Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@22:56:57 GMT

غیررسمی؛ نیکولاس پپه به آرسنال پیوست

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۵۴۸۸۸

ستاره فصل گذشته باشگاه لیل در نهایت احتمالا راهی آرسنال می شود، مگر اینکه تیمی بتواند هایجک عجیبی راه بیاندازد.

طرفداری- آرسنال در لحظات پایانی موفق شده گوی رقابت بر سر انتقال نیکولاس پپه، ستاره ۲۴ ساله و ساحل عاجی باشگاه لیل را از سایرین برباید و حالا احتمالا به زودی به وی خوش آمد خواهد گفت. در حالی که ناپولی در تلاش بود طی هفته اخیر بازیکن را به ایتالیا بکشد، آرسنال حالا انتظار دارد تا کار را تمام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش دیوید اورنشتاین، آرسنال هم مانند ناپولی بر سر مبلغ ۸۰ میلیون یورویی مورد درخواست لیل با این تیم به توافق رسیده است. این مبلغ در چند قسط پرداخت خواهد شد تا مشکلی برای بودجه آرسنال پیش نیاید. پپه قراردادی ۵ ساله را با آرسنال به امضا خواهد رساند. توپچی ها هنوز با مدیربرنامه بازیکن به توافق کامل نرسیده اند اما انتظار دارند طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت آینده این اتفاق رخ دهد.

ناپولی نتوانسته مدیربرنامه بازیکن را راضی کند و آرسنالی ها سیگنال مثبتی را از وی دریافت کرده اند و می خواهند به زودی نیکولاس پپه را هم به هواداران خود معرفی کنند. نیکولاس پپه به گران ترین بازیکن تاریخ آرسنال تبدیل خواهد شد. پپه، فصل گذشته برای لیل ۲۳ گل و ۱۲ پاس گل در تمام رقابت ها ثبت کرده بود. منچستریونایتد، لیورپول، اینتر و بایرن مونیخ هم شرایط بازیکن را زیرنظر داشتند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۴۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت بازار ارز به سمت ثبات/ نوسان یک یا دو هزار تومانی قیمت دلار طبیعی است

یک کارشناس اقتصادی ضمن تاکید بر حرکت بازار ارز به سمت ثبات، افزایش یک تا دو هزار تومانی قیمت در بازار غیررسمی را امری طبیعی توصیف کرد.

گروه بانک و بورس بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «مرتضی عزتی» کارشناس اقتصادی در گفتگو با بازارنیوز پیرامون تغییر قیمت چند روز اخیر نرخ ارز در بازار غیررسمی اظهار کرد: نوسانات نرخ ارز همواره متاثر از انتظارات و یا پیش‌بینی متغییر‌هایی است که به دلیل برخی وقایع اقتصادی، سیاسی و یا حتی نظامی دچار تغییر و تحول می‌شوند.


این کارشناس اقتصادی با اشاره افزایش یک هزار و ۵۰۰ تومانی قیمت دلار در بازار غیررسمی گفت: این مقدار نوسان‌های اندک مشکلی در شرایط بازار ایجاد نخواهد کرد. احتمال دارد که این موضوع ناشی از برخی مسائل سیاسی و یا حتی ورود تقاضای موثر بر بازار باشد.


وی تاکید کرد: تغییر ۲ تا ۳ درصدی نرخ ارز در بازار غیررسمی در طول یک بازه زمانی یک هفته تا ۱۰ روزه موضوع چندان غیرمنتظره‌ای نیست، بلکه با توجه به شرایط اقتصادی و سیاسی ایران این موضوع یک امر طبیعی محسوب می‌شود. افزایش یک و یا حتی ۲ هزار تومانی قیمت دلار در بازار غیررسمی عدد نگران کننده‌ای نیست، زیرا این میزان نوسان همیشه وجود داشته است.


عزتی در پایان خاطرنشان کرد: احتمالاً بازار ارز به سمت ثبات حرکت خواهد کرد، زیرا بازار کاهش‌های خود را انجام داده؛ لذا، پیش‌بینی می‌شود که در ادامه امر شرایطی باثبات و یا اندکی افزایش را تجربه کند.


پایان پیام//

نام نویسنده: برچسب ها: بازار ارز ، نرخ ارز ، قیمت دلار ، نوسان ارزی ، مرتضی عزتی ، بازار غیررسمی ارز لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9t

دیگر خبرها

  • نیکولاس جکسون: امسال موقعیت‌های زیادی را از دست دادم؛ امیدوارم فصل آینده بهتر کار کنم
  • تمایل آرسنال و جورجینیو به ادامه همکاری با یکدیگر
  • وضعیت خراب داروین نونیز و نیکولاس جکسون در گلزنی و تمام کنندگی به روایت انیمیشن بلیچر ریپورت / فیلم
  • حرکت بازار ارز به سمت ثبات/ نوسان یک یا دو هزار تومانی قیمت دلار طبیعی است
  • رونالدو را راحت خریدیم چون عاشق رئال بود
  • رونمایی غیررسمی از جام زیبای فوتبال ایران (عکس)
  • گزارش‌های غیررسمی: بیش از ۴۰ میلیون ایرانی همچنان کاربر اینستاگرام هستند
  • پائولو دیبالا موثرترین بازیکن سری آ در تقویم سال ۲۰۲۴
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • شناسایی ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار سقف لرزان در بافت‌های فرسوده