Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-09@02:02:19 GMT

برگزاری نشست رفع مشکلات زائرین پاکستانی

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۵۰۹۶۹

برگزاری نشست رفع مشکلات زائرین پاکستانی

اولین نشست و کارگروه رفع مشکلات زائرین پاکستانی به عتبات عالیات در اسلام آباد برگزار شد. ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱ بین الملل پاکستان و هند نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، جلسه کارگروه رفع مشکلات و موانع زائرین پاکستانی در راستای هماهنگی و هم افزائی با حضور نمایندگان دستگاههای مربوطه و نهادهای دولتی مردمی در اسلام آباد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«نورالحق قادری» وزیر امور مذهبی و رئیس این جلسه، در نخستین کارگروه  رفع مشکلات و موانع زائرین پاکستانی در سال جدید اعلام کرد: این کارگروه برای نخستین بار با مشارکت همه دستگاه های مربوطه شکل می گیرد و هدف آن بر طرف سازی موانع موجود و پیش روی زائرین پاکستانی عتبات عالیات است.

در این اجلاس علمای شیعه از جمله علامه ناصر عباس، علامه امین شهیدی، علامه عارف واحدی، «سید ذوالفقار بخاری» وزیر خصوصی نخست وزیر پاکستان برای امور پاکستانی های خارج از کشور نیز حضور داشتند و درپایان اعضایکارگروه نظرات و پیشنهادات خود را برای حضور هرچه بهتر زائرین پاکستانی درمراسم اربعین  را بیان کردند.

رایزنی‌های شهرداری تهران برای برگزاری مراسم اربعین حسینیدیدار استاندار تهران و سفیر عراق / آمادگی 2 کشور برای خدمت‌رسانی مطلوب به زائران اربعین

گفتنی است پیش از این عمران خان،نخست‌وزیر پاکستان به مسئولان دستگاه‌های اجرایی این کشور دستور داده بود، تا برای آسان‌تر شدن رفت و آمد زائران در مرز پاکستان با ایران، تعداد پیشخوان‌های دفتر کنترل گذرنامه(موسوم به اداره «اف آی ای») را افزایش دهند.

انتهای پیام/.

R1475/P/S8,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط عتبات عالیات اخبار "پاکستان"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عتبات عالیات اخبار پاکستان عتبات عالیات اخبار پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۰۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت هم‌افزایی تمام ارگان‌ها برای رفع مشکلات کشتارگاه اراک

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین افضلی در نشست بررسی مسائل و مشکلات کشتارگاه صنعتی اراک گفت: وضعیت کشتارگاه به لحاظ بهداشتی و زیست محیطی در حد مطلوب و پاسخگوی نیاز شهرستان نیست.

وی بر ضرورت حل مشکلات کشتارگاه اراک با قید فوریت تأکید کرد و ادامه داد: توجه جدی به سلامت و امنیت غذایی و رعایت قوانین و مقررات مرتبط با بهداشت باید در دستور کار قرار گیرد.

افضلی، با اشاره به نظارت بر کشتارگاه‌های استان مرکزی در اراک افزود: نوروز امسال در راستای اجرای بازرسی‌های سرزده از نحوه ارائه خدمات دستگاه‌های اجرایی، از این واحد بازدید و موارد شناسایی شد.

در این نشست مسؤولان و مدیران، با تأکید بر اهمیت موضوع و مشکلات سلامت و بهداشت کشتارگاه اراک، اقدامات اصلاحی صورت گرفته در راستای حل نواقص این واحد صنعتی را ارائه و برنامه‌ها و نقطه نظرات خود را برای اصلاح فرآیندهای کشتارگاه صنعتی، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عرضه گوشت سالم به بازار را بیان کردند.

کد خبر 6100365

دیگر خبرها

  • به فشارهای آمریکا درباره خط لوله گاز با ایران توجه نمی‌کنیم
  • برگزاری نشست ۴۵سال خدمت ماندگار با حضور معاونین عمرانی ادوار وزارت کشور
  • ضرورت هم‌افزایی تمام ارگان‌ها برای رفع مشکلات کشتارگاه اراک
  • کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه چند عضو دارد؟ ۱۲ یا ۱۳؟
  • برگزاری جلسه کارگروه مشارکت و میراث فرهنگی در شهرستان اشنویه    
  • برگزاری سومین نشست کمیسیون تخصصی شورای عالی انرژی در سال ۱۴۰۳
  • پاکستان به امر و نهی آمریکا درباره ایران دست رد زد
  • نه وزیر خارجه پاکستان به امر و نهی آمریکا درباره روابط با ایران
  • پانزدهمین نشست کارگروه تغییر اقلیم وزارت نفت برگزار شد
  • پاکستان: دیکته خارجی را درباره پروژه مشترک گازی با ایران نمی‌پذیریم