Web Analytics Made Easy - Statcounter

فردین مهرابیان روز شنبه در حاشیه برگزاری دهمین دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح ضیافت اندیشه اساتید و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی از سال ۸۹ در این استان به اجرا درآمد و امسال دهمین دوره برگزاری این طرح است.

وی بیان داشت: در این مدت کارگاه های مختلفی از جمله سبک زندگی اسلامی، اصول تعیلم و تربیت، مبانی سیاسی اسلام، اخلاق حرفه ای و سبک زندگی اسلامی برای شرکت کنندگان در این طرح برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که در برگزاری دهمین دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان از امروز (شنبه) ، ۱۲۷ نفر شرکت دارند، اظهار داشت: رفع شبهات، تبادل اندیشه بین اساتید و نخبگان شرکت کننده در این طرح در دو موضوع سبک زندگی اسلامی و اخلاق حرفه ای از اهداف برگزاری این دوره است.

مهرابیان با بیان این که در برگزاری دهمین دوره این طرح، ۱۳ نفر از اساتید دانشگاه فرهنگیان و یک استاد از دانشگاه شاهرود مهمان هستند، گفت: دانشگاه علوم پزشکی گیلان در برگزاری طرح ضیافت اندیشه اساتید و نخبگان این دانشگاه یکی از منظم ترین دانشگاه های کشور است.

وی با اشاره به برگزاری شصت و یکمین نشست اساتید و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در حاشیه اجرای این طرح ، خاطر نشان کرد: کلاس های دهمین دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید و نخبگان این دانشگاه از ساعت ۳۰: ۸ تا ۱۲ در دو پانل برگزار می شود و از ساعت ۱۲ تا ۱۳ مسایل برنامه های فرهنگی در نظر گرفته شده است. 

طرح ضیافت اندیشه ویژه استادان و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان تا چهارشنبه هفته  جاری در دانشکده پرستاری و مامایی شهید بهشتی رشت ادامه دارد.

۷۲۸۶/۲۰۰۷/

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال استان گیلان برنامه های فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان درآمد علوم پزشکی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۵۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

به گزارش خبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو،محمدرضا مردانی در ابتدای  نشست تخصصی مسئولین بسیج اساتید استان گیلان در دانشگاه گیلان از عملیات تاریخی «وعده صادق» سخن گفته و از دلاور مردان جبهه توحید و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در تحقق وعده امام خامنه ای عزیز(مدظله‌العالی) در تنبیه رژیم صهیونیستی قدم بزرگی برداشتند تقدیر و تشکر کرد و همچنین به عموم مردم و دوستداران انقلاب اسلامی و محور مقاومت تبریک و تهنیت گفت.


وی افزود: البته این بخش کوچکی از توان و قدرت نظامی جمهوری اسلامی بود. تصمیم شجاعانه و مدبرانه فرماندهان ما به تبعیت از مقام معظم رهبری کم نظیر بود و قدرت نظامی جمهوری اسلامی به رخ جهانیان کشیده شد

مردانی با بیان اینکه در مسیر کمک به ارتقای نظام حکمرانی در کنار اساتید بسیجی، اساتید غیربسیجی هم پای کار خواهند آمد و طعم شیرین خدمت به مردم و محرومیت زدایی با کمک به ارتقای کارآمدی نظام را خواهند چشید، گفت: اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور با بیان اینکه دشمنان همواره دانشگاه ودانشجویان را مورد هدف قرار داده اند،بیان کرد: این نشان دهنده اهمیت دانشگاه است،وقتی جوانان خوبی تربیت کنیم و به بدنه مدیریتی کشور تزریق کنیم، مشکلات کشور برطرف خواهد شد.

مردانی ادامه داد: برگزاری نشست‌های تبیینی برای اساتید می‌تواند موجب هم افزایی اساتید شود. جمهوری اسلامی حرم است و دشمن با جنگ ترکیبی همه جانبه به مقابله با این نظام مقدس آمده است و وظیفه دانشگاه‌ها برای مقابله با این جنگ سنگین است.

رئیس سازمان بسیج اساتید باتاکید بر اینکه استان گیلان منطقه قهرمان پرور است افزود: اساتید باید پرچمدار تبیین گری باشند. مقام معظم رهبری فرمودند راه مقابله با این جنگ ترکیبی دشمن تنها تبیین است و باید به درستی مورد استفاده قرار گیرد. سلاح ما اندیشه، بیان و قلم است. این سلاح تاثیر شگرفی می‌تواند داشته باشد.

 

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • برگزاری دوره آموزشی طرح معراج در فرخ شهر
  • اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
  • برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • برگزاری همایش دوستدار سلامت خانوده در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • ۱۵ عنوان برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • ۱۵ عنوان برنامه هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود