Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@01:05:19 GMT

اخذ ۲۴ واحد پیش دانشگاهی در شهریور ۹۸ مجاز شد

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۵۵۲۲۹

اخذ ۲۴ واحد پیش دانشگاهی در شهریور ۹۸ مجاز شد

مدیرکل دفتر آموزش متوسطه نظری اعلام کرد: دانش آموزان فارغ التحصیل پایه سوم متوسطه نظام قدیم می توانند ۲۴ واحد درسی دوره پیش دانشگاهی را انتخاب واحد در امتحانات شهریور ۹۸شرکت نمایند.

به گزارش ایسنا، عباس سلطانیان در این باره گفت: فارغ التحصیلان دوره متوسطه نظام آموزشی (۱+۳)  می توانند درشهریورماه۱۳۹۸ در امتحانات تمام واحدهای درسی دوره پیش‌دانشگاهی (۲۴واحد) شرکت کرده و در صورت موفقیت مدرک پایان تحصیلات دوره پیش‌دانشگاهی دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با عنایت به ابلاغ شیوه نامه تطبیق (بخشنامه شماره ۳۸۱۳۰ مورخ ۱۱/ ۰۳/ ۱۳۹۸ ) و درخواست‌های مکرر ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها، پیشنهاد صدور مجوز اخذ تمامی واحدهای درسی دوره پیش‌دانشگاهی در شهریور ۹۸ توسط دفتر آموزش متوسطه نظری، به شورای عالی آموزش پرورش ارائه شد و موضوع مذکور در بیست و دومین جلسه کمیسیون معین شورای عالی آموزش و پرورش در ۳۰ /۰۴/ ۱۳۹۸ مصوب شد.

سلطانیان از ادارات کل آموزش و پرورش استان ها و مناطق آموزشی درخواست کرد با توجه به فرصت باقی‌مانده هرچه سریعتر نسبت به اطلاع رسانی مناسب به واحد های آموزشی و دانش آموزان متقاضی اخذ ۲۴ واحدپیش‌دانشگاهی اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پیش دانشگاهی نظام قدیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۵۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان

عباس حمزه‌ای در حاشیه برگزاری دوره‌های آموزش صنایع دستی که در سالن جلسات اداره میراث فرهنگی برگزار شد، اظهار کرد: با هدف توسعه و ترویج صنایع دستی دوره‌های آموزشی رایگان از ۱۰ اردیبهشت در خرم‌آباد و بروجرد برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: علاقمندان می‌توانند برای دوره‌های آموزشی زره بافی در خرم‌آباد و ورشوسازی در بروجرد ثبت نام کرده و به آموزش این صنایع دستی ارزشمند استان بپردازند.
معاون صنایع دستی لرستان علاقمندان برای ثبت نام رایگان این دوره‌ها می‌توانند با شماره تماس معاونت صنایع‌دستی استان لرستان مراجعه کنند.
به گفته حمزه‌ای دوره آموزشی زره بافی در محل خرم‌آباد ساختمان سابق صنایع‌دستی و دوره آموزشی ورشو سازی درمحل بروجرد، خانه ورشو سازی برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران