Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@22:35:02 GMT

برای رمزگشایی کارت سوخت به کجا مراجعه کنیم؟

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۵۲۰۰۰

برای رمزگشایی کارت سوخت به کجا مراجعه کنیم؟

بعد از آن‌که بازگشت کارت سوخت قطعی شد، جدا از افرادی که کارت سوخت نداشته و باید برای گرفتن کارت المثنی به طرق مختلفی که اعلام شده اقدام کنند، برای مالکان خودرو یا موتورسیکلتی که کارت سوخت دارند اما رمز خود را فراموش کرده‌اند نیز تمهیداتی اندیشیده شده است.

به‌گزارش ایسنا، طبق اعلام شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی از تاریخ بیستم مردادماه، سوخت‌رسانی تنها با کارت هوشمند سوخت با اولویت در کلان‌شهرهای تهران، کرج، تبریز و اصفهان اجرایی می‌شود اما افرادی که رمز کارت سوخت خود را فراموش کرده‌اند، می‌توانند به‌طور حضوری به آدرس‌های زیر مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 یکی از مراکزی که برای رمزگشایی کارت سوخت در کلانشهر تهران در نظر گرفته شده میدان آرژانتین، جنب فروشگاه شهروند، جایگاه گاز بیهقی است. در شمال تهران نیز متقاضیان می‌توانند به خیابان پاسداران، خیابان گیلان شرقی، خیابان شهید عراقی شمالی، روبه‌روی پارک آینده، پلاک 100 واحد چهار و شش مراجعه کنند.

همچنین متقاضیان در  جنوب تهران باید به آدرس میدان راه‌آهن، میدان بهداری، پشت بیمارستان بهارلو، خیابان انبار نفت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران بروند. در غرب تهران نیز متقاضیان می‌توانند به خیابان ستارخان، نبش خیابان بهبودی، در شرق تهران نارمک، دردشت، پایین‌تر از ایستگاه مدرسه، روبه‌رو کوچه شهید ثابتی، پلاک 228، و در شهر ری به میدان معلم، خیابان شهید بیات، 24 متری سابق، طبق فوقانی بانک گردشگری و در در پاکدشت به آدرس جاده خراسان، شهر پاکدشت، شهرک الهیه، روبه‌رو درب شمالی شهرداری، پلاک 294 مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کارت سوخت المثنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۲۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع


به گزارش تابناک، معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ، از برقراری ممنوعیت های ترددی در محدوده صادقیه برای برگزاری مراسم سوگواری امام ششم شیعیان خبر داد.

سرهنگ احسان مومنی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع) گفت: با توجه به برگزاری مراسم سوگواری امام ششم شیعیان در محدوده صادقیه، محدودیت های ترددی ایجاد شده است.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ درباره جزئیات ممنوعیت های ترددی ادامه داد: در مسیر شمال به جنوب خیابان اشرفی اصفهانی از تقاطع سازمان آب به سمت میدان صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی به سمت شرق از تقاطع اباذر و خود میدان صادقیه به سمت غرب ممنوعیت ترددی داریم.

وی افزود: شهروندان می‌توانند از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

مومنی گفت: در حال حاضر رانندگانی که در خیابان اشرفی اصفهانی مسیر شمال به جنوب هستند؛ می توانند از خیابان سازمان آب به مسیر خود ادامه دهند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: رانندگانی که در خیابان آیت الله کاشانی به سمت شرق هستند؛ می‌توانند از تقاطع اباذر به خیابان شهید سلیمی جهرمی شده و در بلوار فردوس ادامه مسیر دهند.

وی افزود: مسیر جنوب به شمال خیابان اشرفی اصفهانی از صادقیه به سمت شمال باز است و شهروندان می توانند تردد کنند.

مومنی از صبوری شهروندان تشکر کرد و از آنان خواست تا پایان این مراسم با پلیس همکاری لازم را انجام دهند.

دیگر خبرها

  • فاز۲ تملک و آزادسازی خیابان شهید نقیب‌زاده در یزد آغاز شد
  • جزئیات اجرای زیرگذر میدان سپاه اعلام شد
  • یادی از اولین خطوط اتوبوسرانی | از بلیت فلزی تا بلیت کاغذی و باجه بلیت‌فروشی
  • ثبت‌نام بیمه اجتماعی رایگان مادران روستایی دارای سه فرزند
  • کلاهبرداری با کارت سوخت در پمپ بنزین ها | بپا سوخت ندی!
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع!
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع
  • محدودیت‌های ترافیکی در میدان صادقیه تهران
  • محدودیت‌های تردد در معابر تهران به مناسبت شهادت امام صادق (ع)