Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سیاوش شهریور روز شنبه در جلسه هماهنگی ستاد اربعین حسینی شمیرانات خطاب به موکب ها و فعالان این راهپیمایی اظهار داشت: در قدم اول انتظار داریم از ظرفیت های بالای اقتصادی و اجتماعی شهرستان در این اقدام ملی و مذهبی بهرمندی مطلوب را داشته باشید و در قدم دوم تمام اقدامات و کمک های جمع آوری شده را تحت عنوان ستاد اربعین حسینی شهرستان شمیرانات منسجم و ساماندهی کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول تأکید کرد: همواره باید در راستای برگزاری هر چه شکوهمندتر این سرمایه اجتماعی و مذهبی تلاش مضاعف داشته باشیم و در راستای تسهیل گری حضور مردم و ارائه خدمات مطلوب گام های موثری برداریم.

وی ضمن بیان اینکه این مملکت را شور حسینی حفظ کرده افزود: با توجه به دشمنی های ممتد و احاطه تهدیدهایی که کشورمان با آنها مواجه شده، موظفیم عنصر اساسی مقاومت که همین شور حسینی است را زنده و پایدار نگه داریم.

شهریور با بیان اینکه راهپیمایی اربعین می تواند قلب های دو ملت را با هم مهربان سازد اذعان داشت: امنیت ملی و وحدت تاریخی هر دو ملت در گرو همین محبتی است که به برکت امام حسین (ع) ایجاد می شود.

این مقام مسئول بیان داشت: وظیفه همهٔ ماست که به این راهپیمایی به عنوان یک پروژه مقدس بپردازیم چرا که می تواند وحدت و قدرت ما را به رخ بکشد و نقشه دشمنان را خنثی کند.

شهرستان شمیرانات متشکل از شهر شمیران (منطقه یک، شمال و شرق منطقه دو تهران) و دو بخش لواسانات و رودبار قصران با جمعیتی افزون بر ۶۰۰ هزار نفر در شمال و شمال شرقی تهران واقع شده است.
تهرام/۹۸۹۷//۱۳۴۸

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال اقتصادی و اجتماعی امام حسین امنیت ملی سرمایه شمیرانات قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۳۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) غرق ماتم و عزا شد

مراسم متمرکز روز شهادت امام جعفر صادق (ع) امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت در شهرستان گرگان مرکز گلستان با حضور آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان در مسجد جامع گلشن برگزار شد.

سپس عزاداران در قالب هیئت دسته‌روی به سمت آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) حرکت کردند.

در سایر شهرهای استان گلستان هم مراسم متمرکز دسته روی و عزاداری امام جعفر صادق علیه السلام برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • همایش متمرکز توجیهی کاروان‌های حج تمتع در اردبیل
  • گلستان در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) غرق ماتم و عزا شد
  • همایش متمرکز آموزشی حجاج استان قم برگزار شد
  • همایش متمرکز آموزشی حجاج استان قم
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین
  • ۴۰هکتاربه پارکینگ شلمچه افزوده شد/پیشرفت۸۰درصدی مخزن آب شرب چذابه
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • حوزهٔ انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس