Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج، چهارمین جلسه کارگروه آموزش و ترویج ضوابط فنی و اجرایی ذیل شورای فنی استانداری البرز به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار شد.

در این جلسه که با حضور اعضای این کارگروه تخصصی برگزار شد، موضوع تصویب و تدوین برنامه آموزشی سال 1398 دستگاه های فنی استان البرز با رویکرد تبیین ضوابط و دستورالعمل های نظام فنی و اجرایی کشور به بحث و بررسی گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه شناسایی ظرفیت های دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج به منظور برگزاری دوره های آموزش فنی ویژه پرسنل دفاتر فنی دستگاه های اجرایی استان البرز بود که به همین منظور پس از پایان جلسه کارگروه، بازدیدی از امکانات و توانمندی های مورد نظر این دانشگاه صورت گرفت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج، مدیرکل دفتی فنی استانداری البرز، مدیرکل آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری، مدیرکل راه و شهرسازی البرز، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای البرز، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس البرز، مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی، مدیرعامل آب منطقه ای البرز، مدیرکل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک البرز، رئیس دانشگاه خوازمی و رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز اعضای کارگروه آموزش و ترویج ضوابط فنی و اجرایی ذیل شورای فنی استانداری البرز هستند.

298 / 167 دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج کارگروه فنی ظرفیت های دانشگاه بازدید شورای فنی استانداری البرز کارگروه آموزش و ترویج ضوابط فنی و اجرایی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج کارگروه فنی ظرفیت های دانشگاه بازدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۱۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان گفت: همزمان با سراسر کشور، آزمون کنکور سراسری امروز صبح با رقابت گروه‌های ریاضی و علوم انسانی با حضور ۲۹۲ داوطلب در سروستان برگزار شد.
مزدا معطری افزود: همچنین عصر امروز گروه‌های هنر با ۲۰ شرکت کننده و گروه زبان با ۴۲ داوطلب در این شهرستان به رقابت می‌پردازند.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان بیان کرد: کنکور سراسری ، فردا جمعه هفتم اردیبهشت با رقابت داوطلبان گروه تجربی با حضور ۲۲۷ شرکت کننده به پایان می‌رسد.
شهرستان سروستان در جنوب شرق فارس ودر فاصله ۷۷ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از سهم 60 درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری
  • ماراتُن علمی متقاضیان آزمون سراسری برای تصاحب صندلی‌های دانشگاه‌ها
  • اجرایی کردن طرح جامع جهاد علمی
  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان میزبان حدود ۱۷۰۰ نفر از داوطلبان خواهد بود
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود