Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب دماوند با بیان اینکه این شهرستان پیشتاز در مبارزه با ساخت‌و‌سازهای غیرمجاز است، گفت: اصالت واقعی شهرستان دماوند باید همچنان باید حفظ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ورامین، حسن ابراهیمی‌بسابی در دومین نشست شورای اداری شهرستان دماوند با بیان اینکه با حضور مسؤولان و تلاش‌های شبانه‌روزی امنیت برقرار است، اظهار کرد: فرمان حاکمیتی رونق تولید به عنوان دغدغه سال جاری باید مورد توجه جدی قرار داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: مدیران ادارات در راستای رونق تولید، موانع قانونی را اطلاع دهند تا در جهت رفع آن گام برداشته شود؛ فرمان مقام معظم رهبری ارجح بر قوانین و مقررات است و اگر نیاز باشد، باید قانون اصلاح شود.

 

دادستان عمومی و انقلاب دماوند با اشاره به اینکه با حضور آیت‌الله رئیسی در رأس دستگاه قضایی، تحولات خوبی در جامعه مشاهده می‌کنیم، تصریح کرد: امیدواریم طعم شیرین عدالت را همه بچشند و اگر بی‌عدالتی در گذشته وجود داشته است، جبران شود.

 

ابراهیمی‌بسابی بیان کرد: رئیس قوه قضاییه دو دستورالعمل جدید را صادر کرده که یکی در خصوص حفظ حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم است و این موضوع از طریق فرمانداری به تمام ادارات اطلاع‌رسانی شده و ما درصدد هستیم که به طور واحد وارد اجرای این دستورالعمل شویم و کسانی که در جهت تضییع حقوق عامه تلاش می‌کنند را از صحنه خدمت حذف کنیم.

 

وی ادامه داد: دستورالعمل دیگر، حفظ کرامت انسانی است؛ تمام ارباب رجوع ولی نعمت هستند و باید کرامت آنها در هر رده‌ای رعایت شود، اما در بعضی ادارات این موضوع نادیده گرفته می‌شود و مطمئناً با این دستورالعمل با افرادی که توجهی به این امر ندارند، برخورد خواهد شد.

 

دادستان عمومی و انقلاب دماوند با بیان اینکه دماوند پیشتاز در مبارزه با ساخت و سازهای غیرمجاز است، افزود: ما قصد تخریب هیچ بنایی را نداریم، چراکه می‌دانیم اگر مصالح ساختمانی به کار رفته از منابع دولتی و ارزش‌های ملی است، اما این ساخت و سازها معضلاتی به همراه دارد که ما در برخورد اهم و مهم را مد نظر قرار می‌‌دهیم.

 

ابراهیمی‌بسابی با اشاره به اینکه به شدت با ساخت و سازهای غیرمجاز و تصرفات اراضی دولتی و کشاورزی برخورد می‌کنیم، گفت: اصالت واقعی شهرستان دماوند باید همچنان باید حفظ شود و کاهش خدمات آب و برق، استفاده از اتباع بیگانه، سرقت و ناامنی و حفر چاه‌های غیرمجاز از جمله مهم‌ترین معضلات ساخت و سازهای غیرمجاز است.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه خطبه نماز جمعه خطبه های نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد آیت الله جعفری هرمزگان غنی سازی اوقات فراغت اردبیل اوقات فراغت شیراز دادستان دماوند دماوند ساخت و ساز غیر مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۵۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۱۰ کارتن غیرمجاز تخم مرغ در مازندران کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، حمزه آقاپور کاظمی صبح چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران گفت: طی همکاری صورت گرفته اداره کل دامپزشکی مازندران و اکیپ نظارت بهداشتی اداره دامپزشکی شهرستان ساری با اطلاعات سپاه استان مازندران یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در استان مازندران شناسایی و کشف گردید.

وی افزود: براساس این اقدام دو خودرو ایسوزو که اقدام به حمل تخم مرغ های غیر بهداشتی فاقد هویت بدون رعایت دستورالعمل های بهداشتی کردند که در شهرستان ساری توقیف و جهت رسیدگی به پرونده و صدور دستور مراجع قضایی به صورت موقت در یکی از سردخانه های شهرستان ضبط شد.

آقاپور کاظمی در خصوص این محموله ها افزود: از این دو خودرو تعداد ۵۱۰ کارتن تخم مرغ معادل ۴۹۰۰ کیلو گرم به دلیل عدم نشانه گذاری و درج اطلاعات مربوط به محموله هچون تاریخ تولید و انقضا، حمل و نقل غیربهداشتی و بدون رعایت زنجیره سرد، جعل اسناد دولتی مانند گواهی حمل بهداشتی قرنطینه ای، نداشتن پروانه و کد رهگیری خودرو ضبط شد.

وی از شهروندان خواست از خریداری هرگونه تخم مرغ کثیف، شکسته، ترک خورده و یا نگهداری شده درخارج از یخچال جداً خودداری نمایند و بلافاصله پس از خرید تخم مرغ آنرا به یخچال منتقل کنند.

وی با تاکید بر اینکه تخم مرغ ها باید دارای نشانه و تاریخ باشند گفت: تخم مرغ بسته بندی شده را بابسته اصلی آن در یخچال نگهداری کنند و از شستشوی آن جهت نگهداری در یخچال اجتناب کنند.

مدیر کل دامپزشکی مازندران گفت: این اداره کل از طریق سامانه ۱۵۱۲ آماده دریافت هرگونه شکایات و اعلام گزارشات مردمی است‌

کد خبر 6093917

دیگر خبرها

  • تخریب دو ساخت غیرمجاز در اسدآباد
  • تداوم تخریب تغییرکاربری‌های غیرمجاز در شهرستان سامان
  • تویسرکان پیشتاز کشت کلزا در استان همدان
  • قلع و قمع ۴۱ بنای غیرمجاز در شهرستان قزوین
  • گزارشی از نمایشگاه یک قرن اصالت و ماندگاری سنندج‌ + فیلم
  • ۵۱۰ کارتن غیرمجاز تخم مرغ در مازندران کشف شد
  • ۷۳ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی ساوجبلاغ آزادسازی شد
  • نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند
  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس