Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده عالی دولت در استان البرز با بیان اینکه جمعیت البرز بسیار جوان و بالنده هستند، گفت: در شورای برنامه ریزی استان مصوب شد که اعتبارات ورزش و جوانان را افزایش دهیم و در این راستا 23 درصد به اعتبارات حوزه ورزش استان اضافه شد، این اعتبارات در سال 97 حدود 26 میلیارد تومان بوده و امسال به 32 میلیارد تومان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا منطقه البرز، عزیزاله شهبازی ظهر پنجشنبه سوم مرداد در مراسم افتتاح سالن ورزشی طبقاتی شهدای فردیس که با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، با اشاره به برنامه های امروز، افزود: 8 پروژه عمرانی در حوزه ورزش البرز مورد بهره برداری قرار گرفت که حضور بخش خصوصی در این پروژه ها بسیار پر رنگ بود.

وی با بیان اینکه جمعیت البرز بسیار جوان و بالنده هستند، ادامه داد: در شورای برنامه ریزی استان مصوب شد که اعتبارات ورزش و جوانان را افزایش دهیم و در این راستا 23 درصد به اعتبارات حوزه ورزش استان اضافه شد، این اعتبارات در سال 97 حدود 26 میلیارد تومان بوده و امسال به 32 میلیارد تومان رسید.

شهبازی با اشاره به اینکه ظرفیت های بخش خصوصی و مشارکت های اجتماعی نیز در البرز بسیار فعال است، گفت: یکی از مطابات اصلی مردم البرز تسریع در بهره برداری از ورزشگاه 6 هزار نفری انقلاب کرج است که این امر در سفر رییس جمهور به استان مورد توجه و اعتبار ویژه قرار گرفت.

وی افزود: طبق اظهارات وزیر ورزش و جوانان، تعداد ورزشگاه های 6 هزار نفری در کشور زیاد است ولی این مجموعه در البرز، فارس و کردستان از پیشرفت خوبی برخوردار است.

استاندار البرز اضافه کرد: توجه ویژه ای به امر ورزش دارم و بارها در بازدیدهای میدانی تذکرات لازم را به پیمانکار داشته ام و امروز نیز ویزر ورزش و جوانان خواستار تسریع در اتمام 30 درصد باقی مانده از ورزشگاه 6 هزار نفری انقلاب کرج شد.

وی گفت: با همراهی نمایندگان مجلس شورای اسلامی درصدد هستیم که به سرعت بخشی در روند تکمیل پروژه کمک کنیم.

شهبازی افزود: درصدد هستیم البرز به عنوان استان پایلوت برای برگزاری رویدادهای کشوری و جهانی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه فرزندان البرز در مسابقات جهانی و بین المللی نام آور، سرفراز و سربلند هستند، خاطرنشان کرد: بخشی از محوطه سازی پروژه انقلاب کرج را به عهده گرفتیم که تکمیل این پروژه را سرعت ببخشیم.

استاندار البرز گفت: از تمامی رسانه های استان برای همراهی و تعامل سازنده با کارگزاران نظام قدردانی می کنم.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال استان البرز بخش خصوصی نمایندگان مجلس شورای اسلامی ورزش و جوانان وزیر ورزش و جوانان قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۰۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه نهادهای حوزوی چقدر افزایش یافت؟

به گزارش تابناک، اعتماد نوشت: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم هم مطابق همه ساله ردیفی مستقل در بودجه دارد؛ این نهاد فرهنگی و مذهبی در سال گذشته، ۴۱۴ میلیارد تومان بودجه مصوب داشته است. در بودجه ۱۴۰۳، پیشنهاد شده است که ۷۳۰ میلیارد تومان بودجه برای دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تخصیص یابد؛ یعنی حدودا ۷۶ درصد افزایش بودجه داشته است. البته این رقم، به غیر از بودجه پیشنهادی اختصاصی است که ۱۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

 
در ادامه این گزارش آمده است: شورای عالی حوزه‌های علمیه از دیگر نهاد‌های مذهبی دریافت‌کننده بودجه است؛ سال گذشته ۴ هزار ۷۷۶ میلیارد تومان بودجه مصوب داشته است؛ این بودجه در سال ۱۴۰۳ بناست به ۵ هزار و ۴۶۲ میلیارد تومان افزایش یابد؛ حدود ۳/۱۴ درصد افزایش بودجه. البته برای امسال، پیشنهاد شده این نهاد مذهبی یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه اختصاصی داشته باشد. مرکز خدمات حوزه‌های علمیه هم در ردیف بودجه مستقلش، برای سال ۱۴۰۲، رقمی معادل ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان دیده می‌شود که این رقم قرار است برای ۱۴۰۳، به ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برسد؛ حدودا ۱۷ درصد افزایش.

دیگر خبرها

  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به ایلام در حوزه راه
  • پرداخت تسهیلات پروژه‌های خودمالکی مسکن متوقف نشده است
  • رویداد جامعه‌پرداز با موضوع خانواده و جمعیت در البرز برگزار می‌شود
  • تغییرات بودجه شهرداری تهران در این دو سال | اعتبارات نسبت به دو سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است
  • تصویب جدول اعتبارات طرح‌های عمرانی
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • گران شدن ورزش به معنای تحمیل هزینه های بیشتر درمانی در آینده است
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • بودجه نهادهای حوزوی چقدر افزایش یافت؟