Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیوندی،از ارائه حدود یک هزار فقره پرونده ارجاعی به واحدهای مشاوره کلانتری‌ها در چهارماهه امسال خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، سرهنگ «حسین پیوندی» امروز در نشست با خبرنگاران، بابیان اینکه در مرکز مشاوره آرامش و واحدهای مشاوره و مددکاری کلانتری‌های استان سمنان  تلاش بر ارائه بهترین خدمات است گفت: در چهارماهه امسال حدودیکهزار پرونده به واحدهای مشاوره کلانتری‌ها ارجاع داده شده که از این تعداد ۷۸۷ پرونده منتهی به سازش و از چرخه قضائی خارج شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان، با یادآوری این مطلب که۷۸ درصد پرونده‌های کلانتری‌های استان سمنان منتهی به سازش شده است، افزود: برای رسیدن به این موضوع از ۲۵ کارشناس مشاوره و روانشناس مجرب در مرکز مشاوره‌های کلانتری‌های استان سمنان بهره‌گیری شده است.

 

وی از اقدامات و فعالیت های تحسین برانگیز و اثرگذار کارشناسان پرتلاش مرکز مشاوره آرامش و واحدهای مددکاری اجتماعی کلانتری های سطح استان سمنان در راستای حفظ و تحکیم کانون خانواده و مقابله با فروپاشی آن قدردانی کرد وگفت:در چهارماهه نخست سال جاری یک هزار و ۶۵۴ نفر از خدمات رایگان و مشاوره پلیس بهره‌مند شدند.

 

پیوندی بابیان اینکه چهار هزار و ۸۳۱ نفر طی ۶۹ جلسه مشاوره مورد آموزش چهره به چهرِه قرار گرفتند، در ادامه تصریح کرد: ارائه از خدمات متنوع و تخصصی روان‌شناختی و مشاوره نیروی انتظامی ازجمله مهم‌ترین اقدامات این مرکز محسوب می‌شود.

 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان،  ضمن بیان اینکه حرفه مددکاری با تأکید بر توجه و رعایت منزلت انسان و باهدف کنترل مسائل و آسیب‌های اجتماعی بناشده است، افزود: کاهش آسیب‌ها و ناهنجاری‌ها با توانمندسازی افراد و زمینه جذب و همنوایی با افراد و گروه‌های اجتماعی ازجمله مهم‌ترین اهداف این مجموعه محسوب می‌شود.

 

وی توصیه کرد: مردم باید مشاوره را بخشی از کارهای روزمره خود قرارداده تا آگاهانه تر و راحت تر با چالش های زندگی مواجه شوند.

 

پیوندی ابراز امیدواری کرد: افزایش تلاش ها در حوزه مشاوره و مددکاری بتواند علاوه بر تبیین ضرورت توجه بیشتر به این نوع فعالیت ها، روند کاهش آسیب ها، معضلات و مشکلات خانواده ها و جامعه را تسریع ببخشد.

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه خطبه نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد شیراز خطبه های نماز جمعه اوقات فراغت غنی سازی اوقات فراغت اردبیل اینفوگرافی بیرجند خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۲۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد اعتبارات سفر دولت در استان سمنان/ واحدهای تولیدی جان گرفتند

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی غروب شنبه در دیدار با رئیس و اعضای خانه کارگر استان سمنان به میزبانی این دفتر ضمن بیان اینکه اعتبارات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان افزایش داشته است، ابراز داشته است، ابراز داشت: این اعتبارات در حوزه‌های زیرساختی، تکمیل طرح‌های نیمه تمام و انجام پروژه‌های اولویت دار هزینه خواهد شد.

وی از رشد ۳۳۰ درصد اعتبارات عمرانی در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان خبر داد و افزود: این اعتبارات به واحدهای تولیدی استان جان تازه خواهد بخشید و بهبود وضعیت معیشت کارگران را به همراه دارد.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه در سفر دوم رئیس جمهور به استان مطالبات جامعه کارگری نیز مطرح شدند، ابراز داشت: موضوع درمان، معیشت و ایمنی در کار از جمله مباحث مهمی که پیگیری آن در دست اقدام است.

هاشمی بابیان اینکه نگاه دولت سیزدهم نیز همواره بر تکریم و رفع دغدغه‌های جامعه کارگری بوده است، تصریح کرد: علاوه بر آن مطالبات و درخواست‌های جامعه کارگری نیز در تهران پیگیری می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه قدردان زحمات جامعه کارگری هستیم، افزود: مردم استان به ویژه جامعه کارگری در همه عرصه‌ها حضور فعال داشته و این باید به نحو مطلوب پاسخ داده شود.

کد خبر 6090309

دیگر خبرها

  • رشد اعتبارات سفر دولت در استان سمنان/ واحدهای تولیدی جان گرفتند
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • قیمت گذاری پرونده زمینهای تغییر کاربری یافته در آمل
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • رسیدگی به ۳ هزار پرونده موضوع ماده ۴۷۷
  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند