حقوقی مذکور مکلفند هر گونه تغییر در اطلاعات را ظرف مدت ۲۴ ساعت، به این اداره کل اعلام کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه در سال گذشته ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه شناسه‌ملی دریافت کردند
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • (عکس) روبوسی کاظم صدیقی و وزیر ارشاد در نماز جمعه